helemaal mee eens DaanBanaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:17 schreef DaanBanaantje het volgende:
anna wat ben je mooi!
en natuurlijk ook suus en sanne en jenthe en en en en gewoon alle kindjes die hier in het topic staan
Als ik er voor in aanmerking wel ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Sugar het volgende:
Die beentjes van Sanne,! Ga je trouwens voor de foto-spam-award van volgend jaar, Edje?
![]()
Wat een leuke foto´s zullen dat weer opleveren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
Morgen gaan we heel veel kindje live zien!
waar dan???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
Morgen gaan we heel veel kindje live zien!
Komt er ook zoiets binnenkort in R`Dam??quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef Martineke het volgende:
in utrecht nu, fok picknick meeting!
Komt door zn haarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:09 schreef melonovy het volgende:
Mous, tis dat je net hebt gezegd dat Cas even stil staat met groeien, nu ik net zijn foto zag vond ik 'm echt enorm groot geworden...
als we zoiets met zn allen afspreken wel jaquote:Op zondag 10 juli 2005 14:06 schreef edje34 het volgende:
[..]
Komt er ook zoiets binnenkort in R`Dam??
Als ik teveel foto`s van sanne post moet je het zeggen hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Ladybos het volgende:
We kunnen het beter het Sanne foto topic noemen denk ik![]()
Oke zal er rekening mee houden,maar leuke foto`s plaats ik gewoon als dat geen probleem isquote:Op zondag 10 juli 2005 19:56 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat je wel wat ruimte aan anderen mag geven ja, Sanne is leuk maar andere kindjes mogen ook best gespamd worden.
Tuurlijk is dat geen probleem, je moet gewoon even de balans vinden tussen TE veel en TE weinigquote:Op zondag 10 juli 2005 19:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Oke zal er rekening mee houden,maar leuke foto`s plaats ik gewoon als dat geen probleem is
We kunnen een fanclub oprichten ha Ha haquote:Op zondag 10 juli 2005 19:57 schreef Ladybos het volgende:
Daar ga ik niet over EdjeIk denk ook niet dat daar een maximum aan verbonden is
Maar persoonlijk vind ik wel dat je veel foto's van Sanne post ja. Maar goed, da's mijn persoonlijke mening. Een ander zal het ongetwijfeld juist weer zo leuk vinden om veel foto's van Sanne te zien.
Die heeft dan in ieder geval 1 lid.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
We kunnen een fanclub oprichten ha Ha ha![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |