Ik denk dat niemand dat weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef tong80 het volgende:
Hier weer verder er wordt nog gezocht naar de keeper van FC Twente tijdens de EC-3 finale in 1975 tegen Borussia-Münchengladbach.
Tong weet alles, bijna alles....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat weet.
Ik neem aan dat jij het ook opgezocht hebt of niet?
Ik dacht al dat Piet te makkelijk wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef tong80 het volgende:
Ditmaal zit ik er naast. Het was de Duitser Volkmar Gross. Ik dacht eerst aan Piet Schrijvers maar die ging een jaar eerder naar Ajax. Mijn fout excuses.
Wilde gok, Graafschap?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef tong80 het volgende:
Roda JC is goed. Waar speelde ie voor Roda ?
Is niet goed Tong, V. Aerle kwam terug van een blessurequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
Omdat ie bij Ajax inmiddels laatste man speelde en Michels daarom een ander rechtsback zette
http://www.mulo.nl/cms/activiteiten/Mulo%20in%20het%20nieuws.aspquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Kerkhoffies?
Helemaal goed opa en kleinzoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Lurling & Overbeek?
Door een lelijk 1-1 gelijkspel tegen NEC.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Waardoor werd Ajax kampioen en degradeerde Den Bosch in het seizoen 89/90
Je kent Tong nog niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Weet ik niet, maar heb je die zelf gefotofuckt?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent Tong nog niet blijkbaar.Ik kan m'n PC aan en uit zetten.
Beckenbauer is goed.
Gokje op Toine Rorijequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet veel moeilijker dan dit hoor, dan haak ik af.
Welke ex-linksvoor van Zwolle en Go Ahead stopte op relatief jonge leeftijd omdat hij het commentaar vanaf de tribunes zat was?
'De hele week werken ze voor de baas en dan denken ze op zaterdagavond alles maar te mogen roepen..' aldus de hier gezochte speler.
Nee, die is het niet. Harry van voren. Rorije had niet eens de persoonlijkheid om om zo'n reden te stoppen.quote:
Welk jaar was dat? 1950?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. het is Harry Buisman.
WK'94?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer was de laatste overwinning van Duitsland op Nederland?
Toen hebben we niet tegen de Duitsers gespeeld, ik vermoed ook 1996 ofzo...quote:
Cocu.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wie maakte zij debuut in die wedstrijd?
welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wie maakte zij debuut in die wedstrijd?
Bergkamp miste inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef fanneke het volgende:
Dacht Bergkamp
Het was overigens het debuut van Cocu in Oranje. Dat weet ik wel zeker.
Hoekstra speelde één interland in de jaren 80.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bergkamp miste inderdaad.
Naast Cocu debuteerden Jordi en misschien ook Hoekstra? Klopt dat?
Peter Hoekstra klopt hoor Tong, Hij speelde toen bij Ajaxquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoekstra speelde één interland in de jaren 80.
Collinaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
![]()
Wie debuteerde als scheidsrechter bij een interland in die wedstrijd?
Peter hebben we het over.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoekstra speelde één interland in de jaren 80.
Jaap Stam debuteerde toen ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Peter Hoekstra klopt hoor Tong, Hij speelde toen bij Ajax
Rolf Landerlquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef raptorix het volgende:
Welke nederlandse oud speler van AZ kwam als international uit voor oostenrijk.
Schinkels met welke éénmalige international is ie bevriend ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef raptorix het volgende:
Welke nederlandse oud speler van AZ kwam als international uit voor oostenrijk.
Juist, mmmmmmmmm gokje, de wolf?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schinkels met welke éénmalige international is ie bevriend ?
oosterijker, zwitser, duitser, hongaar toch....of zoietsquote:
Die was eind jaren 60.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:41 schreef fanneke het volgende:
Elek Schwartz?
Michels, Hiddink, Beenhakker, V. Gaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was eind jaren 60.
Welke bondscoaches haalden met hun club een EC finale
Jack reynolds dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef DeTolk het volgende:
Wie is de man op de foto? ....
Over 20 jaar praten we ook zo over V. Bastenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Rijvers blijft het onbegrepen genie. De man die Vanenburg, van Basten, Gullit en Rijkaard liet debuteren.
Michels is dood. Dus die kan hem niet op zij zetten zoals ie met Rijvers en Cruijff deed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Over 20 jaar praten we ook zo over V. Basten
Ooit een verhaal gelezen over deze voetballer.Was de eerste Braziliaanse vedette staat in de top 5 van speler met de meeste interlanddoelpunten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Heb jij een voetbalencyclopedie thuis Tong?![]()
Knap hoor!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een verhaal gelezen over deze voetballer.Was de eerste Braziliaanse vedette staat in de top 5 van speler met de meeste interlanddoelpunten.
Valt welmee, ik ben 42 en daardoor misschien iets meer feitjes in m'n hoofd dan iemand van 20.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Knap hoor!![]()
Maar volgens mij lees jij wel héél véél boeken over voetballers![]()
o.a. Matthäus, Rivaldo, Sjevtsjenkoquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Sivori, Suarez, Charlton, Keegan, Best, Viktor, Masopust, Rossi, Rumenigge, Simonson, Cruijff, van Basten, Gullit, Beckenbauer, Muller, Owen, Ronaldho, Weah, Papin, Platini, Blokhin, Di Stefano, Kopa, Yashin, Law, Eusebio, Figo, Zidane, Sammer, Albert, Rivera, Baggio, Schilacchi, Nedved,
Wie mis ik nog ?
Eli Ochanaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Precies fanneke. Arbiter was vriendelijk toen.
Welke Israelische spits speelde destijds voor Mechelen?
Klopt verder kom ik echt niet.quote:
Ik heb het nog even nagezocht, maar gelukkig is Tong ook maar een mensquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Sivori, Suarez, Charlton, Keegan, Best, Viktor, Masopust, Rossi, Rumenigge, Simonson, Cruijff, van Basten, Gullit, Beckenbauer, Muller, Owen, Ronaldho, Weah, Papin, Platini, Blokhin, Di Stefano, Kopa, Yashin, Law, Eusebio, Figo, Zidane, Sammer, Albert, Rivera, Baggio, Schilacchi, Nedved,
Wie mis ik nog ?
Who gives a fuck ASWH tegen Argon ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
In welk belangrijk duel kreeg Jeroen Westera rood?
Is goed ken je ook hun doelman en waar keepte hij in Duitsland ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:00 schreef fanneke het volgende:
Nordqvist en Edström
Die Föhlenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Helemaal goed. Bijnaam?
nee. de club is afgelopen maand gepromoveerd naar de 2.Bundesliga...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Bieberer Berg, was dat niet Fortuna Köln?
Föhlen is goed.
nee niet goed. Grote club begin jaren 70. o.a. 'Pokalsieger'quote:
is goed Tong.quote:
idd. volgens mij werd het 2-2. Het leek van Oranje kant helemaal nergens opquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
En we dachten allemaal dat wordt niks met het Nederlands elftal
Algerije ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:32 schreef fanneke het volgende:
Wat was het eerste Afrikaanse land dat een wedstrijd won op een WK-einronde?
Neequote:
nee Algerije is niet goed. Je zit er topografisch gezien wel heel dicht bij.quote:
Tunesië is goed. Ze wonnen met 3-1 van Mexico.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Tunesië
Was dat niet onder Rijkaard in aanloop naar het EK2000?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat was de uitslag van de laatste wedstrijd tussen Tunesië en Oranje?
ik ben bijna net zo goed in 'bruggetjes' als Jack van Gelder
Nee, het was eerder. Een hele rare uitwedstrijd was het. Gevoelsmatig raar bedoel ik. Er gebeurde verder niet heel veel bijzonders of zo. Er vielen echter wel goals! Je toto is wel goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was dat niet onder Rijkaard in aanloop naar het EK2000?
Dan was het een gelijkspelletje, gok ik. 0-0?
Oei, dit zou ik me eigenlijk moeten kunnen herinneren. Was het een middenvelder?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, het was 2-2.
Toen van Gaal bij Ajax begon, haalde hij voor een Uefa Cup wedstrijd Bryan Roy uit het elftal. Wie kwam in zijn plaats het elftal versterken?
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oei, dit zou ik me eigenlijk moeten kunnen herinneren. Was het een middenvelder?
Klopt als een bus!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Dat was in '92/'93, dan zou het Davids kunnen zijn...
Uruguay?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar werd het WK van 1954 gehouden?
Zwitserland met Duitsland v Hongarije als finlae,Duitsland won nadat in het in de groepsfase nog goed op zijn kloten had gehad van de Hongarenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um nee, we hebben het niet over het songfestival hè.
Dichter bij huis.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwitserland met Duitsland v Hongarije als finlae,Duitsland won nadat in het in de groepsfase nog goed op zijn kloten had gehad van de Hongaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |