We hebben het hier over 3 betaald voetbal-spelers....quote:Algemeen directeur Van der Steen heeft bekendgemaakt dat drie spelers uit het beloftenteam van BV Veendam met onmiddellijke ingang zijn geschorst.
De drie voetballers, in de leeftijd van 18 tot 22 jaar, zouden zeven spelers uit de C- en D-jeugd van de club maandenlang afgeperst hebben. De schorsing duurt in ieder geval tot 1 maart, maar de kans bestaat dat de drie definitief worden weggestuurd.
De slachtoffers, in de leeftijd van 11 tot 13 jaar, zouden onder anderen zijn gedwongen geld aan hun ouders te vragen om naar McDonalds te gaan. Met dat geld bezochten de 'volwassen' spelers vervolgens de rosse buurt. De kinderen zouden ook zijn geslagen. De ouders van de jongetjes kwamen in november achter de afpersingen en hebben de club gewaarschuwd.
Bron: Sport.fok
En ik maar denken dat het GGD-topic uitgestorven was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit nieuws (+ uitgebreider) staat al in het Gouden Gids Divisie topic.
nou.. ik heb liever dat ze op en om t veld wat spannender zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:04 schreef tho_Omas het volgende:
Je kunt veel van Veendam zeggen, maar saai zijn ze niet.
Ja dat om het veld zit wel snor, achja je kunt niet alles hebben hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nou.. ik heb liever dat ze op en om t veld wat spannender zijntijdens de wedstrijden welteverstaan..
Zo zal die vrouw van een twee van de spelers er niet over denkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja dat om het veld zit wel snor, achja je kunt niet alles hebben he
Verhalen die je hoort hoeven niet altijd waar te zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ik die verhalen hoor over wat spelers van de Eagles allemaal uitvreten in het nachtleven van Deventer, daar lusten de honden ook geen brood van. Vrouwen die gewoon rond gaan in de spelersgroep. Spelers die niet vreemdgaan vormen een uitzondering. Ik word daar echt kots- en kotsmisselijk van. Helaas is het bij Veendam niet veel anders.
Ik respecteer wat je hier zegt, maar geloof me.. ik wilde dat het niet waar was en ik geef die jongens het voordeel van de twijfel. Maar bij herhaling hoor ik het, en gedetailleerd en aangevuld met matige anekdotes en slechte grappen, zodanig dat het door mij wel als waarheid gezien wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verhalen die je hoort hoeven niet altijd waar te zijn.
quote:no one should go where Eagles dare
bedankt! Complimenten voor je scherpe oog op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:42 schreef ChAoZ-026 het volgende:
[..]
mooiste spandoek uit de nederlandse voetbal geschiedenis!
Legendarisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |