Da's een mooie uitspraak van das uberneger.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
Draag dan een burqa ofzo.
Dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zag in six flags een gothic chick lopen afgelopen zondag, en die was MOOI! Niet zo overdreven goth, met dracula tanden en achterlijke zooi en zo, maar gewoon helemaal in het zwart. Alleen doordat ze met die drama-queen gothics meeliep wist ik dat het een goth was.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Steve-O het volgende:
Wat moeten ze wel niet van jou denken met je bolle brille kop en dat schaamhaar onder je lip.
Ik je bij een Gothic in een Burqua niet meer ziet dat het een Gothic isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef koffiekoekje het volgende:
ik den dat een Gothic in een Burqua ook aardig schockerend is...
Ik zag laatst een gothic-wijf en ik schrok me ook de tering, die had zo een mega décolleté, dat was niet normaal meer. Cup E ofoz. Ik wist niet waar ik moest kijken man....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
Vanmiddag zag ik opeens een gothic-wijf, ik schrok me de tering van dat rare hoofd. Dat is toch niet leuk meer. Draag dan een burqa ofzo.
Die gabbertjes zijn gewoon een stel idioten met een bewegingsstoornisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:35 schreef descendent1 het volgende:
Ach laat ze lekker. (hoewel ze vaak wel erg chagrijnig kijken...)![]()
Ik schrik overigens meer van die gabbertypes...
*ril*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vraag me trouwens nog steeds af hoe het zou zijn om gepijpt te worden met een dracula tanden.............
ik hoorde er ooit bij zo rond 1997 toen was het nog allemaal leuk en was het net zo iets al de jare 60 met de drugsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Die gabbertjes zijn gewoon een stel idioten met een bewegingsstoornis![]()
huiliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef wunderbaum het volgende:
Op de brandstapel met die lui. Stelletje duivelsvereerders.
Gots
wtf? klik eens op deze link...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:44 schreef IJskast het volgende:
[..]
Wat doet Aniko van Santen in dit topic?
ten eerste, je bent aan 't blatenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef wunderbaum het volgende:
Op de brandstapel met die lui. Stelletje duivelsvereerders.
Gots
Leuke meisjes in Leeuwardenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
lijkt wel op leuk meisje uit leeuwarden
lezen blokhut, enkelvoud. Is statistisch ook wel onmogelijk dat op die 500 inwoners van leeuwarden geen enkel leuk meisje ertussen zou zijnquote:
hallo, tis Leeuwardenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lezen blokhut, enkelvoud. Is statistisch ook wel onmogelijk dat op die 500 inwoners van leeuwarden geen enkel leuk meisje ertussen zou zijn
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:51 schreef ma_jojo het volgende:
Wij hebben d'r eentje op school.. wel meerdere, maar deze slaat alles..
Gelukkig heeft ze belletjes aan d'r rugzak hangen.. Dan hoor je d'r aankomen en kun je net op tijd de andere kant opkijken
Misschien ook een idee voor andere gothics? Wel zo beleefd..
Ja en dan zit ze achter de kassa:quote:
Damn sexy inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:44 schreef koning_leeuw het volgende:
Gothics zijn lief, met hun mooie zwartomrande oogjes![]()
Sommige dingen hoef je niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost.
Gothics stinken.
KISS is geen goth numbnutquote:
Da's net zo goed gay.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
KISS is geen goth numbnut![]()
KISS is Glamrock
en kaalkoppen zijn achterlijk...........quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef wappiej het volgende:
allemaal flikkers!
kale koppen niet te stoppen!![]()
zegt iemand die sociaal gehandicapt is..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en kaalkoppen zijn achterlijk...........
moeilijk he, Engels?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef wappiej het volgende:
[..]
zegt iemand die sociaal gehandicapt is..
quote:dis·or·der Audio pronunciation of "disorder" ( P ) Pronunciation Key (ds-ôrdr)
n.
1. A lack of order or regular arrangement; confusion.
2. A breach of civic order or peace; a public disturbance.
3. An ailment that affects the function of mind or body: eating disorders and substance abuse.
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef nappel het volgende:
Beetje bevooroordeeld..
Er zijn echt wel mooie gothics!
Maar jah, die stijl en klederdracht zijn voor sommige horzels
natuurlijk ook wel ideaal om hun grafkop en -lichaam te verbergen...
iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef nappel het volgende:
Beetje bevooroordeeld..
Er zijn echt wel mooit gothics!
Maar jah, die stijl en klederdracht zijn voor sommige horzels
natuurlijk ook wel ideaal om hun grafkop en -lichaam te verbergen...
Sharon van den Adel dude. En ze is best fapfapfap, en Amy Lee ook.quote:
ik ga van de zomer naar jolly old England, naar een maat van me, en hij heeft foto's laten zien van een goth-club daaro, ALLEEN MAAR fapfapfap.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:15 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Sharon van den Adel dude. En ze is best fapfapfap, en Amy Lee ook.
Wel commerciële kuthoeren, maar toch fapfapfap.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga van de zomer naar jolly old England, naar een maat van me, en hij heeft foto's laten zien van een goth-club daaro, ALLEEN MAAR fapfapfap.
hell no, ik wil een pijpbeurt van een dracula-chick! En ze vallen daar op Nederlanders, ik ga m'n kansen natuurlijk niet kleiner makenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef TC03 het volgende:
Wie neemt TS nog serieus nadat hij Sin City een 3,0 gaf.![]()
![]()
Z'n ouders waren ws. gothicsquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef TC03 het volgende:
Wie neemt TS nog serieus nadat hij Sin City een 3,0 gaf.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]terug. Ja, dat jij dames als Jessica Alba niet kan weerstaan
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |