Best neuqbaarquote:
wie ben jij om te oordelen op een ander zijn stijl?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef Notorious het volgende:
Gothics zijn gewoon attentionwhores die kicken op aandacht en ze hebben een gruwelijke kleding smaak! Ze mogen wat mij betreft allemaal opgepakt worden door de Fashion Police!![]()
nicequote:
In een woonplaats waar je heel erg weinig gothics hebtquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En waar woon jij?
In mijn omgeving zijn alle gothics creeps..
K*t... ik moet die cd nog steeds kopen... das waar ook!quote:
ik klaag niet over jou, ik gebruik jou om mijn punt door je botte hersens door te laten dringen. Als je dat niet wilt/kunt zien, ben je nog triester dan ik al dacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:21 schreef pberends het volgende:
Als je wil klagen over mij open je maar een apart anti-pberends topic.
Nee, dat wil ik zeker niet inzien van iemand die "SocialDisorder" heetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik klaag niet over jou, ik gebruik jou om mijn punt door je botte hersens door te laten dringen. Als je dat niet wilt/kunt zien, ben je nog triester dan ik al dacht.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik zeker niet inzien van iemand die "SocialDisorder" heet.
Dank jequote:
.
geen dank, kan me voorstellen dat je met zo'n kop wel eens complimenten kan gebruiken....quote:
quote:Aflevering 37:Wat vreten onze kids toch uit ‘s nachts?
Hansje van Etten werkt sinds 1987 bij de vpro, waar zij jeugdseries maakte als Geheim Gebied, 'Superbabies', 'De Tijdmachine', en 'Neus op Vleugels'. Van 1995 tot 2002 maakte zij wetenschapsprogramma's voor Noorderlicht. De aflevering: 'Gouden Rijst - Genetisch Goud' leverde haar in 2002 de Persprijs van de Universiteit van Wageningen op. Later maakte zij samen met Robert Wiering de serie 'Bonobo-Bo', over menselijk gedrag.
In de afgelopen twee jaar maakte zij voor 'Het Geluk van Nederland' ondermeer afleveringen over verslaving, internetmiljonairs, foute mannen en competitie tussen vrouwen. En deze over pubers:
Het begint met schoolfeestjes als ze een jaar of twaalf zijn. Je kind wordt een stuk minder mededeelzaam dan eerst en dat wordt er de komende tijd niet beter op. Je ruikt alcohol, sigaretten en denkt aan drugs en woeste verhalen over loverboys en gangbangs. Steeds vaker spookt het ‘s nachts door je hoofd: wat vreten die kids toch uit?
Mevrouw van Etten liet de pubers zelf met een camera registreren wat ze uitspoken. We komen terecht op Gothic feestjes, lopen met ze mee door de Diamantbuurt, fietsen ’s nachts door de sneeuw over het Friese platteland en raken verzeild op geheimzinnige afterparties. Ondertussen zitten pa en moe “nietsvermoedend” thuis op de bank.
Preview van de nachtelijke kids...
Uitzending: zaterdag 9 juli om 12.30 uur op Nederland 1
ja, en?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef pberends het volgende:
Geluk van Nederland heeft een interessante rapportage:
[..]
Ik ga niet meer in op persoonlijke aanvallen, zometeen krijg ik nog een ban omdat ik jouw geflame serieus neem. Dacht het even niet. Gegroetquote:
wat is er persoonlijk aan "ja, en?" het is een doodnormale vraag in verband met het mij niet geheel helder zijn wat je wil zeggen met het artikel dat je post. Als je dat al een persoonlijke aanval noemt, dan.......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in op persoonlijke aanvallen, zometeen krijg ik nog een ban omdat ik jouw geflame serieus neem. Dacht het even niet. Gegroet.
Nu weer ontopic graag.
ja en wat een geweldige argumenten worden er gebruiktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:49 schreef Blokhut het volgende:
Anders gaan jullie je vete/meningsverschil even lekker over MSN uitvechten. Dit is nog steeds een gothic-bash topique, dus gedraag je daar dan ook naar![]()
desperate?quote:
GVN kennende, feestje met 1 zwarte kandelaar, 1 doodshoofd en zwarte M&Msquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef JanaX het volgende:
[..]
ja en wat een geweldige argumenten worden er gebruikt
vraag me trouwes af wat ze bij Geluk van Nederland verstaan onder "gothic" feestjes...
filmpjes van feesten zoals gothoord, cyberia, epicentre endergelijke zal je nooit vinden, aangezien dat niet past in hun plaatje van "gothics" (of zijn ze gewoon te lui om uit te zoeken wat nou echt gothic is en overal wat maar enig sinds zwart is gewoon bestempelen alszijnde gothics)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GVN kennende, feestje met 1 zwarte kandelaar, 1 doodshoofd en zwarte M&Ms
De zgn. breezahgoths.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef JanaX het volgende:
[..]
(of zijn ze gewoon te lui om uit te zoeken wat nou echt gothic is en overal wat maar enig sinds zwart is gewoon bestempelen alszijnde gothics)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |