Dat is ook Dylan hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef TearSong het volgende:
Infantus: nog zo'n mooie foto van een mooi kindje!
Ik dacht aan zn grote bos met haarquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:39 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Ik dacht aan zn grote bos met haar![]()
Ja dat rompertje is inderdaad erg leuk!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:39 schreef Infantus het volgende:
[..]
Mooi he ?Heb ik vorig jaar uit San Diego meegenomen, toen Dylan nog niet eens geboren was
Ik blijf die hand ook altijd in de buurt houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:41 schreef TearSong het volgende:
Jordy! Dat adidas pakje staat zo leukEn wat heeft hij een hoop dingen gekregen bij z'n doop zeg. Grappig overigens, bij allebei de foto's waarop hij los zit, nog net even die handen aan de zijkant (voor het geval dat? of is hij net pas los gelaten?
)
Haha, dat deed ik ook hoor, en nog steeds somsquote:Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef Githa het volgende:
Ik blijf die hand ook altijd in de buurt houdenveel te bang dat hij omgaat wat ook nog steeds gebeurd. Hij kan alleen korte periodes lees een half minuutje op zijn langst alleen zitten dus ik blijf nog mooi in de buurt
![]()
Valt mee hoor zoals je ziet even wennen maar papa is lief voor mij hoor,hij legt alles precies uit en zegt dat het niet eng is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:37 schreef Githa het volgende:
Sanne, zo'n slaapzak is zo verkeerd nog niet zie je wel![]()
3 maanden nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:10 schreef edje34 het volgende:
Lekker koppie Tomas hoe oud ben jij nu??
echt wel kijk maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef TearSong het volgende:
Sanne toch lekker in slaap gevallen in de slaapzak dusWat kan ze toch lekker lachen!
Als ik een foto plaats kan je die nog aanklikken bij jou niet,ik gebruik image shack.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:21 schreef Meaghan het volgende:
Edje, ik gebruik de webruimte van m'n provider of bedoel je iets anders met prg?
hoe werkt dit??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef moussy het volgende:
edje, www.photobucket.commooie foto's weer meaghan
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef jessie het volgende:
Die beer is overgens ook errug leuk zegt mijn dochter hier naast me
Schattig he jij nog een leuke foto van jou kleine??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Meaghan het volgende:
Ah, wat een lieve foto edje! En die handjes![]()
wat een plaatjes zegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Meaghan het volgende:
Nou vooruit dan
Pascalle met staartje
[afbeelding]
In gedachten verzonken
[afbeelding]
En een zwartwit foto, in navolging van die schitterende foto's van Jessie..
[afbeelding]
waarom is de foto weg??quote:
even kijken hoe alles werkt hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef LadyS het volgende:
sanne, met wie ben je aan het bellen?
jolietje en marietje
quote:
Prima werd pas om 07:45 wakkerquote:
Ma na een tijdje verdwijen de foto`s heb nu FOK! Picture Upload. werkt ook goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef poemojn het volgende:
Leuke lieve foto's! En goed dat je nu Photobucket gebruikt Edje, nu vallen jouw foto's van Sanne ook wat meer op.
Raar, ik heb dat niet. Misschien omdat ze te vaak bekeken worden? Nou ja, ze is ergquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ma na een tijdje verdwijen de foto`s heb nu FOK! Picture Upload. werkt ook goed.
lijkt me best sexy!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef moussy het volgende:
Ik heb alleen een verse foto waar René op een achterafje sta en ik al sproetenkoningin met grijs haarvol met mn poffertje in beeld
quote:
helemaal mee eens DaanBanaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:17 schreef DaanBanaantje het volgende:
anna wat ben je mooi!
en natuurlijk ook suus en sanne en jenthe en en en en gewoon alle kindjes die hier in het topic staan
Als ik er voor in aanmerking wel ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Sugar het volgende:
Die beentjes van Sanne,! Ga je trouwens voor de foto-spam-award van volgend jaar, Edje?
![]()
Wat een leuke foto´s zullen dat weer opleveren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
Morgen gaan we heel veel kindje live zien!
waar dan???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
Morgen gaan we heel veel kindje live zien!
Komt er ook zoiets binnenkort in R`Dam??quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef Martineke het volgende:
in utrecht nu, fok picknick meeting!
Komt door zn haarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
Mous, tis dat je net hebt gezegd dat Cas even stil staat met groeien, nu ik net zijn foto zag vond ik 'm echt enorm groot geworden...
als we zoiets met zn allen afspreken wel jaquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef edje34 het volgende:
[..]
Komt er ook zoiets binnenkort in R`Dam??
Als ik teveel foto`s van sanne post moet je het zeggen hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Ladybos het volgende:
We kunnen het beter het Sanne foto topic noemen denk ik![]()
Oke zal er rekening mee houden,maar leuke foto`s plaats ik gewoon als dat geen probleem isquote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat je wel wat ruimte aan anderen mag geven ja, Sanne is leuk maar andere kindjes mogen ook best gespamd worden.
Tuurlijk is dat geen probleem, je moet gewoon even de balans vinden tussen TE veel en TE weinigquote:Op zondag 10 juli 2005 19:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Oke zal er rekening mee houden,maar leuke foto`s plaats ik gewoon als dat geen probleem is
We kunnen een fanclub oprichten ha Ha haquote:Op zondag 10 juli 2005 19:57 schreef Ladybos het volgende:
Daar ga ik niet over EdjeIk denk ook niet dat daar een maximum aan verbonden is
Maar persoonlijk vind ik wel dat je veel foto's van Sanne post ja. Maar goed, da's mijn persoonlijke mening. Een ander zal het ongetwijfeld juist weer zo leuk vinden om veel foto's van Sanne te zien.
Die heeft dan in ieder geval 1 lid.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
We kunnen een fanclub oprichten ha Ha ha![]()
![]()
En dat was het volgens mij,kleinste fanclub van nederland. hi hi hiquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die heeft dan in ieder geval 1 lid.Oh nee, 2, als je je vrouw ook meetelt
nee hoor ik tel ook nog meequote:Op zondag 10 juli 2005 21:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
En dat was het volgens mij,kleinste fanclub van nederland. hi hi hi![]()
Beginnen we er samen een hi hi hiquote:
Dank jequote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef melonovy het volgende:
En Christan wordt wat ouder en wijzer in zijn gezicht! Je hebt weer supermooie foto's van je mannetje gemaakt Rewimo!
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:53 schreef dutchie het volgende:
Rewimo, ik wilde je even tussen alle andere mooie foto's door complimenteren met je fotografie-kunsten.
Jazeker, een schattig kuiltje heeft ze. Alleen maar in 1 wangquote:Op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef texelonia het volgende:
Heeft Myrthe nou ook en kuiltje in d'r wang of lijkt dat maar zo? (3e en laatste foto) Mooi meisje hoorEn die laatste foto met dat tongetje
![]()
![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef Ladybos het volgende:
Jazeker, een schattig kuiltje heeft ze. Alleen maar in 1 wang
Die zijn zeker mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef melonovy het volgende:
Die hebben we al gezien, toch?
Of zijn deze van een ander hoek genomen?
Ze zijn wel mooi hoor!
Ik houd niet in de gaten wat rewimo allemaal plaatst.. Maar, Rewimo plaatst alleen foto's van haarzelf en ik alleen van mijzelf.. Dus dat er eens 2 hetzelfde lijken kan best zijn.. Dat zijn ze dan echter toch niet helemaal..quote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef melonovy het volgende:
Die hebben we al gezien, toch?
Of zijn deze van een ander hoek genomen?
Ze zijn wel mooi hoor!
Hij is zelf ook steeds zo trots als hij staatquote:Op maandag 11 juli 2005 21:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Oooh Piglet wat zul je trots zijn! Hij kijkt er ook zo stralend bij!Heel erg schattig
jah, tijd voor de kapper maar ik durf nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
O Jordy die slapende met dat beentje omhoogEn wat worden je haartjes al lang
nou met mijn lef zal dat ook nog wel even durenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Nu al naar de kapper? Zou ik nog niet doen hoor is toch leuk die haartjes zo. En die paar plukjes heb je zo zelf geknipt.
ik knipte kyllian zijn haren ook toen hij nog een baby was en nu nog steeds het is 1 keer de mist ingegaan en toen was zijn haar ook 2 mmquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Githa het volgende:
[..]
nou met mijn lef zal dat ook nog wel even duren
MAAR een babyquote:Op maandag 11 juli 2005 23:02 schreef Luchtbel het volgende:
Tis maar een baby hoor. Is echt geen drama een verknipt kapsel.
Lucas en Matejamooie jongens
![]()
hij heeft welgetelt 2 hapjes op en toen wilde hij hem niet meerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef Githa het volgende:
Kyllianwat een mooi ijsje...was ie ook lekker ?
ik moest voor mijn doop naar de kapper.. juli geboren augusts gedoopt .. 5 cm er vanafquote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Nu al naar de kapper? Zou ik nog niet doen hoor is toch leuk die haartjes zo. En die paar plukjes heb je zo zelf geknipt.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja halloik bedoel gewoon dat het toch niets uitmaakt of er een gek plukje haar op z'n hoofd zit. Of wel?
T ligt eraan hoe gek denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja halloik bedoel gewoon dat het toch niets uitmaakt of er een gek plukje haar op z'n hoofd zit. Of wel?
Ik loop er nog voor bij het Riaggquote:Op maandag 11 juli 2005 23:23 schreef Igraine het volgende:
Als je die kleren soms terugziet die je aangehad hebt... Ik heb er niks aan overgehouden, maar misschien hebben sommigen nog steeds een trauma..
![]()
Ja hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:45 schreef Lishe het volgende:
En ik vind Myrthe zo'n mooi meisje. Echt prachtig! En die sprekende wenkbrauwtjes nu al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |