abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28556637
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Overigens heb ik het ook wel eens over "vriendschap plus" of "friends with benefit". Als ik dus met een vriend het bed in duik. Dat vind ik wat vrijblijvender dan een seksrelatie.
Briljant! Ik ga het ook zo noemen, whaha.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:15:36 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28562315
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Hmmm dan was mijn seksrelatie meer een scharrel te noemen volgens jouw definitie, Bemiddelaar. Maar ik hou het bij de term seksrelatie.... Overigens heb ik het ook wel eens over "vriendschap plus" of "friends with benefit". Als ik dus met een vriend het bed in duik. Dat vind ik wat vrijblijvender dan een seksrelatie.
dus de rest zijn "mindere" vrienden?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:38:01 #83
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28563039
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

dus de rest zijn "mindere" vrienden?
haha nee hoor, maar soms heb je gewoon met vrienden die spanning... en als je dan alletwee zin hebt, en ongebonden bent... dan kan het wel eens gebeuren he
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:42:54 #84
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_28563261
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Christine het volgende:

[..]

haha nee hoor, maar soms heb je gewoon met vrienden die spanning... en als je dan alletwee zin hebt, en ongebonden bent... dan kan het wel eens gebeuren he
Jemig, ik moet meer vriendinnen zoals jij hebben! Ik ben ook ongebonden. En heb vaak zin! :-)
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:46:32 #85
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28563406
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Christine het volgende:

[..]

maar dat is niet structureel en daarom niet 'relatie', toch?

Eigenlijk denk ik dat je dat kunt volhouden als je een einddatum kunt afspreken, bijvoorbeeld 2 maanden. Dan werk je ergens naartoe.
Anders is het gewoon niet vol te houden om volgens afspraak te leven.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:01:37 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28564047
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

maar dat is niet structureel en daarom niet 'relatie', toch?

Eigenlijk denk ik dat je dat kunt volhouden als je een einddatum kunt afspreken, bijvoorbeeld 2 maanden. Dan werk je ergens naartoe.
Anders is het gewoon niet vol te houden om volgens afspraak te leven.
Nee, precies... daarom is het geen "relatie".
En een einddatum afspreken.... mja, dat zou weer niks voor mij zijn eigenlijk. Ik vind dat zoiets gewoon kan gebeuren als het gebeurt... ik ga het niet van te voren plannen, en ik ga er niet achteraf spijt over hebben...
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:45:01 #87
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28566046
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, precies... daarom is het geen "relatie".
En een einddatum afspreken.... mja, dat zou weer niks voor mij zijn eigenlijk. Ik vind dat zoiets gewoon kan gebeuren als het gebeurt... ik ga het niet van te voren plannen, en ik ga er niet achteraf spijt over hebben...
Idd. Wat trouwens wel fijn is is om in het begin (eerste paar weken) wat vaker af te spreken om het wat vertrouwder te maken. Dan kan er later rustig eens een maandje ofzo tussenzitten.
Vampire Romance O+
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:51:55 #88
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28566396
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:45 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Idd. Wat trouwens wel fijn is is om in het begin (eerste paar weken) wat vaker af te spreken om het wat vertrouwder te maken. Dan kan er later rustig eens een maandje ofzo tussenzitten.
Maar dan heb je het wel over een relatie feitelijk.... dat je op regelmatige basis afspreekt om seks te hebben. Dat doe ik dus niet (meer). Als het gebeurt, dan gebeurt het... maar als het niet gebeurt, dan gebeurt het ook niet. Ik kan bijvoorbeeld ook gewoon een leuke avond met zoiemand hebben, filmpje, biertje, uit eten, knuffelen... whatever, zonder seks te hebben. En dat moet ook gewoon kunnen.
pi_28569332
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Maar dan heb je het wel over een relatie feitelijk.... dat je op regelmatige basis afspreekt om seks te hebben. Dat doe ik dus niet (meer). Als het gebeurt, dan gebeurt het... maar als het niet gebeurt, dan gebeurt het ook niet. Ik kan bijvoorbeeld ook gewoon een leuke avond met zoiemand hebben, filmpje, biertje, uit eten, knuffelen... whatever, zonder seks te hebben. En dat moet ook gewoon kunnen.
Ik herken..

Ik had dus een soort van sexrelatie. Een vriend waarmee ik na het stappen steeds mee in bed belandde... Maar we hadden ook dagen dat we gewoon de hele dag samen gingen chillen, zonder enige spanning of zo, just friends... Ik werd dus verliefd op hem, hij niet op mij.. Heb het maar even stop gezet puur tegen het liefdesverdriet en zo. Maar nu heb ik het idee dat ik het wel weer aankan zeg maar, qua gevoel. Ik weet zeker dat het nooit wat gaat worden, vind ik nu wel prima eigenlijk, heb het geaccepteert, ga niks meer hopen of verwachten... De spanning tussen ons blijft, dus denk dat het binnenkort wel weer eens gebeurd...
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:59:26 #90
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28569716
* Harry_Sack plays: Jermaine Stewert - We don't have to take our clothes off
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:26:50 #91
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28573768
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja, ook dat kan. Maar omdat het seksuele gedeelte in het begin vaak wat onwennig is kan het geen kwaad om dat wat vertrouwder te maken. Met m'n huidige ehm scharrel of hoe je het ook noemt komt dat stadium nu op gang. Ik kende haar oppervlakkig, toen een beetje gerommeld, 1.5 jaar uit het oog verloren, weer opnieuw tegen het lijf gelopen, aantal wilde nachten gehad en nu kabbelt het voort. Afspreken zal nu ook wel kunnen zonder dat het perse tot ranzige seks leidt. Kan ook best zijn dat we de komende tijd van elkaar af gaan blijven ivm een ander meisje. Hangt er allemaal een beetje vanaf.
Vampire Romance O+
pi_28581818
Het meest ideale lijkt mij om een vriendin te hebben waar je lekker veel mee naait maar ook mee uit-eten gaat, naar de film, city-trips zonder dat het echt een relatie is. Alhoewel, nu ik dit optyp klinkt het wel als een relatie.

In ieder geval vind ik er geen ruk aan als ik iemand alleen in bed tegenkom en er voor de rest na de seks niets mee doe. Als dat een echte relatie is is dat niets voor mij.
Gaap Goals rulezzz!
pi_28582260
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:28 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

denkt zij daar ook zo over
hij... HIJ deskt er zeker zo over!
Carpe diem
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:24:50 #94
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28582395
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het meest ideale lijkt mij om een vriendin te hebben waar je lekker veel mee naait maar ook mee uit-eten gaat, naar de film, city-trips zonder dat het echt een relatie is. Alhoewel, nu ik dit optyp klinkt het wel als een relatie.

Mja, dat heb ik gehad dus Het kan wel, mits je gewoon ook goede afspraken met elkaar maakt. De vraag bij dit soort "relaties" blijft altijd... waarom is het geen relatie? Ik denk dat dit het typische "vriendschap plus" is, waar ik het eerder al over had.
pi_28584018
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Mja, dat heb ik gehad dus Het kan wel, mits je gewoon ook goede afspraken met elkaar maakt. De vraag bij dit soort "relaties" blijft altijd... waarom is het geen relatie? Ik denk dat dit het typische "vriendschap plus" is, waar ik het eerder al over had.
idd geen sexrelatie, bij een vriendin zie ik dat ze dit soort dingen aangaat voor met name the lonely sundays... leuke dingen doen en dan uiteindelijk in bed belanden om dat ze daar ook wel behoefte aan heeft. dit zou ik nou nooit doen, een halve relatie aan gaan voor enerzijds de seks en anderszijds het gevoel van eenzaamheid...
Carpe diem
pi_28590408
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:

In ieder geval vind ik er geen ruk aan als ik iemand alleen in bed tegenkom en er voor de rest na de seks niets mee doe. Als dat een echte relatie is is dat niets voor mij.
dat heet dus een scharrel(relatie)
enjoy life!
pi_28607423
ik heb er ervaring mee
maar nu ik vrijgezel ben ga ik weer voor alleen sex
net 3.5 jaar relatie gehad VAST
nu wil ik alleen neuken neuken en neuken
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_28642670
Ik heb het gehad met een goede vriendin van me en de eerste weken/maanden was het heerlijk maar na een tijdje gingen er toch gevoelens spelen en toen werd het steeds minder. Nu zijn we ook geen echte vrienden meer wat ik best jammer vind.

Ik heb er in elk geval van geleerd en zal het denk ik niet snel meer doen
pi_28642772
zou t zelf ook nooit met een goede vriendin doen om die reden..
enjoy life!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:39:55 #100
116457 jopiehuisman
Aint life GRAND!!!!
pi_28643231
Tja, ik heb alleen maar een relatie. Dus ik baal nu wel een beetje geloof ik
pi_28648361
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:39 schreef jopiehuisman het volgende:
Tja, ik heb alleen maar een relatie. Dus ik baal nu wel een beetje geloof ik
Lekkere relatie is dat dan
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:34:32 #102
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28649564
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
zou t zelf ook nooit met een goede vriendin doen om die reden..
mmm waarom niet? ik denk dat het prima moet kunnen... bij sommige vrienden is die spanning er gewoon, dus waarom zou je het dan niet doen
Gevoelens die er evt. later bij komen kijken zijn trouwens meestal verwaarsloosbaar (bij mij iig). Als ik niet direct kriebels van iemand krijg, dan komen die later ook niet. En als ze later dan wel komen, dan hou ik mezelf voor de gek... dat is altijd nog zo gebeurd bij mij.
pi_28682718
Ja lekker, vooral als je er meerdere hebt haha
pi_28733348
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Fahrion het volgende:
Ja lekker, vooral als je er meerdere hebt haha
weten ze dat van elkaar?

i keep on gooing in mijn sexrelatie hoor, het weekend was weer top!
Carpe diem
pi_28733687
vanavond komt mijn sexrelatie
And the druids turn to stone...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 13:07:33 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_28734412
Het werkt nooit op de langere duur.

Vroeg of laat ontstaat er een ongemakkelijk gevoel als de een toch meer wil dan de ander en meer wil dan alleen maar sex. Ik neem aan dat de "sex-partners" elkaar vrij laten om ook nog met anderen te rommelen, dus ook daardoor gaat het vroeg of laat mis.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:08:46 #107
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_28734445
Ik zie een vriendin van mij zaterdag, ze wil graag dat ik blijf slapen, terwijl ze weet dat ik niet verliefd op haar ben of iets dergelijks, terwijl ik haar wel heel erg aantrekkelijk vind en erg opgewonden van haar raak....Wordt waarschijnlijk de eerste dag van onze sexrelatie!
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 13:14:35 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_28734632
Voor een keertje kan het natuurlijk wel.

Op de langere termijn zal het echter niet lukken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:37:51 #109
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_28735497
Tuurlijk kan het werken, als je beiden maar dezelfde insteek hebt!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 13:43:05 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_28735692
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef sanger het volgende:
Tuurlijk kan het werken, als je beiden maar dezelfde insteek hebt!
Zeker, in theorie wel, maar twee mensen zijn nooit gelijk. Eén van de twee krijgt meer aandacht van anderen, één van de twee wil uiteindelijk tóch meer dan alleen maar sex, één van de twee wordt vroeg of laat tóch verliefd op een ander. Tenminste, dat denk ik.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:48:36 #111
65960 sanger
pi_28735913
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zeker, in theorie wel, maar twee mensen zijn nooit gelijk. Eén van de twee krijgt meer aandacht van anderen, één van de twee wil uiteindelijk tóch meer dan alleen maar sex, één van de twee wordt vroeg of laat tóch verliefd op een ander. Tenminste, dat denk ik.
Dat is niet mijn ervaring
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 13:54:00 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_28736116
Ok, veel plezier dan.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:04:28 #113
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28736524
Sexrelatie kan super zijn, mits je duidelijk bent en afspraken hebt gemaakt
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28737351
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:07 schreef Cynix ® het volgende:
Het werkt nooit op de langere duur.

Vroeg of laat ontstaat er een ongemakkelijk gevoel als de een toch meer wil dan de ander en meer wil dan alleen maar sex. Ik neem aan dat de "sex-partners" elkaar vrij laten om ook nog met anderen te rommelen, dus ook daardoor gaat het vroeg of laat mis.
dan gaat het helemaal niet mis als de sexrelatie een echte sexrelatie is!! tuurlijk zou het voor mij ook over zijn als ie voor mijn neus een ander scoort, dat is dan ook not done maar verder is het wat niet weet wat niet deert, je deelt niet met elkaar met je wie nog meer rommelt, ten minste wij niet! hebben er wel een keer iets over gezegd tegen elkaar maar dat was een grappig verhaal wat we even wilden delen en daar kwam ook geen gezeik van en we vertellen aan elkaar als we verliefd zijn op iemand, alleen maar handig om te vertellen dan weet die ander als de sexrelatie stopt waar dat aan ligt en hoef je daarover ook geen gezeik te hebben!
Carpe diem
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:55:35 #115
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_28738256
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Mukie het volgende:
Zin om een duidelijke afspraak met elkaar te maken??
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:19:02 #116
65960 sanger
pi_28740919
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Mukie het volgende:
Helemaal mee eens!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:19:19 #117
65960 sanger
pi_28740932
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef Venderwel het volgende:

[..]

Zin om een duidelijke afspraak met elkaar te maken??
Ook helemaal mee eens
pi_28742217
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:34 schreef Christine het volgende:

[..]

mmm waarom niet? ik denk dat het prima moet kunnen... bij sommige vrienden is die spanning er gewoon, dus waarom zou je het dan niet doen
Gevoelens die er evt. later bij komen kijken zijn trouwens meestal verwaarsloosbaar (bij mij iig). Als ik niet direct kriebels van iemand krijg, dan komen die later ook niet. En als ze later dan wel komen, dan hou ik mezelf voor de gek... dat is altijd nog zo gebeurd bij mij.
nou ja omdat als ik dan voor mezelf spreek, als ik er sex mee heb gehad ik ze niet meer als een normale vriendin zou kunnen zien..
Kheb nog nooit meegemaakt dat ik gewoon goed met een meisje heb kunnen omgaan nadat ik dr een aantal keren mee naar bed ben geweest. Vandaar dat ik t risico dan maar niet neem
enjoy life!
pi_28746807
Tussen mij en een jongen die ik al langer ken hangt een ontzettende spanning.. we hebben al ontelbare keren met elkaar gekust, en hij kust echt
Dus wie weet doe ik daar wat meer mee.. Hij is zo geil
pi_28748710
twee jaar lang een sexrelatie gehad..... we hadden beide geen zin in gedoe van relaties ed. maar wel uitermate hete sex

en dan wordt er 1 verliefd... duzzz
"Onmogelijk" is een woord dat alleen voor komt in het woordenboek van idioten - Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:22:57 #121
116457 jopiehuisman
Aint life GRAND!!!!
pi_28853542
ik heb een sexrelatie met mijn vriendin. MAg dat ook?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:11:40 #122
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28854567
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:22 schreef jopiehuisman het volgende:
ik heb een sexrelatie met mijn vriendin. MAg dat ook?
Nee, dat mag niet
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:12:23 #123
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_28854585
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:40 schreef Rhanna het volgende:
Tussen mij en een jongen die ik al langer ken hangt een ontzettende spanning.. we hebben al ontelbare keren met elkaar gekust, en hij kust echt
Dus wie weet doe ik daar wat meer mee.. Hij is zo geil
en? al geneukt?
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:27:39 #124
125316 razorfish69
A dirty mind is a joy forever.
pi_28854907
Zelf heb ik een keer of 4 een sexrelatie gehad. Je moet van te voren zeker wel goede afspraken met elkaar maken, zodat je daar geen misverstanden over kunt krijgen. Het is wel gevaarlijk als 1 van beide verliefd op de ander gaat worden...

Buitenstaanders (vaak mensen die een 'gewone' relatie hebben) snappen het vaak niet, of vinden het niet kunnen. Daar trek ik me niks van aan, ik ga me ook niet met hun bemoeien toch?

In ieder geval, met alle meisjes heb ik nog goed contact en dat wil ik graag zo houden. Binnenkort gaan we op vakantie met een hele groep mensen en 2 van de dames gaan ook mee... We zullen zien
You only live once, but if you do it right, once is enough...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')