Das ook een goed ideequote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
en misschien nog een kleine tip voor als je dr echt persee in die bak wilt laten slapen.. leg dr andersom in de bak, dus hoodfje bij het voeteneind en de kap omhoog, kan ze ook dr voetjes er niet overheen gooien en niet verstikt raken in de stof van de kinderwagenkap.
I knowquote:Op maandag 4 juli 2005 22:08 schreef Githa het volgende:
WAUW wat gaan die kleintjes snel .... idd zelfs Jolie al deze maandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in gedachte zijn al die kleintjes nog steeds 6 maanden, maar dat is Jordy zelf al bijna johJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* Githa doet ineens een schrikbarende ondekking!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan wilt ze niet slapen,ze huilt hooguit 15 minquote:Op maandag 4 juli 2005 22:06 schreef poemojn het volgende:
Myrthe (de mijne) draagt nog wel de maat 80cm vd Combisleeper (die heeft ze vanaf haar geboorte aan gehad) & Hema, en maat 100cm zomerslaapzak Kruidvat. Die van Kruidvat waren pas te koop, zijn prima slaapzakken en niet duur. Bij ons ligt er nog wel een stapel, misschien bij jullie ook als je een nieuwe nodig hebt Edje.
Bedoelde je nu net dat Sanne van 17.30 tot 20.30 de hele tijd huilt, of dat ze dan wat sneller huilt omdat ze wat moe is?
Ik hou jullie op de hoogte,in in iedergeval iedereen bedankt voor de tips en het meedenken.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik zal voor je duimen dat het morgenavond gewoon werkt!
ik zag het.. wou het net zeggen...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Sjeen het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.We staan bovenaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Sjeen het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.We staan bovenaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een maat van mij heeft 3 kinderen uit z`n eerste relatie nu heeft hij een vrouw die heeft er ook 3 uit haar eerste relatie en samen hebben ze een kleine van bijna 1 1/2.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:26 schreef poemojn het volgende:
Daarom heeft een aangetrouwde oom van me 11 kinderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het blijft leuk, blijkbaar.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat had ik dus eigenlijk niet. Bij alicia vond ikhet zo enorm lang duren voor ze richting het jaar ging, kon maar niet opschieten. Bij Jayden gaat het tenminste wel snel, de dagen vliegen voorbij en ben blij dat hij ook dadelijk baby-af is, en zeker dat dat hele mini-baby-gedoe weg is.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef bixister het volgende:
het gaat inderdaad maar hard he. leuk die verjaardagenserie die eraan zit te komen. daar gaan heel wat moedertraantjes gepinkt worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en het grappige van een tweede is dat ik daarbij nog meer van het baby-zijn geniet, net zoals melonovy zegt. in Piet wilde ik al veel meer steeds de grote jongen zien die hij zou worden, terwijl ik bij Anna steeds denk: oeh blijf nog maar ff baby, niet zo snel groot worden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan. Kan ook iets anders zijn. Geef in elk geval niet opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef edje34 het volgende:
Sanne blijft nu huilen
Zal het voor haar toch dan wennen zijn om in een slaapzak te liggen??
Nu slaapt ze weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan. Kan ook iets anders zijn. Geef in elk geval niet opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is het niet gewend maar voor haar veiligheid wel van belang dat je doorzet, hoe moeilijk ook dus succes hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:09 schreef edje34 het volgende:
[..]
Nu slaapt ze weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!! Ha Ha Ha echt een deugeniet mij lopen uittesten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik ze dan straks gewoon maar weghalen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef Githa het volgende:
rollenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik gebruik helemaal geen rollen voor in Jordy's bed en ik geloof ook niet dat dat voor Sanne gaat werkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze duwen zo'n rol toch gewoon opzij......Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan. Of ze moet zelf een beetje wennen en daarvan huilen. Of ze huilt zodat ze slaperig wordt. Ik heb geen idee hoor, maar zo'n kleintje kan het zo moeilijk zeggen, hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:09 schreef edje34 het volgende:
[..]
Nu slaapt ze weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!! Ha Ha Ha echt een deugeniet mij lopen uittesten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze moest gewoon wennen haar haar nieuwe slaapplek nu ligt ze al 1 uur in dromenland bijna.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan. Of ze moet zelf een beetje wennen en daarvan huilen. Of ze huilt zodat ze slaperig wordt. Ik heb geen idee hoor, maar zo'n kleintje kan het zo moeilijk zeggen, heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nouja, kijk even wat werkt voor Sanne, maar verdraaien in bed is zo erg niet hoor en als ze niet goed meer liggen dan laten ze zich wel horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:53 schreef edje34 het volgende:
[..]
Moet ik ze dan straks gewoon maar weghalen ?
[[url=http://img97.imageshack.us/img97/1279/sanne2250wg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dan zal ik dat wel doen na de voeding van 12:00quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:02 schreef Martineke het volgende:
ik denk dat sanne niet eens een rol kan wegduwen nu, ze zijn zo groot en liggen tegen de kantjes aan van dr bedje. misschien is het even een idee om ze zo ff in slaap te laten vallen, maar dan zou ik ze toch wel weghalen.
Denk dat Martineke bedoelde om Sanne in slaap te laten vallen mét handdoekrollen (als dat haar helpt bij het in slaap vallen) maar als ze eenmaal slaapt ze dan weg te halen, zodat ze er niet in kan stikken als ze er tegenaan rolt enzow.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:05 schreef edje34 het volgende:
Dan zal ik dat wel doen na de voeding van 12:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop