abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28505515
Zeg eens eerlijk... wie heeft er hier een sexrelatie? Hoe is het ontstaan en vind je het werken, heb je duidelijke afspraken met hem/haar? is de sexrelatie geheim?

Ik start: na eerst sexrelatie te hebben gehad (ontstaan door verliefdheid van met name mijn kant en een korte relatie tussen ons) hebben we beiden een relatie van een aantal jaren achter de rug waarin we elkaar met geen vinger hebben aangeraakt. had het afgezworen om ooit nog eens het bed te delen met hem (om rede dat buitenstaanders een mening hebben over "ons") maar de spanning overwon het een aantal weken geleden. het beviel zo goed dat we nu weer een sexrelatie hebben, zo eerlijk als dat we toen waren: ongecompliceert en duidelijk, sex om de sex en verder gewoon gezellig maar eigenlijk alleen om de sex. als 1 van ons een ander krijgt is het finito en elke twijfel over de sexrelatie wordt besproken of 1 van 2 besluit gewoon dat de sexrelatie niet meer is. ging toen goed, gaat nu goed, het kan dus wel en ik geniet ervan!

enig nadeel is dat anderen het niet trekken dus ik hou mijn kaken op elkaar en doordat we hier en daar wat mensen om de tuin leiden weten we het voor ons zelf te houden. beiden hebben 1 iemand in vertrouwen genomen (de juiste personen die onze sexrelatie ook geen slecht idee vinden), die mensen heb je wel nodig om je te coveren.

nu jullie...
Carpe diem
pi_28505694
wat wil je horen, zoals jij t beschrijft is dat hoe een sexrelatie behoort te werken
enjoy life!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:41:16 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28505734
elke andere relatie zou ik bestempelen als vriendschap. dus ja.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28505765
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef Bemiddelaar het volgende:
wat wil je horen, zoals jij t beschrijft is dat hoe een sexrelatie behoort te werken
ja precies, I know, wat ik wil horen is andersmans verhalen, ik gun het anderen ook en ben vooral benieuwd naar de achtergrond hoe iemand anders sexrelatie tot stand is gekomen en hoe de buitenstaanders daar op reageren.

kortom, ik lees graag sekrelatie-verhaaltjes!
Carpe diem
pi_28505767
tja, ik heb naast mijn open relatie nog een sexrelatie.
de sexrelatie is met mijn ex, en mijn open relatie weet ervan.

edit:
De sexrelatie is niet een heel groot geheim, maar aangezien omstanders nog wel eens raar willen reageren bazuinen we het niet rond, maar de vriendengroep is wel eens 'getipt' of ze het begrijpen en invullen is aan hen.

Het is tot stand gekomen nadat we erachter kwamen dat er gewoon veel vuurwerk tussen ons is, maar we allebei geen ' serieuze' relatie willen en al helemaal niet met elkaar. We verschillen best op kritieke punten
And the druids turn to stone...
pi_28505840
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
elke andere relatie zou ik bestempelen als vriendschap. dus ja.
dus je hebt er één... vertel eens...
Carpe diem
pi_28505856
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:42 schreef Panthera1984 het volgende:
goh als zelfs dat werkt! maar ooit zul je stoppen met je sexrelatie of niet? neemt je ex je dat ook in dank af denk je?
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:46:30 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28505876
Soms kijken we gezellig een film en soms geraken we in bed.
pi_28505949
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:45 schreef klossie het volgende:

[..]

goh als zelfs dat werkt! maar ooit zul je stoppen met je sexrelatie of niet? neemt je ex je dat ook in dank af denk je?
Ik stop pas met de sexrelatie als er geen vonken meer zijn tussen ons. Ik neem aan dat we het daar dan wel allebei over eens zijn.
pi_28506031
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:42 schreef Panthera1984 het volgende:

edit:
De sexrelatie is niet een heel groot geheim, maar aangezien omstanders nog wel eens raar willen reageren bazuinen we het niet rond, maar de vriendengroep is wel eens 'getipt' of ze het begrijpen en invullen is aan hen.

Het is tot stand gekomen nadat we erachter kwamen dat er gewoon veel vuurwerk tussen ons is, maar we allebei geen ' serieuze' relatie willen en al helemaal niet met elkaar. We verschillen best op kritieke punten
ja hier hetzelfde, ik dacht ik doe het nu en dan zal je zien dat het na al die jaren tegenvalt maar nee hoor dacht nog even misschien zijn we veranderd en passen we opeens wel bij elkaar en kan het dus meer worden maar nee, we zijn allebei gewoon het zelfde, we begrijpen elkaar in bed en de sex lijkt niet beter te kunnen dan met hem, maar buiten (het fisuurlijke) bed hebben we gewoon niets met elkaar
Carpe diem
pi_28506075
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:49 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ik stop pas met de sexrelatie als er geen vonken meer zijn tussen ons. Ik neem aan dat we het daar dan wel allebei over eens zijn.
ik stop ermee als ik de man van mijn dromen heb ontmoet en dat is hij niet ook al is er spanning en geweldige seks. voor hem geldt uiteraard het zelfde. maar als ik door moet gaan tot de vonken/spanning weg zijn, moet ik wel heel erg lang door gaan! ja, vorige keer ben ik er om die reden mee gestopt maar dat was na 8 jaar (!!) en blijkbaar was nog niet alles weg
Carpe diem
pi_28506175
oh, de man van mijn dromen vraagt niet van mij om monogaam te zijn, dus ik zal er iig niet voor ' de man van mijn dromen' mee stoppen .
Tenzij, mijn levensvisie verandert, dan passen ook de eisen van 'de perfecte man' zich aan namelijk. Mede daardoor denk ik dat 'de perfecte man' een tijdelijk iets is, een perfecte man voor iedere periode in je leven.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:01:37 #13
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28506275
sexrelatie is heerlijk... Als je maar goede afspraken met elkaar hebt en geen echte gevoelens voor elkaar hebt.

Ik ben er niet open toe naar iedereen, want sommige mensen begrijpen het toch niet en dan krijg je alleen maar ellenlange discussies...

Maar als ik echt verliefd zou worden op iemand is een sexrelatie voor mij echt overbodig
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:02:53 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506309
Het is een mooie uitkomst. Vooral omdat je dan bij je "echte" partnerkeuze dan niet zo door stomme dingen als geilheid beinvloed wordt.
Vampire Romance O+
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:02:57 #15
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_28506311
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Panthera1984 het volgende:
oh, de man van mijn dromen vraagt niet van mij om monogaam te zijn, dus ik zal er iig niet voor ' de man van mijn dromen' mee stoppen .
Monogamie is highly overrated!
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:03:46 #16
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28506338
Geen sexrelatie gehad, nou, eentje die dr tegenaan hing.... want da was ook meer lust dan liefde.
Nu niet meer, vanwege vriendin!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_28506342
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Tenzij, mijn levensvisie verandert, dan passen ook de eisen van 'de perfecte man' zich aan namelijk. Mede daardoor denk ik dat 'de perfecte man' een tijdelijk iets is, een perfecte man voor iedere periode in je leven.
tsja, ook wel een interessante theorie... ik heb nu wel een erg leuke man ontmoet waarvan ik denk ja! maar dan denk ik gelijk ook, wat als de seks niet zo is als met mijn sexrelatie? theoretisch vind ik dat ik daarin dan een keuze zou moeten maken maar gevoelsmatig zou ik misschien wel beide willen. ik ben van mening dat een sexrelatie werkt maar geloof nog niet in de stelling dat het ook werkt naast een perecte relatie
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:06:08 #18
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28506395
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:03 schreef klossie het volgende:

[..]

tsja, ook wel een interessante theorie... ik heb nu wel een erg leuke man ontmoet waarvan ik denk ja! maar dan denk ik gelijk ook, wat als de seks niet zo is als met mijn sexrelatie? theoretisch vind ik dat ik daarin dan een keuze zou moeten maken maar gevoelsmatig zou ik misschien wel beide willen. ik ben van mening dat een sexrelatie werkt maar geloof nog niet in de stelling dat het ook werkt naast een perecte relatie
Ik denk ook niet dat het werkt naast een relatie en als ik verliefd ben hoef ik ook geen sex met iemand anders....

En wat betreft die erg leuke man. Eerst zien hoe het loopt en hoe de sex is.. En als je je dan nog happy en verliefd voelt heb je je keuze snel gemaakt denk ik
pi_28506399
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:01 schreef miss_c het volgende:
sexrelatie is heerlijk... Als je maar goede afspraken met elkaar hebt en geen echte gevoelens voor elkaar hebt.

Ik ben er niet open toe naar iedereen, want sommige mensen begrijpen het toch niet en dan krijg je alleen maar ellenlange discussies...

Maar als ik echt verliefd zou worden op iemand is een sexrelatie voor mij echt overbodig
denk ik ook... vorige keer was ons sexrelatie over omdat we beiden verliefd werden en met die persoon een relatie krijgen, toen heb ik ook nooit de behoefte gehad aan mijn sexrelatie.
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:06:41 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506406
Nadeel is trouwens wel dat seksrelaties een beperkte houdbaarheid hebben. Vaak wordt een van de twee verliefd

Maargoed, zolang het goed loopt..
Vampire Romance O+
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:07:46 #21
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28506432
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef MouseOver het volgende:
Nadeel is trouwens wel dat seksrelaties een beperkte houdbaarheid hebben. Vaak wordt een van de twee verliefd

Daarom is het ook een sexrelatie, omdat het niet voor eeuwig is
pi_28506433
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef miss_c het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het werkt naast een relatie en als ik verliefd ben hoef ik ook geen sex met iemand anders....

En wat betreft die erg leuke man. Eerst zien hoe het loopt en hoe de sex is.. En als je je dan nog happy en verliefd voelt heb je je keuze snel gemaakt denk ik
precies, genieten van dit en zien hoe het loopt met die ander...

wie heeft er nog sexrelatie verhalen? kom maar op!
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:10:01 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506482
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:07 schreef miss_c het volgende:

[..]

Daarom is het ook een sexrelatie, omdat het niet voor eeuwig is
Oja

Trouwens, uit de TT haal ik dat het een taboe zou zijn, maar je kunt er tegenwoordig toch vrij normaal over praten?
Vampire Romance O+
pi_28506614
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:10 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Oja

Trouwens, uit de TT haal ik dat het een taboe zou zijn, maar je kunt er tegenwoordig toch vrij normaal over praten?
dat denk jij. ik weet zeker als een aantal mensen dit weten ze compleet gaan flippen en lopen zeiken, niet normaal. dan maar ze om de tuin leiden, toch handig die sms, haha. geniet er ergens zelfs wel van dat vrijwel niemand het weet, is een soort van extra spanning denk ik!
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:18:01 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506721
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:14 schreef klossie het volgende:

[..]

dat denk jij. ik weet zeker als een aantal mensen dit weten ze compleet gaan flippen en lopen zeiken, niet normaal. dan maar ze om de tuin leiden, toch handig die sms, haha. geniet er ergens zelfs wel van dat vrijwel niemand het weet, is een soort van extra spanning denk ik!
Die mensen kunnen kapot vallen
Vampire Romance O+
pi_28506733
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef MouseOver het volgende:

Tja, hierover wil ik ook nog wel wat kwijt, zoals ik zei: mijn sexrelatie is mijn ex, maar ik ben dan ook het enige meisje wat hij gehad heeft. -Ik- vind hem heel aantrekkelijk, maar ik kan me voorstellen dat anderen hem niet als aantrekkelijk bestempelen. Verder is hij heel droog, en voelt helemaal niet snel iets voor een meisje, en is ook niet bereid er moeite voor te gaan doen. Oftewel, hij verwacht dat een meisje aan hem kenbaar merkt dat ze wel iets van hem wil. Maar eigenlijk heeft hij het uiterlijk niet om zoiets te permiteren. Daarentegen is hij ook helemaal niet wanhopig en is al lang tevreden met wat hij wel/niet heeft. (wel: nu - sexrelatie | niet: tot voor kort - een jaar niets)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:21:34 #27
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28506828
Ik had er ook een ... voor mijn huidige relatie.

Met een hele goeie vriendin van me. We waren niet verliefd op elkaar, maar in een dronken bui een keer met elkaar in bed beland. Na de nodige schaamtes en zo, bleek de sex zo goed te bevallen dat het er vaker van kwam.

Het kwam er toen op neer eigenlijk dat we gingen stappen en als een van de twee geil was hij de ander smste... had die ook zin, spraken we bij mij thuis af voor een ontbijtje...
Maar de frequentie scheelde nog al eens.. we hadden soms weken niet.. en soms 4 keer in een week....

maar dat is nu al weer bijna een jaar geleden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28506882
Mijn seksrelatie is een beetje uit de klauwen gelopen. We wonen nu 4 jaar samen en zijn ook monogaam enzo. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28506912
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:18 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Tja, hierover wil ik ook nog wel wat kwijt, zoals ik zei: mijn sexrelatie is mijn ex, maar ik ben dan ook het enige meisje wat hij gehad heeft. -Ik- vind hem heel aantrekkelijk, maar ik kan me voorstellen dat anderen hem niet als aantrekkelijk bestempelen. Verder is hij heel droog, en voelt helemaal niet snel iets voor een meisje, en is ook niet bereid er moeite voor te gaan doen. Oftewel, hij verwacht dat een meisje aan hem kenbaar merkt dat ze wel iets van hem wil. Maar eigenlijk heeft hij het uiterlijk niet om zoiets te permiteren. Daarentegen is hij ook helemaal niet wanhopig en is al lang tevreden met wat hij wel/niet heeft. (wel: nu - sexrelatie | niet: tot voor kort - een jaar niets)
haha, mijn sexrelatie is ook niet brad pitt maar heeft wel charisma en prima dat niet iedereen hem hoeft want anders had ik misschien nu wel geen sexrelatie!
Carpe diem
pi_28506957
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:21 schreef avotar het volgende:
Ik had er ook een ... voor mijn huidige relatie.

Met een hele goeie vriendin van me. We waren niet verliefd op elkaar, maar in een dronken bui een keer met elkaar in bed beland. Na de nodige schaamtes en zo, bleek de sex zo goed te bevallen dat het er vaker van kwam.

Het kwam er toen op neer eigenlijk dat we gingen stappen en als een van de twee geil was hij de ander smste... had die ook zin, spraken we bij mij thuis af voor een ontbijtje...
Maar de frequentie scheelde nog al eens.. we hadden soms weken niet.. en soms 4 keer in een week....

maar dat is nu al weer bijna een jaar geleden..
wij hebben ook geen vaste frequentie, gewoon als iemand geil is en als de ander dat toevallig ook is en dan moet het ook nog mogelijk zijn om direct af te spreken, maar geloof me als ik echt zin heb dan zorg ik wel dat het mogelijk is om direct af te spreken
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:29:02 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28507057
Ik geef trouwens de voorkeur aan een "moderne vriendschap". Neuken en nokken is ook zo klinisch, samen vriendschappelijk leuke dingen doen vind ik ook wel belangrijk. Zonder dat hoeft het van mij niet. Oja, en max een 70% match.
Vampire Romance O+
pi_28507471
* Panthera1984 agrees met MouseOver

Je moet je (als vrouw) wel kunnen geven, dus een beetje vertrouwensband is wel nodig, graag dus i.c.m. een vriendschap
pi_28508404
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef Panthera1984 het volgende:
* Panthera1984 agrees met MouseOver

Je moet je (als vrouw) wel kunnen geven, dus een beetje vertrouwensband is wel nodig, graag dus i.c.m. een vriendschap
eensch... die is er ook na onze achtergrond maar verder passen we gewoon niet echt bij elkaar. zou het denk ook niet kunnen met iemand met wie ik geen "band" heb...
Carpe diem
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:04:16 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28508459
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef klossie het volgende:

[..]

eensch... die is er ook na onze achtergrond maar verder passen we gewoon niet echt bij elkaar. zou het denk ook niet kunnen met iemand met wie ik geen "band" heb...
Maar dat is wel wat mensen over het algemeen onder een "seksrelatie" verstaan.
Vampire Romance O+
pi_28508780
Ik heb nu 3,5 jaar een vriendin en we hebben eigenlijk alleen heel veel seks. We doen ook wel andere relaxte dingen maar seks heeft toch wel de overhand.
pi_28509083
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Maar dat is wel wat mensen over het algemeen onder een "seksrelatie" verstaan.
sexrelatie is geen band hebben bedoel je? misschien is een band een groot woord maar er is spanning, we mogen elkaar, we hebben een sexverleden (op die manier een "band") maar verder gaat het nooit meer worden dan seks. wel een mooi voorbeeld: een vriend van mij had een beginnende sexrelatie met een meisje maar eigenlijk mocht hij haar niet, hij vond het dus toch te ver gaan om die sexrelatie door te zetten.
Carpe diem
pi_28510879
Op dit moment hard onderweg naar 1. Enig nadeel is dat ze iets van 1000 km verderop woont (in Oslo) maar ja we vliegen wel op en neer. En zij verdient genoeg om vaak hierheen te komen Niet echt nog wat denk dat het een leuke sexrelatie gaat worden. Gewoon overvliegen voor een weekend flink feestvieren
Danmark: more usefull every day!
pi_28510940
En dan te bedenken dat ik leuke jongens in Oslo ken... (oftewel, waarom zoekt men het niet wat dichter bij huis? )
pi_28512764
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:18 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Die mensen kunnen kapot vallen
Je ouders bijvoorbeeld?

Het mag onder jongeren dan wel redelijk geaccepteerd worden, bij oudere mensen (40+ ofzo) valt het vaak tegen of accepteren ze je en kijken ze je toch schuin aan. Tja...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_28513003
Ik heb een half jaar zo'n relatie gehad...we wisten van elkaar dat we geen relatie materiaal waren voor elkaar maar we vonden het wel leuk genoeg voor sex.
Alles was prima en oké totdat ik merkte dat we elkaar tegen hielden om verder te kijken voor een serieuze relatie en daarom heb ik het ook afgebroken....
Het was best wel fijn en als je er duidelijke afspraken over maakt dan doe je er niemand kwaad mee.
Ik zou het zo weer doen zolang ik geen serieuze relatie heb, er moet overigens wel een fysieke aantrekkingskracht zijn natuurlijk...
bla bla bla......
pi_28513024
Ja, mijn open relatie heeft ook liever niet dat zijn ouders weten dat ik wel eens voos met mijn ex, zullen zijn ouders mij waarschijnlijk in 1 keer met andere ogen bekijken. Mijn moeder daarentegen weet het wel, en is blij voor me.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:15:44 #42
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28513299
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Je ouders bijvoorbeeld?

Het mag onder jongeren dan wel redelijk geaccepteerd worden, bij oudere mensen (40+ ofzo) valt het vaak tegen of accepteren ze je en kijken ze je toch schuin aan. Tja...
Oh, bedoelde je dat.. tja, die hoeven het sowieso niet te weten toch?
Vampire Romance O+
pi_28513569
Bij mij wisten mijn ouders het wel....maakte ze niet zoveel uit.
En wat dan nog, we zijn beide volwassen en doen er niemand kwaad mee.....mensen moeten er niet zo'n big deal van maken.
In eerste instantie hield ik het wel voor mezelf overigens.
bla bla bla......
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:26:51 #44
124559 Rudi_daaaag
Fanfareplaat van de week!
pi_28513707
Ik heb nooit sex met mijn vrouw en daar ben ik ook eerlijk in.

Tegenover haar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:27:07 #45
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_28513715
Ik heb een paar keer een sexrelatie gehad. De eerste was me een jongen waar ik verliefd op was. Gelukkig was die verliefdheid maar heel kort, maar de aantrekkingskracht bleef. Daarna een hoop(lekkere) nachtelijke avonturen samen beleefd. Ik woonde nog thuis en zelfs mijn ouders wisten dat ze hem in het weekend wel eens konden tegenkomen Normaal zijn ze hier erg op tegen, maar bij hem hadden ze het wel geaccepteerd.
Deze relatie is na een tijdje ook gewoon voorbij gegaan, we gingen ieder ons eigen weg.

Een andere jongen was ik ook verliefd op, wat dit keer niet over ging. Dus dat is maar bij een paar x gebleven, had geen zin in liefdesverdriet...

Duidelijke afspraken heb ik met beide nooit gemaakt. Het was in alle 2 de situaties heel duidelijk waar we beide aan toe waren. Tsja je bent vrijgezel, en je wilt wat
pi_28521616
Ik heb al een half jaar een sexrelatie met een man die 16 jaar ouder is dan ik. We weten allebij dat het verder niets kan worden en we willen dat ook niet. Soms spreken we elkaar weken niet en het andere moment trek ik haast voor een week bij hem in.

Zolang het voor allebij duidelijk is dat het echt alleen om de sex gaat kan het geen punt zijn
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:55:21 #47
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_28525395
Hier nog een "slachtoffer". Heb verder niet heel veel ervaring qua relaties enzo, maar ondertussen wel een sexrelatie. Ben er helemaal geen persoon voor, maar is er toch van gekomen. Topicstarter vraagt het verhaal. Ok, komt 'ie:

Ik vond de betreffende dame vanaf het begin enorm aantrekkelijk en mede daarom (?) hebben we regelmatig wat afgesproken. Mede omdat zij in een oude relatie zat is er een half jaar lang niets gebeurd qua sex of iets wat er op leek, tot zij een keer voorzichtig vroeg of ik misschien iets meer wilde doen dan haar rug masseren. Toen zij we dus uitgebreid bij elkaar in bed beland. Dat gebeurt nog steeds regelmatig (gemiddeld 1x per week, eh... 1 afspraak per week, hoevaak dat technisch sex hebben is, dat varieert) . Ondertussen zijn we er allebei (met name voor mij kostte dat moeite) wel over uit dat een echte relatie niet gaat werken, maar we hebben wel een hele goede vriendschap (gaan leuke dingen doen, ook buiten het bed) en zolang het in bed ook leuk is doen we dat ook.

We hebben ook de duidelijke afspraak dat alles bespreekbaar moet zijn en zodra het voor 1 van beiden niet meer "goed voelt", dat we er dan mee kappen. Voorlopig hoop ik van niet. Wel merk ik dat ik door deze relatie veel minder geneigd ben "op jacht te gaan naar wat anders" (want uiteindelijk wil ik wel een echte relatie, ooit...). Maar goed, ik geniet er voorlopig van. Zij ook. Dusss...

Wat wel lastig blijft is de omgeving. Slechts weinige mensen (uit allebei onze kennissen/vrienden kringen) begrijpen het, waardoor het regelmatig wel "sneaky" moet. Da's op zich jammer, maar maakt het ook wel spannend. Mwoah, al met al mag dit nog wel 'n tijdje duren wat mij betreft.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:27:23 #48
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28526553
De mijne is compleet uit de hand gelopen. Geen goede afspraken gemaakt, en het betrof een redelijk directe vrouwelijke collega. Ze liep altijd maar te zeiken, mijn mails en opmerkingen werden altijd verkeerd begrepen en dan kon ik alles weer uitleggen achteraf en toen bleek daarna dat ze, toen het tussen ons ff op een laag pitje stond, maar een andere collega (een directe van mij) had genomen.

Echt ziek.

T was echt een sexrelatie die zich deels op kantoor afspeelde (nachtdiensten ) en bij mij thuis. Nooit bij haar...ze woonde bij dr ouders . Alhoewel...een keer en toen kwam dr moeder thuis. Toen moesten we t snel ff afmaken, maargoed daarna aan de koffie was toch ietwat ongemakkelijk, mede door t feit dat ze gewoon samen gingen ruzieen over bezoek van mannen.

T komt er eigenlijk op neer dat deze relatie mijn werk niet goed heeft gedaan, de sfeer tussen ons is inmiddels ijzig koud te noemen als in dat we mekaar geen blik waardig gunnen en mekaar compleet negeren. Ben blij dat ik op een andere afdeling zit ondertussen. Toch mis ik t stiekum wel een beetje...t was zo makkelijk namelijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door xJapser op 05-07-2005 21:36:30 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:37:35 #49
98634 Lempicka
Back to Life
pi_28540145
Ik heb zelf een seksrelatie gehad die meer dan drie jaar duurde, wel af en aan natuurlijk, omdat er "echte" vriendjes of vriendinnetjes tussen kwamen, maar als we allebei single waren, dan namen we altijd wel weer contact op met elkaar.

We hadden geweldige seks, en na een poosje hebben we zelfs geprobeert om wat andere dingen dan seks samen te doen, maar dat was een mislukking, in bed passen we heel erg goed bij elkaar, kunnen we ook leuk met elkaar praten, maar daarbuiten bleken we elkaar niet zo heel erg veel te vertellen te hebben.

Wat natuurlijk prima was en ons weer deed teruggrijpen naar de seksrelatie.

Ik heb leuke herinneringen aan deze man, en ook aan de reacties van mijn omgeving, die als ze hem dan eindelijk een keer zagen, ons binnen vijf minuten naar huis zagen vertrekken.

Inmiddels heeft hij een vaste vriendin, en ik een vriend. We komen elkaar af en toe nog wel eens tegen (Amsterdam is kleiner dan je denkt) en dan kunnen we altijd leuk met elkaar praten en ook de spanning is er direct weer. We doen er niets meer mee, want het is klaar.. maar genieten was het zeker.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_28541195
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:07 schreef Panthera1984 het volgende:
En dan te bedenken dat ik leuke jongens in Oslo ken... (oftewel, waarom zoekt men het niet wat dichter bij huis? )
Woon in Arhus meid, is voor mij niet al te ver weg. En ach... een vrouw als haar kom je niet vaak tegen! 1.90 , blond , goed salaris , lekkere kont en gewillig.... he dan wil ik er wel wat centen tegen aan smijten. Zelfs als arme student.
Danmark: more usefull every day!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:35:40 #51
122880 Studentplus.nl
Alles voor de student!
pi_28541326
moet kunnen. misschien wel even testen op ziektes.?

verder sex = GO!
Studenten gezocht! Ga naar http://www.studentplus.nl
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:01:23 #52
68283 NCC-1701-Q
If all else fails...play dead!
pi_28548663
Ik heb er ook ervaring mee.... via internet ontmoet, tijdje geneukt met dezelfde afspraken die TS noemt, totdat zij een vriendje kreeg en ik aangaf dat we er dus mee ophielden. Maar blijkbaar had ik voor haar moeten vechten ofzo want er werd me toen verweten dat ik te makkelijk er een punt achter zette. Terwijl dat altijd de afspraak was geweest.... onbegrijpelijk!
If all else fails.... play dead!
pi_28549659
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef NCC-1701-Q het volgende:
Ik heb er ook ervaring mee.... via internet ontmoet, tijdje geneukt met dezelfde afspraken die TS noemt, totdat zij een vriendje kreeg en ik aangaf dat we er dus mee ophielden. Maar blijkbaar had ik voor haar moeten vechten ofzo want er werd me toen verweten dat ik te makkelijk er een punt achter zette. Terwijl dat altijd de afspraak was geweest.... onbegrijpelijk!
dus het liep goed totdat je er mee stopte...! dat ging bij ons wel goed maar nu zijn we na al die jaren weer opnieuw begonnen, ik verwacht dan ook geen problemen als we er weer mee stoppen, had ook immers nooit verwacht er ooit weer aan te beginnen. en reden om ermee te stoppen zal een relatie van één van ons zijn, om een andere reden zullen we er wel niet mee stoppen
Carpe diem
pi_28549754
Mijn huidige relatie is ongeveer begonnen als seksrelatie...

Hij deed ontzettend z'n best om mij te "veroveren", ik merkte ook echt wel de seksuele aantrekkingskracht maar wilde in eerste instantie verder niets met hem (vanwege leeftijdsverschil van 9 jaar), dus is het een tijdje puur seks geweest.
Hij was echter zo verliefd, en gewoon heel lief en deed ontzettend z'n best, dus na iets meer dan een maand werd ik ook verliefd.... seks en liefde kan ik toch niet helemaal loskoppelen denk ik
pi_28550022
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:30 schreef Adurothiel het volgende:
Mijn huidige relatie is ongeveer begonnen als seksrelatie...

Hij deed ontzettend z'n best om mij te "veroveren", ik merkte ook echt wel de seksuele aantrekkingskracht maar wilde in eerste instantie verder niets met hem (vanwege leeftijdsverschil van 9 jaar), dus is het een tijdje puur seks geweest.
Hij was echter zo verliefd, en gewoon heel lief en deed ontzettend z'n best, dus na iets meer dan een maand werd ik ook verliefd.... seks en liefde kan ik toch niet helemaal loskoppelen denk ik
dat kan ook! wij waren eerst ook verliefd dus, ik mee rdan hij dus het werd niets maar de sex bleef!

ik kan wel kriebels krijgen als ie me heerlijk zoent maar das geen verliefdheid, dat zal wel het restje aantrekkingskracht/zwak zijn, prima ook.
Carpe diem
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:42:38 #56
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28550165
ik vind het moeilijk en zou dat niet als slechts een 'geheimpje' kunnen blijven volhouden.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:44:02 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28550206
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:01 schreef NCC-1701-Q het volgende:
Tja, wiens probleem is het dan he?
Vampire Romance O+
pi_28550225
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind het moeilijk en zou dat niet als slechts een 'geheimpje' kunnen blijven volhouden.
hoe bedoel je? je zou het willen delen met idereen om je heen? dat deed ik vroeger wel maar levert zo veel gezeik of dat het nu lekker geheim is, misschien dat het daarom wel zo leuk is!
Carpe diem
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:46:49 #59
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28550288
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:44 schreef klossie het volgende:

[..]

hoe bedoel je? je zou het willen delen met idereen om je heen? dat deed ik vroeger wel maar levert zo veel gezeik of dat het nu lekker geheim is, misschien dat het daarom wel zo leuk is!
Nee, daar gaat het niet om, het is meer vanuit de hoek dat ik bredere interesses heb, ook in vrouwmensen, om een puur zakelijk fysiek contact te blijven onderhouden. Of er moeten zoveel algemene delers zijn zonder dat het je kan schaden in je welzijn. Iets als collega's van een andere afdeling bijvoorbeeld
pi_28550344
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het niet om, het is meer vanuit de hoek dat ik bredere interesses heb, ook in vrouwmensen, om een puur zakelijk fysiek contact te blijven onderhouden. Of er moeten zoveel algemene delers zijn zonder dat het je kan schaden in je welzijn. Iets als collega's van een andere afdeling bijvoorbeeld
volg je niet...
Carpe diem
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:51:34 #61
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28550483
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:48 schreef klossie het volgende:

[..]

volg je niet...
vraag gerust door
pi_28550612
nou gewoon alles wat hierboven staat eigenlijk! je zegt dat hje het niet zou kunnen omdat je "bredere interesses heb, ook in vrouwmensen, om een puur zakelijk fysiek contact te blijven onderhouden" wat zegt hier toch juist mee dat je het wel kan?

en dan... "Of er moeten zoveel algemene delers zijn zonder dat het je kan schaden in je welzijn. Iets als collega's van een andere afdeling bijvoorbeeld " ALGEMENE DELERS? je bent bang dat je toch iets gaat voelen ofzo?

sorry maar snap er vrij weinig van
Carpe diem
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:00:28 #63
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28550887
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Wat is het dan dat uitsluit dat je met vriendinnen aan zou kunnen rommelen?
Vampire Romance O+
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:01:56 #64
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28550953
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:54 schreef klossie het volgende:
nou gewoon alles wat hierboven staat eigenlijk! je zegt dat hje het niet zou kunnen omdat je "bredere interesses heb, ook in vrouwmensen, om een puur zakelijk fysiek contact te blijven onderhouden" wat zegt hier toch juist mee dat je het wel kan?

en dan... "Of er moeten zoveel algemene delers zijn zonder dat het je kan schaden in je welzijn. Iets als collega's van een andere afdeling bijvoorbeeld " ALGEMENE DELERS? je bent bang dat je toch iets gaat voelen ofzo?

sorry maar snap er vrij weinig van
vanuit die bredere interesses, kan ik zo'n relatie niet alleen als spanning zien. Brede interesse in wat iemand beweegt om iets te doen en allerlei andere bijzaken gaan daar een rol in spelen. Om die reden zou ik het heel moeilijk vinden om zoiets te blijven onderhouden.
Zo bedoelde ik het te schrijven.
(Overigens heb ik niet dezelfde fysieke interesse voor manmensen, dat staat ook een beetje raar )

Als er genoeg algemene raakvlakken zijn, zonder dat het persoonlijke problemen oplevert, dan zou het misschien wel kunnen.

Zo duidelijk?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:04:26 #65
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28551055
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:00 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Wat is het dan dat uitsluit dat je met vriendinnen aan zou kunnen rommelen?
Weinig, maar om het te blijven onderhouden is een tweede.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:06:45 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28551143
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

vanuit die bredere interesses, kan ik zo'n relatie niet alleen als spanning zien. Brede interesse in wat iemand beweegt om iets te doen en allerlei andere bijzaken gaan daar een rol in spelen. Om die reden zou ik het heel moeilijk vinden om zoiets te blijven onderhouden.
(Overigens heb ik niet dezelfde fysieke interesse voor manmensen, dat staat ook een beetje raar )

Als er genoeg algemene raakvlakken zijn, zonder dat het persoonlijke problemen oplevert, dan zou het misschien wel kunnen.

Zo duidelijk?
Op naar de 70% matches
Vampire Romance O+
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:08:09 #67
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28551199
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:06 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Op naar de 70% matches
heu?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:10:19 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28551274
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:08 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

heu?
Mensen die voor 70% met je ideaalbeeld matchen. Te weinig om echt verliefd te worden, genoeg om het meer dan op-en-neer te laten zijn.
Vampire Romance O+
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:11:11 #69
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28551301
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Mensen die voor 70% met je ideaalbeeld matchen. Te weinig om echt verliefd te worden, genoeg om het meer dan op-en-neer te laten zijn.
Neuh, daar krijg ik helemaal een verschrikkelijke jeuk van.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:12:14 #70
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28551331
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:11 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Neuh, daar krijg ik helemaal een verschrikkelijke jeuk van.
Die jeuk kun je daarmee nu net stillen
Vampire Romance O+
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:18:35 #71
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28551521
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Die jeuk kun je daarmee nu net stillen
een buitenvrouw.. hm, ik vind jouw gedachten van feminisme eigenlijk best okee
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:22:47 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28551642
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:18 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

een buitenvrouw.. hm, ik vind jouw gedachten van feminisme eigenlijk best okee
+1 convert
Vampire Romance O+
pi_28553151
Sexrelaties zijn hartstikke leuk en handig als je geen vaste relatie wilt, maar wel sex (met uiteraard iemand die je seksueel aantrekt).
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:10:11 #74
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28553531
Heb er wel eentje gehad... maar momenteel heb ik er geen, al hangt dat ook af van je definitie van seksrelatie. Wat is het wezenlijke verschil tussen een seksrelatie en "een scharrel"??? Er zijn wel mannen met wie ik af en toe seks heb, maar ik zou dat niet echt een seksrelatie noemen, ook niet als het meerdere keren gebeurt. Gek eigenlijk, een one-night-stand is het ook niet te noemen, dus daar is dan weer geen echte goede naam voor...
pi_28554343
een seksrelatie draait puur om de sex, dus binnenkomen, sexen, oppervlakkig praatje en weer weggaan.

Een scharrel daar doe je nog leuke dingen mee naast de sex, filmpje kijken , uiteten etc,. Vaak kijk je dan beetje aan of t nog wat zou kunnen worden, al is t meestal wel duidelijk dat t weinig toekomst heeft..

das ieder geval mijn betekenis van een sexrelatie of een scharrel
enjoy life!
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:34:01 #76
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28554595
Hmmm dan was mijn seksrelatie meer een scharrel te noemen volgens jouw definitie, Bemiddelaar. Maar ik hou het bij de term seksrelatie.... Overigens heb ik het ook wel eens over "vriendschap plus" of "friends with benefit". Als ik dus met een vriend het bed in duik. Dat vind ik wat vrijblijvender dan een seksrelatie.
pi_28554620
Been there, done that.
Niks voor mij
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_28554927
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:27 schreef Bemiddelaar het volgende:
een seksrelatie draait puur om de sex, dus binnenkomen, sexen, oppervlakkig praatje en weer weggaan.

Een scharrel daar doe je nog leuke dingen mee naast de sex, filmpje kijken , uiteten etc,. Vaak kijk je dan beetje aan of t nog wat zou kunnen worden, al is t meestal wel duidelijk dat t weinig toekomst heeft..

das ieder geval mijn betekenis van een sexrelatie of een scharrel
he gelukkig, ik als TS heb dan toch echt een seksrelatie
Carpe diem
pi_28554963
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Zo duidelijk?
ja! eindelijk wel maar nog steeds vind ik het omslachtig opgeschreven
Carpe diem
pi_28556590
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef klossie het volgende:

[..]

he gelukkig, ik als TS heb dan toch echt een seksrelatie
denkt zij daar ook zo over
enjoy life!
pi_28556637
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Overigens heb ik het ook wel eens over "vriendschap plus" of "friends with benefit". Als ik dus met een vriend het bed in duik. Dat vind ik wat vrijblijvender dan een seksrelatie.
Briljant! Ik ga het ook zo noemen, whaha.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:15:36 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28562315
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Hmmm dan was mijn seksrelatie meer een scharrel te noemen volgens jouw definitie, Bemiddelaar. Maar ik hou het bij de term seksrelatie.... Overigens heb ik het ook wel eens over "vriendschap plus" of "friends with benefit". Als ik dus met een vriend het bed in duik. Dat vind ik wat vrijblijvender dan een seksrelatie.
dus de rest zijn "mindere" vrienden?
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:38:01 #83
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28563039
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

dus de rest zijn "mindere" vrienden?
haha nee hoor, maar soms heb je gewoon met vrienden die spanning... en als je dan alletwee zin hebt, en ongebonden bent... dan kan het wel eens gebeuren he
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:42:54 #84
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_28563261
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Christine het volgende:

[..]

haha nee hoor, maar soms heb je gewoon met vrienden die spanning... en als je dan alletwee zin hebt, en ongebonden bent... dan kan het wel eens gebeuren he
Jemig, ik moet meer vriendinnen zoals jij hebben! Ik ben ook ongebonden. En heb vaak zin! :-)
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:46:32 #85
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28563406
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Christine het volgende:

[..]

maar dat is niet structureel en daarom niet 'relatie', toch?

Eigenlijk denk ik dat je dat kunt volhouden als je een einddatum kunt afspreken, bijvoorbeeld 2 maanden. Dan werk je ergens naartoe.
Anders is het gewoon niet vol te houden om volgens afspraak te leven.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:01:37 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28564047
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

maar dat is niet structureel en daarom niet 'relatie', toch?

Eigenlijk denk ik dat je dat kunt volhouden als je een einddatum kunt afspreken, bijvoorbeeld 2 maanden. Dan werk je ergens naartoe.
Anders is het gewoon niet vol te houden om volgens afspraak te leven.
Nee, precies... daarom is het geen "relatie".
En een einddatum afspreken.... mja, dat zou weer niks voor mij zijn eigenlijk. Ik vind dat zoiets gewoon kan gebeuren als het gebeurt... ik ga het niet van te voren plannen, en ik ga er niet achteraf spijt over hebben...
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:45:01 #87
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28566046
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, precies... daarom is het geen "relatie".
En een einddatum afspreken.... mja, dat zou weer niks voor mij zijn eigenlijk. Ik vind dat zoiets gewoon kan gebeuren als het gebeurt... ik ga het niet van te voren plannen, en ik ga er niet achteraf spijt over hebben...
Idd. Wat trouwens wel fijn is is om in het begin (eerste paar weken) wat vaker af te spreken om het wat vertrouwder te maken. Dan kan er later rustig eens een maandje ofzo tussenzitten.
Vampire Romance O+
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:51:55 #88
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28566396
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Idd. Wat trouwens wel fijn is is om in het begin (eerste paar weken) wat vaker af te spreken om het wat vertrouwder te maken. Dan kan er later rustig eens een maandje ofzo tussenzitten.
Maar dan heb je het wel over een relatie feitelijk.... dat je op regelmatige basis afspreekt om seks te hebben. Dat doe ik dus niet (meer). Als het gebeurt, dan gebeurt het... maar als het niet gebeurt, dan gebeurt het ook niet. Ik kan bijvoorbeeld ook gewoon een leuke avond met zoiemand hebben, filmpje, biertje, uit eten, knuffelen... whatever, zonder seks te hebben. En dat moet ook gewoon kunnen.
pi_28569332
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Maar dan heb je het wel over een relatie feitelijk.... dat je op regelmatige basis afspreekt om seks te hebben. Dat doe ik dus niet (meer). Als het gebeurt, dan gebeurt het... maar als het niet gebeurt, dan gebeurt het ook niet. Ik kan bijvoorbeeld ook gewoon een leuke avond met zoiemand hebben, filmpje, biertje, uit eten, knuffelen... whatever, zonder seks te hebben. En dat moet ook gewoon kunnen.
Ik herken..

Ik had dus een soort van sexrelatie. Een vriend waarmee ik na het stappen steeds mee in bed belandde... Maar we hadden ook dagen dat we gewoon de hele dag samen gingen chillen, zonder enige spanning of zo, just friends... Ik werd dus verliefd op hem, hij niet op mij.. Heb het maar even stop gezet puur tegen het liefdesverdriet en zo. Maar nu heb ik het idee dat ik het wel weer aankan zeg maar, qua gevoel. Ik weet zeker dat het nooit wat gaat worden, vind ik nu wel prima eigenlijk, heb het geaccepteert, ga niks meer hopen of verwachten... De spanning tussen ons blijft, dus denk dat het binnenkort wel weer eens gebeurd...
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:59:26 #90
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28569716
* Harry_Sack plays: Jermaine Stewert - We don't have to take our clothes off
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:26:50 #91
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28573768
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja, ook dat kan. Maar omdat het seksuele gedeelte in het begin vaak wat onwennig is kan het geen kwaad om dat wat vertrouwder te maken. Met m'n huidige ehm scharrel of hoe je het ook noemt komt dat stadium nu op gang. Ik kende haar oppervlakkig, toen een beetje gerommeld, 1.5 jaar uit het oog verloren, weer opnieuw tegen het lijf gelopen, aantal wilde nachten gehad en nu kabbelt het voort. Afspreken zal nu ook wel kunnen zonder dat het perse tot ranzige seks leidt. Kan ook best zijn dat we de komende tijd van elkaar af gaan blijven ivm een ander meisje. Hangt er allemaal een beetje vanaf.
Vampire Romance O+
pi_28581818
Het meest ideale lijkt mij om een vriendin te hebben waar je lekker veel mee naait maar ook mee uit-eten gaat, naar de film, city-trips zonder dat het echt een relatie is. Alhoewel, nu ik dit optyp klinkt het wel als een relatie.

In ieder geval vind ik er geen ruk aan als ik iemand alleen in bed tegenkom en er voor de rest na de seks niets mee doe. Als dat een echte relatie is is dat niets voor mij.
Gaap Goals rulezzz!
pi_28582260
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:28 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

denkt zij daar ook zo over
hij... HIJ deskt er zeker zo over!
Carpe diem
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:24:50 #94
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28582395
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het meest ideale lijkt mij om een vriendin te hebben waar je lekker veel mee naait maar ook mee uit-eten gaat, naar de film, city-trips zonder dat het echt een relatie is. Alhoewel, nu ik dit optyp klinkt het wel als een relatie.

Mja, dat heb ik gehad dus Het kan wel, mits je gewoon ook goede afspraken met elkaar maakt. De vraag bij dit soort "relaties" blijft altijd... waarom is het geen relatie? Ik denk dat dit het typische "vriendschap plus" is, waar ik het eerder al over had.
pi_28584018
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Mja, dat heb ik gehad dus Het kan wel, mits je gewoon ook goede afspraken met elkaar maakt. De vraag bij dit soort "relaties" blijft altijd... waarom is het geen relatie? Ik denk dat dit het typische "vriendschap plus" is, waar ik het eerder al over had.
idd geen sexrelatie, bij een vriendin zie ik dat ze dit soort dingen aangaat voor met name the lonely sundays... leuke dingen doen en dan uiteindelijk in bed belanden om dat ze daar ook wel behoefte aan heeft. dit zou ik nou nooit doen, een halve relatie aan gaan voor enerzijds de seks en anderszijds het gevoel van eenzaamheid...
Carpe diem
pi_28590408
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:

In ieder geval vind ik er geen ruk aan als ik iemand alleen in bed tegenkom en er voor de rest na de seks niets mee doe. Als dat een echte relatie is is dat niets voor mij.
dat heet dus een scharrel(relatie)
enjoy life!
pi_28607423
ik heb er ervaring mee
maar nu ik vrijgezel ben ga ik weer voor alleen sex
net 3.5 jaar relatie gehad VAST
nu wil ik alleen neuken neuken en neuken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_28642670
Ik heb het gehad met een goede vriendin van me en de eerste weken/maanden was het heerlijk maar na een tijdje gingen er toch gevoelens spelen en toen werd het steeds minder. Nu zijn we ook geen echte vrienden meer wat ik best jammer vind.

Ik heb er in elk geval van geleerd en zal het denk ik niet snel meer doen
pi_28642772
zou t zelf ook nooit met een goede vriendin doen om die reden..
enjoy life!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:39:55 #100
116457 jopiehuisman
Aint life GRAND!!!!
pi_28643231
Tja, ik heb alleen maar een relatie. Dus ik baal nu wel een beetje geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')