wat?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:32 schreef King_Nothing het volgende:
Wat een kutspel.
uitprintenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef Mr-Z het volgende:
En jij denkt dat al die zatte mensen al die regels kunnen onthouden en zich er aan houden?
Nee het is een kutspel. Okay? Of snap je dat nog niet eens?quote:
Noem jij eens een leuker bierspel..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Nee het is een kutspel. Okay? Of snap je dat nog niet eens?
Bierspellen zijn voor sneue balletjes.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:40 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Bierspellen zijn voor sneue balletjes.
dat kaquote:Op maandag 4 juli 2005 23:42 schreef DLevi het volgende:
kan je 6 en 10 even wat duidelijker uitleggen ?
Quizmaster is een totaal idiote term. Er ís helemaal geen quiz namelijk. Het is questionmaster omdat hij vragen stelt, ouwe denker.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef Maisnon het volgende:
QuestionmasterQuizmaster! En ehqo, door het meedoen met het spel geef je al aan dat het je pleziert
Welneen. Ik bedoel meer dat ik mijn slok wil nemen als ik daar zin in heb. Niet gedwongen wegklokken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef Maisnon het volgende:
QuestionmasterQuizmaster! En ehqo, door het meedoen met het spel geef je al aan dat het je pleziert
quote:Op maandag 8 september 2008 13:48 schreef sostenitoreajax het volgende:
goed spel.
Alleen willen sommige dames de mosselman ertussen doen uiterst irritant is..
De Mosselmanquote:Op maandag 8 september 2008 13:48 schreef sostenitoreajax het volgende:
goed spel.
Alleen willen sommige dames de mosselman ertussen doen uiterst irritant is..
Laatst dacht iemand serieus dat met noord-holland friesland/groningen bedoeld werdquote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef sc00p het volgende:
Atten noemen wij in noord-holland killen, of ben ik gek?
Bij ons was er 1 heel erg verkouden en die mocht van ons de neus niet meer ophalen, anders moest ze er 1 attenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Welke regels verzinnen jullie, bij ons worden ze vaak gerecycled namelijk? Drinkmaatje aanwijzen, geen lidwoorden of namen meer zeggen etc.
Niet meer wijzen, alleen maar Duits/Frans/Engels praten, als je drinkt met je met je hand/gezicht de grond/muur aanraken, alleen met links/rechts drinken, enz.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Welke regels verzinnen jullie, bij ons worden ze vaak gerecycled namelijk? Drinkmaatje aanwijzen, geen lidwoorden of namen meer zeggen etc.
Die ga ik binnenkort eens proberen. De overige zijn wel bekend.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niet meer wijzen, alleen maar Duits/Frans/Engels praten, als je drinkt met je met je hand/gezicht de grond/muur aanraken, alleen met links/rechts drinken, enz.
Nicequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
alleen maar Duits/Frans/Engels praten
Vlaams of in dialect is ook wel leuk.quote:
Leuk als mijn vrienden opeens ABN moeten gaan pratenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vlaams of in dialect is ook wel leuk.
Bij mij lukt dat denk ik ook niet neequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk als mijn vrienden opeens ABN moeten gaan praten!
Inclusief achternaam? :/quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Je naam zonder stotteren en hakkelen achterstevoren spellen
Ja, dat krijg ik nu al nauwelijks mijn strot uit, laat staan straks.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
geen spel maar we hebben een tijdje gehad dat als je "rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier" nog kon zeggen was je nog niet dronken genoeg en dus meer drinken
lijkt mij een goede reden om naar tieten te starenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
10 minuten met niemand oogcontact maken.. Is zo lastig
Jij bent zulks een kek wijffiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lijkt mij een goede reden om naar tieten te staren
Kingsen is kingsen stomme blaffer!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:44 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat een kankerversie van het spel heeft TS![]()
ECHT kingzen
dat is goed?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent zulks een kek wijffie
mooi !!quote:
quote:Fiven.
Nodig: Je handen en 5 mensen ongeveer ( ook niet veel meer ).
Is leuk als je niets kwa kaarten of dobbelstenen hebt liggen en je toch ff flink wil gaan zuipen.
Deze word denk ik een beetje moeilijk uit te leggen maar ik ga toch mijn best doen.
Je hebt de mogelijkheid om een vuist te maken of een open hand. Een vuist telt voor nul punten en een open hand voor 5.
Iedereen stopt zijn vuist tegen elkaar aan in een soort van kringetje. De persoon die opzet geeft iedereen een boksen roept daarbij het maximale cummulative :eek: getal dat kan komen.
Dus stel je speelt met 5 man. Zijn vijf vuisten. Hij begint van links naar rechts iedereen een "boks" te geven en roept daarbij ( in dit geval ) 5, 10, 15, 20, 25 en gelijk nadat hij 25 heeft gezegd zegt hij een getal tussen de 0 en de 25 maar wel in een 5tal. Dus bijvoorbeeld twintig.
Zodra hij begint met een getal roepen moeten mensen kiezen of ze van hun hand een vuist houden of een open hand. Als de persoon het dan goed geraden heeft valt hij af en speelt de rest verder.
Als er eenmaal is opgezet hoeft de volgende persoon ook niet meer iedereen een boks te geven maar kan gewoon een getal noemen zoals 10. Uiteindelijk blijft 1 iemand over en die moet dan zuipen.
Het gaat uitstekend. Zaterdag was redelijk zwaar, maar gisteren was ik in vorm en deze hoop ik vast te houden tot vanavond.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Leeft Ludo nog? Of heeft die zich in een coma gezopen?
Mooi mooi! Nog mensen het nekje gelegd?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend. Zaterdag was redelijk zwaar, maar gisteren was ik in vorm en deze hoop ik vast te houden tot vanavond.
Nee, we zijn allemaal toch wat verstandiger geworden in de loop der jaren.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi mooi! Nog mensen het nekje gelegd?
Wat is jouw regel bij de heer? Bij ons is het het glas in 't midden een kwart vullen.. Tot de 4e heer wordt omgedraaid, dan. (Ik wilde zeggen: Tot alle heren getrokken zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh! Er was nog wel een gast die het nog nooit gespeeld had. Eerste kaart die hij pakt is een heer en dus zuipen, waarop hij vervolgens zegt: ik kap er mee, ik kan niet kaarten.x 10 deed ik toen.
Bij ons is een heer gewoon zuipen, degene met de laatste heer moet gewoon het dubbele of iets sterkers drinken of zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vond het idee van die zak wel leuk. Iemand krijgt een vuilniszak over zn hoofd (met gaten voor armen+hoofd) en de rest mag eten naar hem/haar gooien totdat iemand anders de bijbehorende kaart trekt. Wel zonde van je eten.
Zullen we een Fok-'toernooi' in Kingsen houden?
[..]
Wat is jouw regel bij de heer? Bij ons is het het glas in 't midden een kwart vullen.. Tot de 4e heer wordt omgedraaid, dan. (Ik wilde zeggen: Tot alle heren getrokken zijn)
Daar heb ik voorlopig helemaal geen tijd voor man!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef Darkestrah het volgende:
Maar what about een Kingsen-meeting? 10/15 euro inleg, kingsen voor het leven, blijven slapen bij... Ludo?
Kingsen met z'n allen (1 avond man, kom op), of met zn allen bij jou slapen?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik voorlopig helemaal geen tijd voor man!
in totaal 26 liter drank, das dus ongeveer 2 liter per persoon. ik zou meer bier halenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
KICK!
[ afbeelding ]
Vanavond met 12 man hier kingsen, en ik heb maar 2 emmers. What to do, what to do?
Ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt, maar ik weet niet of ik genoeg heb. In totaal komt er 20 liter bier, en iets van 6 liter mixdrank. Zelf heb ik hier nog wodka en sambuca staan.
Nog meer ideeën wat drank (of wat te eten) betreft?
Die avond is al lang geweest, wel een groot succes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef powerlite het volgende:
[..]
in totaal 26 liter drank, das dus ongeveer 2 liter per persoon. ik zou meer bier halen
2 wc's, 2 emmers, 2 wasbakken, misschien een badkuip, kotsruimte genoeg.
anders overstappen op de vijver bij je buren
Doe jij het zo? Wij maken gewoon heel die zin af.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Matthijs- het volgende:
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman
Zeg ken jij de mosselman, ...........
aah mooiquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die avond is al lang geweest, wel een groot succes.
[..]
Doe jij het zo? Wij maken gewoon heel die zin af.
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman. Zeg ken jij de mosselman, .......................
en dat gewoon zo door.![]()
Nee, het werd eigenlijk 1 grote rookpauze. We hebben maar 1 potje afgemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:34 schreef powerlite het volgende:
[..]
aah mooinog veel mensen gekotst?:P
hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, het werd eigenlijk 1 grote rookpauze. We hebben maar 1 potje afgemaakt.
In dat geval was het toevallig erg gezellig. Overal rond mn huis zaten mensen, de één zat mikado te spelen in de bijkeuken, de ander had de Playstation aangezet.. Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef powerlite het volgende:
[..]
hahahatoch jammer altijd als dat gebeurt
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselmanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Matthijs- het volgende:
Chillere bierspellen dan Kingsen zijn er niet.
Maar je vergeet (in de OP, heb de andere pagina's niet gelezen) nog de leukste regel: "Zeg ken jij de Mosselman'?" De regels liggen immers niet vast, je mag zelf kiezen welke regel bij welke kaart hoort.
Wanneer je een kaart trekt met de mosselman-regel dan moet hij beginnen te zingen:
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman
Zeg ken jij de mosselman, ...........
En op de puntjes moet je zelf een zin bedenken. Dan ga je doorzingen waarbij nu de 2e persoon de regel met de puntjes in zijn eetnej moet zingen, en het moet er op rijmen. De eerste die niet snel genoeg iets nieuws kan verzinnen dat rijmt moet drinken. Je moet overigens ook op het ritme op de tafel slaan hehe.
Zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Of heb je 1 grote stapel met kaarten, niemand kaarten om mee te beginnen, en pak je gewoon om de beurt een kaart?
Bust-a-rhyme toch? Ah wel, boeiend. En is die niet te verwisselen met negen? (Nine-bust-a-rhyme klinkt beter, hoewel het niet helemaal lekker rijmt)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Monopoly het volgende:
3 = Three-Busta-Rhyme ( Korte zin zeggen, de volgende moet daar snel een rijm zin op maken etc etc )
jij bent kutquote:
Vet, zal vanavond even kijken. Wij hebben een vergelijkbaar spel gemaakt, maar dan met veel opdrachten gerelateerd aan Lord of the Rings, Dragonball Z, Pokémon, en wat 4chan memes. Beetje kiddy, maar het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:41 schreef watchthesound het volgende:
Voor school heb ik Kingzcards ontworpen
Nooit meer problemen over hoe je het spelnu speelt!
Ik wil niet spammen, maar op www.kingzcards.nl kun je er meer over lezen ;-)
Cool kunnen we die ook ergens bewonderen ;-) ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vet, zal vanavond even kijken. Wij hebben een vergelijkbaar spel gemaakt, maar dan met veel opdrachten gerelateerd aan Lord of the Rings, Dragonball Z, Pokémon, en wat 4chan memes. Beetje kiddy, maar het heeft wel wat.
Sorry, ben dit topic even uit het oog verloren. Ik ga kijken of ik bij die vriend van me, die alles gemaakt heeft, de bestandjes los kan krijgen. Dan zet ik ze hier desnoods wel in een .rarquote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef watchthesound het volgende:
[..]
Cool kunnen we die ook ergens bewonderen ;-) ?
Nou, wat geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Zap de neger is veel simpeler en leuker
quote:
Bedankt voor je medeleven.quote:
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De viking?
de Raceauto?
Die zijn het tofst
De raceauto ken ik niet, maar vikingen wel. Fucking meesterlijk is dat. En debiel.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De viking?
de Raceauto?
Die zijn het tofst
quote:
Klinkt grappig, voor 5 minuten.quote:Benodigdheden:
Bier en vrienden.
De Regels:
Je zit in een kring (zo'n 6 man). Aan het begin wordt er 1 viking aangewezen. Degenen die links en rechts van hem zitten zijn de roeiers. De rest is de zee.
Wat je moet doen als:
Viking: Je houdt je handen als 2 horentjes bij je hoofd (als een vikinghelm) en maakt 'viking geluiden' (Aarrrrghh, Raaaaaarrrrrrrrrrrw etc).
Roeier: Je maakt een roeibeweging en zegt voortdurend "Roei, roei, roei, roei...." (LET OP: JE ROEIT BUITEN DE BOOT! Anders atten)
Zee: Je doet met je handen de golven na en zegt voortdurend "woesh, woesh, woesh..."
De viking wijst op een willekeurig moment met zijn ''horens' een nieuwe viking aan en het spel draait mee. Let je niet op? ATTEN! Doe je het fout? ATTEN! Zeg je iets verkeerds? ATTEN! Roei je binnenboords? ATTEN!
Het is dan ook een minigame voor Kingsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Klinkt grappig, voor 5 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
fucking ingewikkeld met al die verschillende kaarten of niet??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
Hier staan de kaarten van ons zelfgemaakte Kingsen-achtige spel.
Het werkt exact hetzelfde als normaal Kingsen, alleen heeft nu elke kaart een eigen betekenis.
Enorm makkelijk juist. De betekenis staat op de kaart zelf.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef peejdorie het volgende:
[..]
fucking ingewikkeld met al die verschillende kaarten of niet??
Wij deden altijd dat diegene die af was moest atten maar ook een woord mocht verzinnen. En inderdaad, bijvoorbeeld een getal. Vijf is nu zes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef Slickk het volgende:
Juffen 2.0 is wel leuker, dat is hetzelfde als standaard Juffen alleen dan met extra regels. Zo draait het rondje elke keer als er een 'juf' is en in plaats van Juf van mag je van alles zeggen. Dus stel, iemand is 6, zegt 6 en jij bent 'Juf' dan zeg je 'Hihaho' dan moet degene die 6 had, weer omdat het draait. Bij 27 en 28 is dat altijd wel leuk. En vooral als je mensen gaat aankijken als je Juf hebt en 'Jij bent!' zegt, terwijl degene helemaal niet is.Ik fuck altijd mensen door een random getal te zeggen in plaats van 'juf'. Maakt het wat leuker.
Hmm, dat vind ik dan weer wat te ver gaan, het is al 'moeilijk' genoeg aangezien er altijd mensen bij zitten die het nooit spelen. Ik blijf altijd samen met iemand over of in ieder geval bij de laatste 3, gaat lekker snel danquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij deden altijd dat diegene die af was moest atten maar ook een woord mocht verzinnen. En inderdaad, bijvoorbeeld een getal. Vijf is nu zes!
Dan had je natuurlijk altijd een mongol die niet kon rekenen.
een - twee - drie - vier - zes - JUF!- (En iedereen: Nee lul, vijf was zes, na zes komt sowieso zes
)
Dan had je het spel zoals het eigenlijk bedoeld is, namelijk dat de grootste sukkels het hardst moeten zuipen.
Vertel..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Robophatt het volgende:
Regels die wij hanteren zijn toch leuker.
Ik mis vooral het vikingen. En moose.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |