Ik herken het jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:35 schreef lily het volgende:
Geinig heh, Edje34
David vindt het een geweldig spelletje als je een stukje stof op zijn gezicht legt en het er weer af trekt (met een kiekeboe ofzo). Lacht hij zich kapot. Erg leuk! (toch leuk weer allemaal die ontwikkelingenwant bij Damon ging dat net zo)
Wij hebben de onze vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:53 schreef Luchtbel het volgende:
ja ik ga wel even zo'n plaatje halen vanmiddag. Mag ik zeker naar Prenatal
Hoezo??quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ken niemand die op eigen houtje zomaar rijstebloem bij een fles is gaan doen en zie ook de noodzaak (en het nut) er niet van in.
Ha, dat win ik met 2 kinderen. Zowel Job als Katja hebben tandeloos hun eerste verjaardag gevierd. Job is nu 20 maanden en heeft welgeteld 4 tanden (twee boventanden en twee ondertanden).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef Sugar het volgende:
Hee! Ik wil Maria even nomineren voor de als-aller-aller-allerlaatste-tandjes-krijgende-baby-award! Ze is ruim 10 maanden en heeft nog geen enkel tandje!
Kan iemand hier overheen? Kom maar, kom maar, kom maar!
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ha, dat win ik met 2 kinderen. Zowel Job als Katja hebben tandeloos hun eerste verjaardag gevierd. Job is nu 20 maanden en heeft welgeteld 4 tanden (twee boventanden en twee ondertanden).
En volgens mij was Judith van Grijs ook heel laat met tandjes krijgen. Maar Maria heeft nog kans om ons in te halen.
Er is maar 1 maat en Zoë vindt het heerlijk om af en toe nog is in de tummy te zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:33 schreef Suzanna het volgende:
Heb je trouwens twee maten met de tummytub, of worden de grotere kindjes ook nog in die kleine tummy gezet? Hij leek me zo ontzettend klein voor Noa toen ik het probeerde! Moet ze er dan in zitten of moet ik haar vast blijven houden?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:54 schreef Leah het volgende:
Rapley methode hèAls je dat pak rijstebloem niet zelf aan je mond kunt zetten, ben je er nog niet aan toe
.
Moet je de pan wel naast je in bed zetten, Poemojnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:57 schreef poemojn het volgende:
Ah, dus ik mag Myrthe nu eindelijk rijstebloem geven om van de nachtvoedingen af te komen?
Is risotto ook goed? Hebben we gisteren gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |