Da's een mooie uitspraak van das uberneger.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
Draag dan een burqa ofzo.
Dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zag in six flags een gothic chick lopen afgelopen zondag, en die was MOOI! Niet zo overdreven goth, met dracula tanden en achterlijke zooi en zo, maar gewoon helemaal in het zwart. Alleen doordat ze met die drama-queen gothics meeliep wist ik dat het een goth was.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Steve-O het volgende:
Wat moeten ze wel niet van jou denken met je bolle brille kop en dat schaamhaar onder je lip.
Ik je bij een Gothic in een Burqua niet meer ziet dat het een Gothic isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef koffiekoekje het volgende:
ik den dat een Gothic in een Burqua ook aardig schockerend is...
Ik zag laatst een gothic-wijf en ik schrok me ook de tering, die had zo een mega décolleté, dat was niet normaal meer. Cup E ofoz. Ik wist niet waar ik moest kijken man....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
Vanmiddag zag ik opeens een gothic-wijf, ik schrok me de tering van dat rare hoofd. Dat is toch niet leuk meer. Draag dan een burqa ofzo.
Die gabbertjes zijn gewoon een stel idioten met een bewegingsstoornisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:35 schreef descendent1 het volgende:
Ach laat ze lekker. (hoewel ze vaak wel erg chagrijnig kijken...)![]()
Ik schrik overigens meer van die gabbertypes...
*ril*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vraag me trouwens nog steeds af hoe het zou zijn om gepijpt te worden met een dracula tanden.............
ik hoorde er ooit bij zo rond 1997 toen was het nog allemaal leuk en was het net zo iets al de jare 60 met de drugsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Die gabbertjes zijn gewoon een stel idioten met een bewegingsstoornis![]()
huiliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef wunderbaum het volgende:
Op de brandstapel met die lui. Stelletje duivelsvereerders.
Gots
wtf? klik eens op deze link...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:44 schreef IJskast het volgende:
[..]
Wat doet Aniko van Santen in dit topic?
ten eerste, je bent aan 't blatenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef wunderbaum het volgende:
Op de brandstapel met die lui. Stelletje duivelsvereerders.
Gots
Leuke meisjes in Leeuwardenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
lijkt wel op leuk meisje uit leeuwarden
lezen blokhut, enkelvoud. Is statistisch ook wel onmogelijk dat op die 500 inwoners van leeuwarden geen enkel leuk meisje ertussen zou zijnquote:
hallo, tis Leeuwardenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lezen blokhut, enkelvoud. Is statistisch ook wel onmogelijk dat op die 500 inwoners van leeuwarden geen enkel leuk meisje ertussen zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |