quote:

Is die eerste een man of vrouw?quote:

Je mag van mij best een gothic zijn, mits je er voor de rest nog een béétje goed uitziet..quote:

Toen ik er nog metal uitzag (lang haar en spijkerjas/leren jas) werd ik altijd voor gabber uitgemaakt...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
mensen die in hokjes denken zijn zielig...............
laatst werd ik verdacht van Trance-boy zijn (door goths), 's middags werd ik aangezien voor skater (door skaters), en 's avonds werd ik punk genoemd door breezers
Aan het eind van de dag dacht "Ben ik toch mezelf!"

Lelijk en breezah is ook niet alles...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je mag van mij best een gothic zijn, mits je er voor de rest nog een béétje goed uitziet..
Maar lelijk én gothic.. Dit slaat werkelijk alles

Die rechterquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lelijk en breezah is ook niet alles...
[afbeelding]

OMG, schoolvoorbeeld van midlife-crisisquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lelijk en breezah is ook niet alles...
[afbeelding]

Is die Gothic junk niet lelijk genoeg?quote:

quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Toen ik er nog metal uitzag (lang haar en spijkerjas/leren jas) werd ik altijd voor gabber uitgemaakt...![]()
![]()

Aren't they all?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dit is geen breezah-slet maar een gothic hoeâ

dit is geen gothic-hoeâh, maar een graftakquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dit is geen breezah-slet maar een gothic hoeâ

En alweer: Het komt op hetzelfde neer..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dit is geen gothic-hoeâh, maar een graftak

De gothic hoer afbeelding doet 't niet.. Of de server vindt d'r te lelijk om weer te geven. Ik gok het laatste..quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Gothic-hoeâh:
[afbeelding]
Graftak:
[afbeelding]
Lekkere goth:
[afbeelding]

-quote:

hier doen ze het gewoon hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Beide afbeeldingen doen 't niet.. Of de server vindt ze te lelijk om weer te geven. Ik gok het laatste..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |