Staat ie al lang slaperdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[VBL-FB] # 20 - Hou de modjes hier aan het werk! mag die sticky?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[VBL-FB] # 20 - Hou de modjes hier aan het werk! mag die sticky?
Klikspaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Bos81 het volgende:
VBL Kwis # 117 : Wie was dat ook alweer?
Ze zijn erg 'leuk' aan het doen
Topic is opgeschoondquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Bos81 het volgende:
VBL Kwis # 117 : Wie was dat ook alweer?
Ze zijn erg 'leuk' aan het doen
Tijdens kantooruren dien je te werken en niet te fokken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef MaxPower het volgende:
Is het mogelijk om Hools een beetje vrij te houden van open wonden en aanhangsels tijdens kantooruren??
eenSCH is...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef MaxPower het volgende:
Is het mogelijk om Hools een beetje vrij te houden van open wonden en aanhangsels tijdens kantooruren??
Dat helpt nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdens kantooruren dien je te werken en niet te fokken.
Maar anders zet je de layout op text-only en heb je nergens last van.
Ik heb het nu ook even uitgeprobeerd.quote:
Mietjequote:Op woensdag 6 juli 2005 16:25 schreef MaxPower het volgende:
daar ben ik niet zo blij mee...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook even uitgeprobeerd.
Vroeger zag je in text_only geen plaatjes, nu blijkbaar wel weer.
Vertel voortaan maar gewoon een mop ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Nou zeg - doe ik mijn best de boel eens wat op te vrolijken
inderdaad als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja die plaatjes sloegen ook nergens op
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
Kan de TT van Hools worden aangepast....vind deze echt niet kunnen
Dicht.quote:
Aangepast.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag+voorbereiding 2005
misschien titel aanpassen en aanvullen met "& voorbereiding voor 2005"
Vond hem ook ongepast, hoewel ik het sarcasme wel snapte.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
Kan de TT van Hools worden aangepast....vind deze echt niet kunnen
Eerlijk gezegd nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Tot hoe veel bannes (Mascottes) gaan we door in Hools?
Een elftal?
Of worden de eersten 'verwijderd' zodra ze een bepaalde leeftijd bereikt hebben?
Of kan ik gewoon onbeperkt Mascottes bij elkaar naaien?
Ik had er ook nog nooit over nagedacht Golfer, maar op een gegeven moment wordt het gewoon te veel natuurlijk. Maar het idee hierboven geopperd is dan wel een leuke ja, een knipperende banner met alle verschillende banners met Mascottesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik me bij konijnengedrag voorstellen? Als het echt teveel wordt kunnen we er wel een banner van maken die telkens verandert.
Kunnen we inderdaad altijd nog doen als het er te veel worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:53 schreef DIGGER het volgende:
Maar het idee hierboven geopperd is dan wel een leuke ja, een knipperende banner met alle verschillende banners met Mascottes
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Bans worden nooit besproken op het forum.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Bans worden nooit besproken op het forum.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:09 schreef johannes1986 het volgende:
oke, bedankt in ieder geval. ik was even benieuwd, want pas hadden ze ook al een ban.
misschien kan ik de posts wel terugvinden en kijken welke het hem deed
in t PSV topic was DAM vrij normaal, maar in Feyenoord topic ging t nergens meer over, dagenlang zeuren en zuigen........quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij zijn ze voor onbepaalde tijd gebanned voor VBL wegens wat posts in een Feyenoord-topic.
Is dicht.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef rubbereend het volgende:
kan deze dicht ofzo, al meer dan een dag dubbel; Transfergeruchten #55: Nog een paar weken...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
Ik wil niet zeiken hoor maar: De 1 miljoen (deel3): We zijn er bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |