quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende: om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende: Alle bieren tellen mee.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Mr-Z het volgende: Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende: De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende: Bier.. Het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur Het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende: Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Cyaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:11 schreef WoeHoei het volgende:
he mensen succes met ouwehoeren, bier drinken en frituren ik ga weer aan het werk
CHEERS
Je pikt m'n FiPoquote:
Al doet je avatar anders vermoeden.quote:
Mits Grolschquote:
Maar een échte man weet dat ze er zijnquote:
//( .)(. )\\quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi, ik heb wel tieten: check:
( . Y . )![]()
John.
Kleinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi, ik heb wel tieten: check:
( . Y . )![]()
John.
Mên, deze is okéquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
We pakken die van moderatortje!!
John.
Mag ik erin voorkomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb deel 27 alvast klaar.
met een kei mooie TT.![]()
//(.)(.)(.)\\quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef DaveMasteR het volgende:
Waar blijft die foto van die vrouw met 3 tieten?
Ok, jij opent de volgende.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb deel 27 alvast klaar.
met een kei mooie TT.![]()
Tot ziens, AMDquote:
Ja, nu heeft DD ook al een 27. Gekkenhuis.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef JDude het volgende:
Ik heb de mijne veranderd in #27, dus die kan open als deze vol is. 14.gif.
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:14 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
We pakken die van moderatortje!!
John.
Dan maak jij er een 28 vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, nu heeft DD ook al een 27. Gekkenhuis.
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Verlammend effectquote:
Puik plan. Mits ik er ben als 27 vol raakt.quote:
Die kan gewoon op slot blijven, DD heeft een kei mooie TT, zegt ze.,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Lam word je er wel van ja.quote:
Denk dat dat nog wel een uurtje nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Puik plan. Mits ik er ben als 27 vol raakt.
Lam worden is wel oké though, nog steeds zo verkouden dan?quote:
Het sterft af!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
huh! ik druk op F5en er staat nog geen post bij
Gewoon posten ipv F5-en, dan ververs je vanzelf!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef snellejelle het volgende:
huh! ik druk op F5en er staat nog geen post bij
Een hondentong is 10x schoner dan een gebruikte vaatdoekquote:
Post je je tieten nog?quote:
Voor vier kratten bier vertel ik 'mquote:
dat deed ik daarna ja, toen stonden er ineens weer zes reacties bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gewoon posten ipv F5-en, dan ververs je vanzelf!
[BeF]#28, De tieten onthuldquote:
* Litso meldt als een van de kleinste zuipersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie is hier de grootste zuiper?Hoeveel kan diegene dan per dag op?
3 Kratten, mits Grolschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie is hier de grootste zuiper?Hoeveel kan diegene dan per dag op?
Ja, daar gaan we nog twee delen op zitten wachtenquote:
Vanzelfsprekende.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Welke je gaat delen met mij, uiteraerdt..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we nog twee delen op zitten wachtennaar verlangen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
God, het is nu al "De tieten"?.
Dus mijn tieten zijn, dé tieten?
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef JohnHancock het volgende:
DD ik wil weer eens een naamtopic![]()
![]()
John.
Schiet nou maar opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zie het als het aantrekkende van deze topicsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hoezo nee. Dat wil hij wel. Dat zie je toch?quote:
Die kun je natuurlijk ook zelf openenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef JohnHancock het volgende:
DD ik wil weer eens een naamtopic![]()
![]()
John.
Ej! Ik had je gezegd mijn tieten níet te posten!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef DaveMasteR het volgende:
Lekker tussendoortje---http://milked.free.fr/floating/dcp4839.swf
Ik weet van wie jij een kloon bentquote:
STFU.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoezo nee. Dat wil hij wel. Dat zie je toch?
Wat heb jij te zeggen over zijn hoofd?
Kei zachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:22 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ej! Ik had je gezegd mijn tieten níet te posten!.
Omdat z'n originele acc iets meer dan 1500 posts heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef Litso het volgende:
John ik weet van wie je een kloon bent trouwens. Maar volgens mij heb je grootheidswaan want je doet alsof je enorm bekend bent, maar volgens mij kent echt bijna niemand je.
Zo zie ik ze graagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef DaveMasteR het volgende:
Lekker tussendoortje---http://milked.free.fr/floating/dcp4839.swf
Jah daarom. Dat post ik in een goede weekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Omdat z'n originele acc iets meer dan 1500 posts heeft.
Hmmmmquote:
Van wie??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:23 schreef Litso het volgende:
John ik weet van wie je een kloon bent trouwens. Maar volgens mij heb je grootheidswaan want je doet alsof je enorm bekend bent, maar volgens mij kent echt bijna niemand je.
Oeh oeh, vertel.quote:
Dat post ik in 1,5 goede dag tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah daarom. Dat post ik in een goede week
Waarom zeggen alle kloons dat toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Oeh, ja ik ben ook geen kloon hoor, ik was lurker![]()
Respcte.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat post ik in 1,5 goede dag tegenwoordig
Stuiterende tieten!quote:
Nee, we hebben je originele acc gezien, je ondertitel was 1337 in een linkjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Van wie??
Oeh, ja ik ben ook geen kloon hoor, ik was lurker![]()
John.
Jah zo ziek ben ik niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Omdat het anders geen goede kloons meer zijnquote:
Gefrituurde aardappels zijn oké,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:ik had gister gefrituurde aardappels
En ik ben er weer
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:26 schreef Litso het volgende:
Maargoed, John heeft wel weer genoeg aandacht gehad.
Terug naar Dead-Doll
Jepz, kijk maar naar mijn bovenstaande postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:26 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Omdat het zo is![]()
Weet je echt mijn vorige account?
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:26 schreef Heatseeker het volgende:
Ik kom hier alleen voor de tieten van DD![]()
Met hoeveel posts?quote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, we hebben je originele acc gezien, je ondertitel was 1337 in een linkje
Die is er alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Bouncing boobies--Kunnen ze daar geen game van maken?
y0 fwnk, jij hierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het lijkt net op patat
wanneer is de frituurmeet?
Zo zie je maar weer hoe makkelijk je mensen naar een topic lokt...quote:
Dan had ik het toch goed, via mailbox een beetje uitgelekt, en daarna was het niet moeilijk meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Jaaaaahet was dork22, maar wel al meer dan 2 jaar geleden geregd. Hoe ben je erachter gekomen? via mijn site?
John.
PS ik heb het nu verraden of niet?
Je mag je ook gevleid voelen.quote:
Ach ja, genoeg om een rel mee te schoppen?quote:
HOezo? Hmm ik heb donderdag een meet met mailboxquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed, via mailbox een beetje uitgelekt, en daarna was het niet moeilijk meer
Hallo, ik ben Fwnk en frituren is tofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, doe het ook even voor mij dan opnieuw.
Obesess much?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Ach, hij gaf het door, maar we waren niet van plan het te vertellen, maar dat deed je net zelf al dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
HOezo? Hmm ik heb donderdag een meet met mailboxff afmeppen dan
John.
PS ik heb repscte voor je Zeb.
Ik was aan het werkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef Dead-Doll het volgende:
IJsmeis. Het topic voelde zo leeg zonder jou..
Zo niet okay..
Waar wás je?!
Doe je cam maar aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Ok. Wie wil er even een foto nemen dan?.
*meldt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Welkom.quote:
Het is volgens mij IJsmeis óf ijsmeisquote:
*Meldt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
* Zebbie meldtquote:
Ja jezus, helemaal in Wezepquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Daar heb je je oude accquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef dork22 het volgende:
WOW, relaxt topic jongens!!
* Dead-Doll huppelt giechelend naar AisMais toe en geeft een kusje op haar wang.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was aan het werk.
En voor dat werk krijg ik geld.
Waarvan ik dan weer een prachtige friteuse voor je kan kopen.
Ik houd van je.
Goed punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja jezus, helemaal in Wezep
Kan je ook best zelf hoor... desnoods in de spiegel
Lesbi-pr0nquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
* Dead-Doll huppelt giechelend naar AisMais toe en geeft een kusje op haar wang..
Voor jou..
Óf de cam ff aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je ze ook voelen hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Litso het volgende:
[..]
rellen? daar is deze username voorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg om een rel mee te schoppen?
Post jij je eigen tieten nou maar eerst.quote:
Uiteraard, DD, volgens mij ben je zwangen. Ik moet even doktertje met je spelen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Welkom.
Kan jij als amateur gyneacoloog niet even zorgen dat ijsmeis en Dead-Doll uit de kleren gaan hier?
*meldt!!!!111111!!!~~!!!~~1!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je ze ook voelen hoor..
Oldbie enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef ZixS het volgende:
WOW gezellig topic dit.
*meldtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je ze ook voelen hoor..
Is dat een aardige manier van iemand dik noemen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uiteraard, DD, volgens mij ben je zwangen. Ik moet even doktertje met je spelen...![]()
Ja, maar ik durf dat niet zo goed enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uiteraard, DD, volgens mij ben je zwangen. Ik moet even doktertje met je spelen...![]()
Zegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een aardige manier van iemand dik noemen?.
Ik ben er vanaf deel 5, maar ik heb toch veul posts gemaaktquote:
Nee, dan moet je zeggen dat je corpulent bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik zag het! GEWELDIGquote:
Ik stem vóórquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het! GEWELDIG![]()
ik ga me aanmelden als zijn vervanger![]()
![]()
nu kunnen we weer gewoon meedoen in de SC daar
Snakey? Vind je mij dik?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje glijmiddel vertrouwen hebben in een profesioneel amateur gynecologistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf dat niet zo goed enzo..
Hij zal toch niet helemaal van het forum verdwijnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Fwnk het volgende:
Ik vind het wel jammer van kasta, hij was wel ok in US
Dat zal hij nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij zal toch niet helemaal van het forum verdwijnen![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het! GEWELDIG![]()
ik ga me aanmelden als zijn vervanger![]()
![]()
nu kunnen we weer gewoon meedoen in de SC daar
Hoeveel % van de topics heb je geopend?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
gaat Kastanova stoppen op userpics?
vet, unleash the slowchat!!!
Tegen de tijd dat ik dat gedaan heb zijn we een half topic verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat zal hij nooit
Zoek eens in het fotoboek op kasta of nova
Vertrouwen in iemand die zijn eigen beroep niet kan spellenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje glijmiddel vertrouwen hebben in een profesioneel amateur gynecologist![]()
* Dead-Doll aarzelt even en knoopt voorzichtig en bovenal langzaam haar truitje los.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje glijmiddel vertrouwen hebben in een profesioneel amateur gynecologist![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
idd, zijn jullie ook al onderwegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
*naar wezep rijdtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
* Dead-Doll aarzelt even en knoopt voorzichtig en bovenal langzaam haar truitje los..
The show: Tijd geen sex gehad??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
Maak foto'squote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om die 2e moest ik even lachenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef JohnHancock het volgende:SausVoorOverDePastaNova
![]()
zaaddoodendepastanova
enz
enz
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
* Dead-Doll aarzelt even en knoopt voorzichtig en bovenal langzaam haar truitje los..
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Litso het volgende:
Goffedomme mijn pc liep vast. Heb ik wat gemist?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Litso het volgende:
Goffedomme mijn pc liep vast. Heb ik wat gemist?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Je hebt DD d'r tieten gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Je hebt DD d'r tieten gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Gezellige boel daarquote:
quote:
ZIJN ZE WELquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, ik weet dat je tieten nog niet gepost zijn. Doe dat nu aub..
Euh, dat is mijn duim....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Euh, kijk je wel uit dat je kroketje niet barst?
ehh ik ook niet echt hoorquote:
Pics!!!!!!!!!!1111~~~@1111~~!!````1.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Iedereen post lucht en wacht tot DD's tieten gepost zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi
Ik volg deze reeks niet meer helemaal.
Kan iemand een samenvattig geven?
JOhn.
Bij muus jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef Litso het volgende:
[..]
ehh ik ook niet echt hoor
Hij was alleen maar mod omdat ie zich goed had ingelikt, niet om zijn kwaliteiten als moderator.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Iedereen post lucht en wacht tot DD's tieten gepost zijn
Smoesjes.quote:
Maar je yoghurtbuks is zeker niet veel groter, hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een nagel voelde, ja.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen omdat ie zelf actief mee deed.
Voor de rest was het een lul.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Litso het volgende:
Post ze nou Dead-Doll!!!1! Ik plas bijna in mijn broek van de spanning!!!1!!1!EEN!
Nee hoor ik heb geen broek aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Litso het volgende:
Post ze nou Dead-Doll!!!1! Ik plas bijna in mijn broek van de spanning!!!1!!1!EEN!
Foto's?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Litso het volgende:
Bifi reeks gemist zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar je yoghurtbuks is zeker niet veel groter, hè?.
Erodome.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Molluck het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar er is geen mod die zo'n grote collectie foto's van zichzelf heeft als kastanova inderdaad
Er schijnt een user in GAM te zitten die in plaats van de gewone smileys telkens een foto postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Molluck het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar er is geen mod die zo'n grote collectie foto's van zichzelf heeft als kastanova inderdaad
In deel 28quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
komen die fucking tieten nog eens?
Niks, hij wacht op de tieten van DD.quote:
IKquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef JDude het volgende:
DD, kun je tijdens je vaginale inspectie wel even #27 openen? Of zal ik dat dan maar doen?
Vertelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef JohnHancock het volgende:
IK WIL DIE TIETE NU!! SNEL SNEL
John.
PS Zebbie ik weet een geheimpje over Mailbox![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |