Dat is ook Dylan hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef TearSong het volgende:
Infantus: nog zo'n mooie foto van een mooi kindje!
Ik dacht aan zn grote bos met haarquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:39 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Ik dacht aan zn grote bos met haar![]()
Ja dat rompertje is inderdaad erg leuk!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:39 schreef Infantus het volgende:
[..]
Mooi he ?Heb ik vorig jaar uit San Diego meegenomen, toen Dylan nog niet eens geboren was
Ik blijf die hand ook altijd in de buurt houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:41 schreef TearSong het volgende:
Jordy! Dat adidas pakje staat zo leukEn wat heeft hij een hoop dingen gekregen bij z'n doop zeg. Grappig overigens, bij allebei de foto's waarop hij los zit, nog net even die handen aan de zijkant (voor het geval dat? of is hij net pas los gelaten?
)
Haha, dat deed ik ook hoor, en nog steeds somsquote:Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef Githa het volgende:
Ik blijf die hand ook altijd in de buurt houdenveel te bang dat hij omgaat wat ook nog steeds gebeurd. Hij kan alleen korte periodes lees een half minuutje op zijn langst alleen zitten dus ik blijf nog mooi in de buurt
![]()
Valt mee hoor zoals je ziet even wennen maar papa is lief voor mij hoor,hij legt alles precies uit en zegt dat het niet eng is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:37 schreef Githa het volgende:
Sanne, zo'n slaapzak is zo verkeerd nog niet zie je wel![]()
3 maanden nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:10 schreef edje34 het volgende:
Lekker koppie Tomas hoe oud ben jij nu??
echt wel kijk maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef TearSong het volgende:
Sanne toch lekker in slaap gevallen in de slaapzak dusWat kan ze toch lekker lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |