En dat was het volgens mij,kleinste fanclub van nederland. hi hi hiquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die heeft dan in ieder geval 1 lid.Oh nee, 2, als je je vrouw ook meetelt
nee hoor ik tel ook nog meequote:Op zondag 10 juli 2005 21:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
En dat was het volgens mij,kleinste fanclub van nederland. hi hi hi![]()
Beginnen we er samen een hi hi hiquote:
Dank jequote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef melonovy het volgende:
En Christan wordt wat ouder en wijzer in zijn gezicht! Je hebt weer supermooie foto's van je mannetje gemaakt Rewimo!
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:53 schreef dutchie het volgende:
Rewimo, ik wilde je even tussen alle andere mooie foto's door complimenteren met je fotografie-kunsten.
Jazeker, een schattig kuiltje heeft ze. Alleen maar in 1 wangquote:Op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef texelonia het volgende:
Heeft Myrthe nou ook en kuiltje in d'r wang of lijkt dat maar zo? (3e en laatste foto) Mooi meisje hoorEn die laatste foto met dat tongetje
![]()
![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef Ladybos het volgende:
Jazeker, een schattig kuiltje heeft ze. Alleen maar in 1 wang
Die zijn zeker mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef melonovy het volgende:
Die hebben we al gezien, toch?
Of zijn deze van een ander hoek genomen?
Ze zijn wel mooi hoor!
Ik houd niet in de gaten wat rewimo allemaal plaatst.. Maar, Rewimo plaatst alleen foto's van haarzelf en ik alleen van mijzelf.. Dus dat er eens 2 hetzelfde lijken kan best zijn.. Dat zijn ze dan echter toch niet helemaal..quote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef melonovy het volgende:
Die hebben we al gezien, toch?
Of zijn deze van een ander hoek genomen?
Ze zijn wel mooi hoor!
Hij is zelf ook steeds zo trots als hij staatquote:Op maandag 11 juli 2005 21:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Oooh Piglet wat zul je trots zijn! Hij kijkt er ook zo stralend bij!Heel erg schattig
jah, tijd voor de kapper maar ik durf nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
O Jordy die slapende met dat beentje omhoogEn wat worden je haartjes al lang
nou met mijn lef zal dat ook nog wel even durenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Nu al naar de kapper? Zou ik nog niet doen hoor is toch leuk die haartjes zo. En die paar plukjes heb je zo zelf geknipt.
ik knipte kyllian zijn haren ook toen hij nog een baby was en nu nog steeds het is 1 keer de mist ingegaan en toen was zijn haar ook 2 mmquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Githa het volgende:
[..]
nou met mijn lef zal dat ook nog wel even duren
MAAR een babyquote:Op maandag 11 juli 2005 23:02 schreef Luchtbel het volgende:
Tis maar een baby hoor. Is echt geen drama een verknipt kapsel.
Lucas en Matejamooie jongens
![]()
hij heeft welgetelt 2 hapjes op en toen wilde hij hem niet meerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef Githa het volgende:
Kyllianwat een mooi ijsje...was ie ook lekker ?
ik moest voor mijn doop naar de kapper.. juli geboren augusts gedoopt .. 5 cm er vanafquote:Op maandag 11 juli 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Nu al naar de kapper? Zou ik nog niet doen hoor is toch leuk die haartjes zo. En die paar plukjes heb je zo zelf geknipt.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja halloik bedoel gewoon dat het toch niets uitmaakt of er een gek plukje haar op z'n hoofd zit. Of wel?
T ligt eraan hoe gek denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja halloik bedoel gewoon dat het toch niets uitmaakt of er een gek plukje haar op z'n hoofd zit. Of wel?
Ik loop er nog voor bij het Riaggquote:Op maandag 11 juli 2005 23:23 schreef Igraine het volgende:
Als je die kleren soms terugziet die je aangehad hebt... Ik heb er niks aan overgehouden, maar misschien hebben sommigen nog steeds een trauma..
![]()
Ja hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:45 schreef Lishe het volgende:
En ik vind Myrthe zo'n mooi meisje. Echt prachtig! En die sprekende wenkbrauwtjes nu al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |