De kleur van de wagen en maxi cosie die Wennie in het kinderwagen topic heeft staan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef Martineke het volgende:
[..]
uhhh geen ideesoort lichtblauw is de stoel. ijsblauw noem ik het maar.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef beefcake het volgende:
Badstoffen slabbers omdoen, nemen lekker veel kwijl opZijn makkelijker te verschonen dan een shirt en je hebt minder kans op geīrriteerde borst en nek
Edit: bij Zeeman heb je er twee voor ¤ 1,50. Ik heb er tig![]()
Doet ze al 2 weken veel kwijlen,en elke keer als ze iets nieuws aan heeft Ha Ha Ha,zo ook dit shirtje had ze vandaag voor het eerst aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:02 schreef poemojn het volgende:
Het hoeft niet op tandjes te wijzen Edje, het kan ook zijn dat haar speekselklieren nu beginnen te werken. Bij Myrthe duurde het toen nog 4 maanden voor haar eerste tandje kwam.
Sanne slaapt alleen s`nachts nog in de reiswieg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:13 schreef bixister het volgende:
edje ik zou het slapen in 't reiswiegje nu maar snel helemaal afschaffen hoor.
08:00-8:30 eerste voeding+uitbuiken en verschonen.quote:
00:00 is niet laat vind ik,ga nu haar laatste flesje maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:32 schreef Leah het volgende:
Vind je dat niet vervelend, zo laat nog een voeding?
Nee ik maak ze meestal nog wakker.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:09 schreef bixister het volgende:
wordt ze zelf wakker voor die laatste voeding edje?
en waarom wakker maken om 11.00/11.30? (maar ja ik ben sowieso niet zo van de vaste schema's.)
Maar kan ze niet doorollen dan op haar buik?? nu kan ik nog eens gaan kijken overdag. S`nachts gaat dat niet meer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:53 schreef Githa het volgende:
Edje,
Net als er hier al gezegd wordt, zou ik Sanne s'nachts echt niet meer in de reiswieg leggen.
Het heeft allerlei gevaren, het over de rand heen rollen, verstikken in de kap dan wel de dichte zijkanten, het matrasje is niet gemaakt voor haar gewicht om hele nachten in te slapen en ze haar lengte is toch wel te lang aan het worden voor de reiswieg.
De dag komt toch dat ze in het ledikantje zal moeten, waarom niet gelijk starten? Wennen zal ze toch moeten net als papa en mama.
Het valt allemaal niet mee als je kleintje ligt te huilen en jij je best wil doen om haar stil te krijgen maar echt voor haar veiligheid zou ik haar niet meer in die reiswieg laten slapen....succes!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:05 schreef renzell het volgende:
Toen ie zo oud was als Julius nu?die is nu bijna drie maanden...
Ja 17-02-05quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef Githa het volgende:
[..]neeeeeeeeeeee joh!
Ik bedoelde Sanne...die is toch ook van Februari
uhh jaa en dan van de maxi cosi, die kleur lichtblauwquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
De kleur van de wagen en maxi cosie die Wennie in het kinderwagen topic heeft staan?
Het is idd heel licht blauw.
Dan hebben we dezelfdequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef Martineke het volgende:
[..]
uhh jaa en dan van de maxi cosi, die kleur lichtblauw
Er komen geen allergieen voor,alleen bij mij (allergisch voor poepluiers) Ha Ha Ha Haquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef poemojn het volgende:
Rijstebloem kun je beter zo min mogelijk geven, geldt nl als bijvoeding, en er wordt geadviseerd tot 6 mnd met bijvoeding te wachten. En voor vanille kun je allergisch zijn/worden, dus als er allergieen in je familie voorkomen zou ik dat zeker niet geven.. is een beetje een lastige allergie nl doordat vanille in heel veel lekkere dingen wordt verwerkt.
Woehaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef edje34 het volgende:
Er komen geen allergieen voor,alleen bij mij (allergisch voor poepluiers) Ha Ha Ha Ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |