Snakey? Vind je mij dik?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een aardige manier van iemand dik noemen?.
Kom kom, een beetje glijmiddel vertrouwen hebben in een profesioneel amateur gynecologistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf dat niet zo goed enzo..
Hij zal toch niet helemaal van het forum verdwijnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Fwnk het volgende:
Ik vind het wel jammer van kasta, hij was wel ok in US
Dat zal hij nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij zal toch niet helemaal van het forum verdwijnen![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zag het! GEWELDIG![]()
ik ga me aanmelden als zijn vervanger![]()
![]()
nu kunnen we weer gewoon meedoen in de SC daar
Hoeveel % van de topics heb je geopend?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
gaat Kastanova stoppen op userpics?
vet, unleash the slowchat!!!
Tegen de tijd dat ik dat gedaan heb zijn we een half topic verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat zal hij nooit
Zoek eens in het fotoboek op kasta of nova
Vertrouwen in iemand die zijn eigen beroep niet kan spellenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje glijmiddel vertrouwen hebben in een profesioneel amateur gynecologist![]()
* Dead-Doll aarzelt even en knoopt voorzichtig en bovenal langzaam haar truitje los.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje glijmiddel vertrouwen hebben in een profesioneel amateur gynecologist![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
idd, zijn jullie ook al onderwegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
*naar wezep rijdtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
* Dead-Doll aarzelt even en knoopt voorzichtig en bovenal langzaam haar truitje los..
The show: Tijd geen sex gehad??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Molluck het volgende:
Maak foto'squote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om die 2e moest ik even lachenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef JohnHancock het volgende:SausVoorOverDePastaNova
![]()
zaaddoodendepastanova
enz
enz
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
* Dead-Doll aarzelt even en knoopt voorzichtig en bovenal langzaam haar truitje los..
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Litso het volgende:
Goffedomme mijn pc liep vast. Heb ik wat gemist?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Litso het volgende:
Goffedomme mijn pc liep vast. Heb ik wat gemist?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Je hebt DD d'r tieten gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Je hebt DD d'r tieten gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Gezellige boel daarquote:
ZIJN ZE WELquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, ik weet dat je tieten nog niet gepost zijn. Doe dat nu aub..
Euh, dat is mijn duim....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Euh, kijk je wel uit dat je kroketje niet barst?
ehh ik ook niet echt hoorquote:
Pics!!!!!!!!!!1111~~~@1111~~!!````1.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Iedereen post lucht en wacht tot DD's tieten gepost zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi
Ik volg deze reeks niet meer helemaal.
Kan iemand een samenvattig geven?
JOhn.
Bij muus jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef Litso het volgende:
[..]
ehh ik ook niet echt hoor
Hij was alleen maar mod omdat ie zich goed had ingelikt, niet om zijn kwaliteiten als moderator.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Iedereen post lucht en wacht tot DD's tieten gepost zijn
Smoesjes.quote:
Maar je yoghurtbuks is zeker niet veel groter, hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een nagel voelde, ja.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen omdat ie zelf actief mee deed.
Voor de rest was het een lul.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Litso het volgende:
Post ze nou Dead-Doll!!!1! Ik plas bijna in mijn broek van de spanning!!!1!!1!EEN!
Nee hoor ik heb geen broek aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Litso het volgende:
Post ze nou Dead-Doll!!!1! Ik plas bijna in mijn broek van de spanning!!!1!!1!EEN!
Foto's?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Litso het volgende:
Bifi reeks gemist zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar je yoghurtbuks is zeker niet veel groter, hè?.
Erodome.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Molluck het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar er is geen mod die zo'n grote collectie foto's van zichzelf heeft als kastanova inderdaad
Er schijnt een user in GAM te zitten die in plaats van de gewone smileys telkens een foto postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Molluck het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar er is geen mod die zo'n grote collectie foto's van zichzelf heeft als kastanova inderdaad
In deel 28quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
komen die fucking tieten nog eens?
Niks, hij wacht op de tieten van DD.quote:
IKquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef JDude het volgende:
DD, kun je tijdens je vaginale inspectie wel even #27 openen? Of zal ik dat dan maar doen?
Vertelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef JohnHancock het volgende:
IK WIL DIE TIETE NU!! SNEL SNEL
John.
PS Zebbie ik weet een geheimpje over Mailbox![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |