Nee, maar je bent wel een ziekwief.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef lj_lightning het volgende:
[..]ga jij me vertellen dat JIJ meneer F het een leuk liedje vind ofzo
tsk
het blijft hoe dan ook ene bagger nummer![]()
Whehe gast, voor de rest vind ik TMF-muziek vies, alleen dat stemmetje in Lonely is grappig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
TOen ik op je profiel klikte verwonderde mij het niks nee.![]()
Heb je het origineel wel eens geluisterd?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:47 schreef Crizje het volgende:
Whehe gast, voor de rest vind ik TMF-muziek vies, alleen dat stemmetje in Lonely is grappig.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:47 schreef Crizje het volgende:
[..]
Whehe gast, voor de rest vind ik TMF-muziek vies, alleen dat stemmetje in Lonely is grappig.
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heb je het origineel wel eens geluisterd?
quote:
Op welke snelheid je het ook afspeelt... de stem blijft irritantquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:57 schreef Crizje het volgende:
Nee. Hoezo?
Eeeeeeeeeensch!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:56 schreef lj_lightning het volgende:
Wat is dát een graftyfus rot nummerzo fucking irritant met dat vervelende rot stemmetje en die zeikerige nep-neger
![]()
op de brandstapel ermee!![]()
zolucht op!
nummer1hitquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:33 schreef Ronno het volgende:
emotionele negers![]()
hoge stemmetjes![]()
foute clip![]()
![]()
SlamFMquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef ChicaneBT het volgende:
Die kotsplaat hoor je ook TE vaak op SlamFM
.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die stem. Wie dat leuk vindt is smaakloos en moet sterven
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:32 schreef MSXUser het volgende:
Men neme een plaat uit 1964 (Bobby Vinton - Mr. Lonely) en pitch deze 64% op. Vervolgens laat men één of ander wazig figuur wat wauwelen, mikt er een standaard beat onder... klaar.
(baggerplaat is het idd)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |