Ladybos, volgens mij kunnen koude voetjes (en handjes) niet echt kwaad hoor. tenminste, toen Noah net geboren was had ie koude handjes en voetjes, maar volgens de kraamverzorgster betekende dat niet dat ie het ook echt koud had, en kon het geen kwaad. Is misschien wel andere oorzaak, maar lijkt me dan verder ook geen kwaad kunnen toch? Dus zou d'r dan gewoon lekker op dr blote voetjes laten sabbelen en als ze uitgesabbeld is weer lekker sokjes/slofjes aan
![]()
Anders misschien andere slofjes proberen die niet zo snel nat worden? Afleiden met een speeltje waar ze op sabbelen kan helpt ook niet?
Noah kon en wilde ook al heel vroeg staan, even opgezocht, al met 1,5 maand
![]()
Hele tijd wel zoveel mogelijk tegen gehouden omdat het dus slecht zou zijn voor de heupjes, maar inmiddels hou ik het niet meer tegen, kan ook niet meer. Hij wel vaak alleen maar staan, zelfs zitten wil ie dan niet. Laat hem nu ook af en toe zelf staan aan de tafelrand
![]()
Verder ligt ie ook nog regelmatig in de box en dan draait ie vaak op zn buik. Op de creche zeiden ze ook dat ie altijd op zn buik draait als ze hem ergens neerleggen. Dus dat kruipen komt dan ook nog wel een keer denk ik.
En als ie ligt, en ik hou mijn wijsvingers voor hem zodat hij die kan vastpakken, dan trekt ie zich daaraan omhoog. Mijn bedoeling is dan om tot zitstand te komen, maar meneer gaat dan in één ruk door naar staan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.