Dat bedoel ik ook na de voeding als ze gaat slapen en ze is in slaap gevallen om ze dan weg te halen.Nu doe ik dat niet omdat ik ze zo ga wassen en aankleden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Denk dat Martineke bedoelde om Sanne in slaap te laten vallen mét handdoekrollen (als dat haar helpt bij het in slaap vallen) maar als ze eenmaal slaapt ze dan weg te halen, zodat ze er niet in kan stikken als ze er tegenaan rolt enzow.
Oh okay, ik dacht dat ze nu nog lag te slapenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:08 schreef edje34 het volgende:
Dat bedoel ik ook na de voeding als ze gaat slapen en ze is in slaap gevallen om ze dan weg te halen.Nu doe ik dat niet omdat ik ze zo ga wassen en aankleden.
Ze slaapt nog steeds ben net gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh okay, ik dacht dat ze nu nog lag te slapen
Mama is werken Marianne werkt fulltime en ik ben huisman,jahoor hadden we gisteren al afgesproken.Ik zou ze na haar eerste voeding in de slaapzak leggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef DaanBanaantje het volgende:
goed zo edje! heel goed! het is nu echt veel veiliger hoor!
mag ik zo brutaal zijn om nog eens te vragen waar Sanne's mama is? Ik neem aan dat zei het toch wel een beetje weet?
Mijn grootoma heeft 21 kinderen gekregen (zaten wel 2 tweelingen tussen hoor)quote:
daan gisteren zei je ook al zoiets, dat ie 't maar aan z'n vrouw moest vragen oid. waarom zou zij 't automatisch beter weten dan de vader?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef DaanBanaantje het volgende:
mag ik zo brutaal zijn om nog eens te vragen waar Sanne's mama is? Ik neem aan dat zei het toch wel een beetje weet?
Allemaal natuurlijk bevallen en ook allemaal thuis.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:08 schreef Martineke het volgende:
maar zonder die 2 tweelingen waren het er nog veel hoor snakeladywowie
waren het ook werkelijk 19 bevallingen? of ook ks erbij??
Ze slaapt nu ,weer een zorg minderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:02 schreef bixister het volgende:
edje goed dat je de rollen weggehaald hebt, is alleen maar gevaarlijk.
Ik ga er altijd een beetje automatisch (sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:25 schreef bixister het volgende:
[..]
daan gisteren zei je ook al zoiets, dat ie 't maar aan z'n vrouw moest vragen oid. waarom zou zij 't automatisch beter weten dan de vader?
Noah doet dat ook en wij noemen dat ook gewoon kusjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:08 schreef Suzanna het volgende:
Noa doet ook vaak haar mondje open en gaat dan met haar mondje tegen m'n wang aan... misschien wordt daar ook een zoen mee bedoeld? k dacht meer dat ze dan gewoon iets zag om op te sabbelen...haha...
Zal meteen even kijken en invullen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef poemojn het volgende:
Snakelady, ik weet niet of jij nog wel eens meeleest bij het bv-topic maar misschien wil jij deze vragenlijst ook invullen? Zie mijn post voor de link: Borstvoeding deel 11
Goed dat ze nu in haar ledikantje slaapt, Edje!
uhhh geen ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:27 schreef Anitra het volgende:
Maxim wat goed![]()
Heb je de mist bleu Martineke van de maix cosi priori xp? Die heeft Djulian nl ookEn je ziet hem heel weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |