nee Algerije is niet goed. Je zit er topografisch gezien wel heel dicht bij.quote:
Tunesië is goed. Ze wonnen met 3-1 van Mexico.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Tunesië
Was dat niet onder Rijkaard in aanloop naar het EK2000?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat was de uitslag van de laatste wedstrijd tussen Tunesië en Oranje?
ik ben bijna net zo goed in 'bruggetjes' als Jack van Gelder
Nee, het was eerder. Een hele rare uitwedstrijd was het. Gevoelsmatig raar bedoel ik. Er gebeurde verder niet heel veel bijzonders of zo. Er vielen echter wel goals! Je toto is wel goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was dat niet onder Rijkaard in aanloop naar het EK2000?
Dan was het een gelijkspelletje, gok ik. 0-0?
Oei, dit zou ik me eigenlijk moeten kunnen herinneren. Was het een middenvelder?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, het was 2-2.
Toen van Gaal bij Ajax begon, haalde hij voor een Uefa Cup wedstrijd Bryan Roy uit het elftal. Wie kwam in zijn plaats het elftal versterken?
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oei, dit zou ik me eigenlijk moeten kunnen herinneren. Was het een middenvelder?
Klopt als een bus!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Dat was in '92/'93, dan zou het Davids kunnen zijn...
Uruguay?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar werd het WK van 1954 gehouden?
Zwitserland met Duitsland v Hongarije als finlae,Duitsland won nadat in het in de groepsfase nog goed op zijn kloten had gehad van de Hongarenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um nee, we hebben het niet over het songfestival hè.
Dichter bij huis.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwitserland met Duitsland v Hongarije als finlae,Duitsland won nadat in het in de groepsfase nog goed op zijn kloten had gehad van de Hongaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |