abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100173555
Die Gollem is echt hilarisch! Gaan we volgende keer zeker doen! :) Thanks Perquisitie ;)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:22:55 #177
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_100179126
Juffen 2.0 is wel leuker, dat is hetzelfde als standaard Juffen alleen dan met extra regels. Zo draait het rondje elke keer als er een 'juf' is en in plaats van Juf van mag je van alles zeggen. Dus stel, iemand is 6, zegt 6 en jij bent 'Juf' dan zeg je 'Hihaho' dan moet degene die 6 had, weer omdat het draait. Bij 27 en 28 is dat altijd wel leuk. En vooral als je mensen gaat aankijken als je Juf hebt en 'Jij bent!' zegt, terwijl degene helemaal niet is. :P Ik fuck altijd mensen door een random getal te zeggen in plaats van 'juf'. Maakt het wat leuker.

Overigens is 'Nadoen' wel een leuke andere oplossing voor de Boer. Als je de Boer hebt, mag je die kaart bij je houden en op een random moment iets doen. Op de grond zitten, stoel staan, rondjes rennen om de tafel, chips strooien, etc. De laatste die het door heeft en je nadoet moet adten. :)

Klinkt als een best kansloos spel nu eigenlijk maar goed, heb al mooie avonden gehad :D
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:48:38 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100188245
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef Slickk het volgende:
Juffen 2.0 is wel leuker, dat is hetzelfde als standaard Juffen alleen dan met extra regels. Zo draait het rondje elke keer als er een 'juf' is en in plaats van Juf van mag je van alles zeggen. Dus stel, iemand is 6, zegt 6 en jij bent 'Juf' dan zeg je 'Hihaho' dan moet degene die 6 had, weer omdat het draait. Bij 27 en 28 is dat altijd wel leuk. En vooral als je mensen gaat aankijken als je Juf hebt en 'Jij bent!' zegt, terwijl degene helemaal niet is. :P Ik fuck altijd mensen door een random getal te zeggen in plaats van 'juf'. Maakt het wat leuker.
Wij deden altijd dat diegene die af was moest atten maar ook een woord mocht verzinnen. En inderdaad, bijvoorbeeld een getal. Vijf is nu zes!

Dan had je natuurlijk altijd een mongol die niet kon rekenen. :')
een - twee - drie - vier - zes - JUF! :D - (En iedereen: Nee lul, vijf was zes, na zes komt sowieso zes :'))
Dan had je het spel zoals het eigenlijk bedoeld is, namelijk dat de grootste sukkels het hardst moeten zuipen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_100188321
Mooi zo'n oud topic doen herleven. Dank voor de extra regels.. Hebben we weer wat te doen de volgende keer
I'm out of order? You are out of order! This whole court is out of order!
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:52:36 #180
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_100188371
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wij deden altijd dat diegene die af was moest atten maar ook een woord mocht verzinnen. En inderdaad, bijvoorbeeld een getal. Vijf is nu zes!

Dan had je natuurlijk altijd een mongol die niet kon rekenen. :')
een - twee - drie - vier - zes - JUF! :D - (En iedereen: Nee lul, vijf was zes, na zes komt sowieso zes :'))
Dan had je het spel zoals het eigenlijk bedoeld is, namelijk dat de grootste sukkels het hardst moeten zuipen.
Hmm, dat vind ik dan weer wat te ver gaan, het is al 'moeilijk' genoeg aangezien er altijd mensen bij zitten die het nooit spelen. Ik blijf altijd samen met iemand over of in ieder geval bij de laatste 3, gaat lekker snel dan :P Leuk om de gezichten te zien van mensen die het voor het eerst spelen.
pi_100189952
Het aantal views van dit topic. :D
pi_108112493
Het belooft weer een zware avond te worden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108113082
Regels die wij hanteren zijn toch leuker.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_108113159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Robophatt het volgende:
Regels die wij hanteren zijn toch leuker.
Vertel..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108114198
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Vertel..
Ik mis vooral het vikingen. En moose.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:24:12 #186
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108114322
Ik vind Kingsen toch een beetje te eentonig worden. Te weinig verschillende opdrachten. Doe mij dan maar het ganzenbord-idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')