Noah heeft nog niet bijster veel voorkeur voor programma's, eigenlijk is het altijd goed als de tv aan staat
![]()
Wanneer moet je er eigenlijk op gaan letten wat ze zien? Als ik hem even voor de tv neer plant, dan zet ik wel kinderseries op. Maar soms zit ie ook bij ons op schoot ofzow terwijl wij gewoon onze eigen programma's kijken, di lang niet altijd geschikt zijn voor kindjes. Nu begrijpt ie daar natuurlijk nog niet veel van, al heb ik soms wel het idee dat ie de sfeer begrijpt van een programma.
Maar ja, vanaf wanneer moet je daar nu echt op gaan letten?
En nog een vraagje, hoe lang 'moeten' ze wennen aan de groente- en fruitpotjes? Noah krijgt pas echt bijvoeding vanaf 6 maanden, maar krijgt nu dus nog de potjes vanaf 4 maanden. Nu zo'n 2 weken ofzow denk ik? Hij lijkt er verder geen moeite mee te hebben, vindt tegenwoordig bijna alles lekker, en vaak zou ie zelfs nog meer lusten volgens mij. Hij krijgt wel al de grotere 4 maanden potjes (je hebt 115 gram en 150 gram, hij krijgt nu dus 150 gram). Op zich denk ik dat ie die 6 maanden potjes wel kan hebben dus, maar wil ook niet te snel gaan natuurlijk...
Kan het trouwens door de bijvoeding komen dat ie opeens meer trek lijkt te hebben? Eerst dronk ie met moeite het minimale wat ie op een dag moest binnen krijgen, en nu drinkt ie naast zn fruit en groente dus, meer dan nodig zou zijn (alleen de laatste fles doet ie halverwege opeens moeilijk).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.