awwww echte liefdequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Martineke het volgende:
en ook die muts van dat belspelletje op net 5 of zo, gaat hij lief lachen naar dr
Bij sanne ook, net ook weer zit ze lekker uit te buiken hebben we lekker samen alles zitten te bekijken op tv wat papa heeft gefilmd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef DaanBanaantje het volgende:
Dylan zn favoriete bezigheid: tv kijken..![]()
Eigenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef Ladybos het volgende:
Edje geef je die rijstebloem op aanraden van het cb door de voeding of op eigen initiatief ?
Hee wat gek? Hier is Nick jr er niet ivm vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef DaanBanaantje het volgende:
hahahaha leuk is dat he...
nu is dora op tv.. en dan zit ie helemaal te lachen en te doen! vooral als dat aapje praat of als ze zingen.. zo superschattig!
ze zijn zo leuk nu
quote:
Hij loopt niet achter nu hij pas met 6 maanden de eerste hapjes krijgt hoor. Eigenlijk is het veel logischer om pas met 6 maanden daarmee te beginnen, dan kunnen ze namelijk pas echt kauwen. Daarom geef ik niet alleen gepureerd voedsel, maar laat ik Noa ook happen in bijv. een perzik, peer, banaan, meloen etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef texelonia het volgende:
Aan de andere kant wil ook niet dat ie steeds 2 maanden blijft achter lopen...
Anders maar steeds een (paar) weekje(s) eerder over stappen en dan komt het uiteindelijk wel goed ofzow
Leuk is dat, edje! Hopelijk blijft ze dan meewerken en is het niet alleen maar eenmaligquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:09 schreef edje34 het volgende:
-verhaal-
Isa was op 10 dagen na 11 maanden toen het eerste randje door het tandvlees kwam piepenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee! Ik wil Maria even nomineren voor de als-aller-aller-allerlaatste-tandjes-krijgende-baby-award! Ze is ruim 10 maanden en heeft nog geen enkel tandje!
Kan iemand hier overheen? Kom maar, kom maar, kom maar!
![]()
dat is zo superschattig he!quote:
Ik herken het jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef lily het volgende:
Geinig heh, Edje34
David vindt het een geweldig spelletje als je een stukje stof op zijn gezicht legt en het er weer af trekt (met een kiekeboe ofzo). Lacht hij zich kapot. Erg leuk! (toch leuk weer allemaal die ontwikkelingenwant bij Damon ging dat net zo)
Wij hebben de onze vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:53 schreef Luchtbel het volgende:
ja ik ga wel even zo'n plaatje halen vanmiddag. Mag ik zeker naar Prenatal
Hoezo??quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ken niemand die op eigen houtje zomaar rijstebloem bij een fles is gaan doen en zie ook de noodzaak (en het nut) er niet van in.
Ha, dat win ik met 2 kinderen. Zowel Job als Katja hebben tandeloos hun eerste verjaardag gevierd. Job is nu 20 maanden en heeft welgeteld 4 tanden (twee boventanden en twee ondertanden).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee! Ik wil Maria even nomineren voor de als-aller-aller-allerlaatste-tandjes-krijgende-baby-award! Ze is ruim 10 maanden en heeft nog geen enkel tandje!
Kan iemand hier overheen? Kom maar, kom maar, kom maar!
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ha, dat win ik met 2 kinderen. Zowel Job als Katja hebben tandeloos hun eerste verjaardag gevierd. Job is nu 20 maanden en heeft welgeteld 4 tanden (twee boventanden en twee ondertanden).
En volgens mij was Judith van Grijs ook heel laat met tandjes krijgen. Maar Maria heeft nog kans om ons in te halen.
Er is maar 1 maat en Zoë vindt het heerlijk om af en toe nog is in de tummy te zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:33 schreef Suzanna het volgende:
Heb je trouwens twee maten met de tummytub, of worden de grotere kindjes ook nog in die kleine tummy gezet? Hij leek me zo ontzettend klein voor Noa toen ik het probeerde! Moet ze er dan in zitten of moet ik haar vast blijven houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |