Heeft op zich niet zoveel zin. De meeste topics doen er langer dan een dag overquote:Op maandag 4 juli 2005 18:56 schreef AMD64 het volgende:
Misschien handig om dat ook in een OP te stoppen?
Mooie fotoquote:Op maandag 4 juli 2005 18:58 schreef SuperRembo het volgende:
Vanmiddag in Wijk bij Duurstede
[afbeelding]
Dit is zogenaamd 'goedkoop onweer'. Geen geld meer voor fatsoenlijk gedonder.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat een wazige onweersbui vannacht. Het bleef maar flitsen, achter elkaar door. Maar geen gerommel. Ik dacht dat ik aan het dromen was, tot ik met ogen open naar het plafond lag te staren en het nog steeds doorging.
Ga bijna twijfelen of het geen zwaailichten waren ofzo.
En wat een water zeg... Man.. Nu breekt de zon door!
Met een lekker briesje!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef firecow het volgende:
Compleet blauw inmiddels in amsterdam
Zou best kunnen, er komt namelijk geen spannend weer meer de aankomende tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:05 schreef Prowl het volgende:
Ik geloof dat iemand een paar topics terug zei dat de 100 pas over een maand of wat gehaald worden
hier ookquote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef AMD64 het volgende:
Prachtige foto's drelletje. Hier schijnt de zon
Hier komen nu donkere wolken aangedreven!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef firecow het volgende:
Compleet blauw inmiddels in amsterdam
één dag, hooguit twee dagenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Zou best kunnen, er komt namelijk geen spannend weer meer de aankomende tijd.
Het staat er echtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef drelletje het volgende:
90cm?? dat is 900mm... dat geleuf ik niet!
Nou dat hoeft toch ook weer nietquote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.vrtnieuws.net/(...)704Onweer/index.html :
[afbeelding]
Ik, en mijn zwembadquote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:hallo......
Laat die gracht hier dan toch maar niet overstromen! Ze zon schijnt hier ook enorm.
ik ook niet, denk toch dat het 90mm is geweest. 900mm valt hier gemiddeld net niet in een jaar dacht ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef drelletje het volgende:
90cm?? dat is 900mm... dat geleuf ik niet!
Dan moet die kerel van het NOS Journaal zich versproken hebben. Die zei toch echt 90 centimeter. Al vindt ik 9 centimeter in 24 uur niet uitzonderlijk. Die plekken hebben we hier in Nederland ook gehad en toen was daar minder tijd voor nodig.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook niet, denk toch dat het 90mm is geweest. 900mm valt hier gemiddeld net niet in een jaar dacht ik.
Het kan gek gaan hoor!! Met die heftige regen sta ik er niet van te kijken. (Sterker nog, zelf meegemaaktquote:
wooow das egt donker!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef dimage het volgende:
Vanmiddag 10 voor 1 iemand zat met zijn vingers aan de lichtdimmer:
[afbeelding]
vanmiddag 1 uur iemand deed het licht uit :
[afbeelding]
Hier ook.. tis nog wel droog ....quote:
Mooie foto's! Zo zag het er in Amsterdam tijdens het luchtalarm uitquote:Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef dimage het volgende:
Vanmiddag 10 voor 1 iemand zat met zijn vingers aan de lichtdimmer:
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
vanmiddag 1 uur iemand deed het licht uit :
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Mooie hot / dead pixels :quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
edit:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/8263/1939327img1kz.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img15.imageshack.us/img15/6352/1939335img4ke.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Noodweer boven Zwitserland
BERN (ANP) - Onweer, hagel en windstoten tot 116 kilometer per uur hebben maandagmiddag voor veel overlast gezorgd in Zwitserland. Het verkeer kwam op enkele plaatsen volledig vast te staan en door blikseminslag liep het treinverkeer vertragingen op.
Het noorden van Zwitserland werd bekogeld met hagelstenen zo groot als kersen, aldus de Zwitserse televisie.
quote:Noodweer boven Zwitserland
BERN (ANP) - Onweer, hagel en windstoten tot 116 kilometer per uur hebben maandagmiddag voor veel overlast gezorgd in Zwitserland. Het verkeer kwam op enkele plaatsen volledig vast te staan en door blikseminslag liep het treinverkeer vertragingen op.
Het noorden van Zwitserland werd bekogeld met hagelstenen zo groot als kersen, aldus de Zwitserse televisie.
Buien boven duitsland zijn ook niet meer zo heftig als dat hier het geval was..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Toch nog wat boven Duitsland. Maar 't is geen rechte lijn meer zoals de rest van de dag 't geval was.
Nu niet meer idd. Eerder op de avond wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Buien boven duitsland zijn ook niet meer zo heftig als dat hier het geval was..
je gaat dit topic toch niet lopen vol slowchatten zoals AMD64 daar een handje van heeft?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is 0.00 uur geweest en nog geen onweer gehad vanavond. Uitzonderlijk
.
A nee, alsjeblieft niet nóg warmer......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
blijft nog minimaal tot zondag dit weer daarna zie ik een behoorlijke stijging van de temperatuur en durf het niet definitief te zeggen maar alles lijkt erop dat wij vanaf half juli onder een hittegolf gebukt gaan . eentje die die van vorige maand overtreft
Hoe groot is de foutmarge bij een week vooruit kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
blijft nog minimaal tot zondag dit weer daarna zie ik een behoorlijke stijging van de temperatuur en durf het niet definitief te zeggen maar alles lijkt erop dat wij vanaf half juli onder een hittegolf gebukt gaan . eentje die die van vorige maand overtreft
Lekker! Ik denk dat ik tot die tijd een winterslaap ga houden of zo...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
Nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
Prachtige foto'squote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Masegate het volgende:
Ik had vanavond nog wat mooie foto'tjes gemaakt in Den Bosch...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm? Zonnetje breekt mooi door en tis droog hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:15 schreef man_in_love het volgende:
Voor wie het interesseert: Regen in Maastricht.
Voor wie het niet interesseert: Regen in Maastricht.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:15 schreef man_in_love het volgende:
Voor wie het interesseert: Regen in Maastricht.
Voor wie het niet interesseert: Regen in Maastricht.
heeel erg groot! Naja hangt van veel factoren af hoe zeker je over een week vooruit kijken zeker kan zijn. Maar een week is over het algemeen wel erg ver...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoe groot is de foutmarge bij een week vooruit kijken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Poerkie het volgende:
Het onweert in Groningen. Niet hard, maar toch..
Waarom heb ik hier (noorden stad gr) niks van gehoord/gemerkt??quote:
Gelukkig is de foutmarge zo groot dat het net zo goed 15 graden met regen zou kunnen zijn over een week.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
Oprotten met die buien! Moet zo 45 minuten op de motor naar huis!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
In oosten van Duitsland regent 't al een halve dag.
http://www.wetteronline.de/radar.htm
Mestreech is laang moar nie breejd hè... Ik zit in zuid m'stricht. Jij wsch. in het noorden...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:18 schreef Babske het volgende:
[..]
Ehm? Zonnetje breekt mooi door en tis droog hoor
Heb jij die roller met whalesmouth en tuba's niet gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Mestreech is laang moar nie breejd hè... Ik zit in zuid m'stricht. Jij wsch. in het noorden...
Toch niet, het begint hier weer helemaal open te trekken ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jor_Dii het volgende:
We kunnen hier (Oss) zometeen weer een lekker buitje verwachten zie ik wel:
[afbeelding]
Lekker weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik vind dit wel weer genoeg regen hoor.
Volgende week lekker weer he?!
Jammer dat het hier heer mooi weer is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hele donkere lucht.
MOET je dit eens kijken!!
OMG dat gaat SNEL!!!!!!!
[afbeelding]
Ik zie een diepe echo boven noord Frieslandquote:
Dan valt het nog mee, een week geleden hadden we een bui die binnen een kwartier 10mm liet vallen en ook trouwens 1 met 7mm neerslagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt nu weer lichter, het begint wat minder te regenen.
Deze korte maar pittige bui heeft toch bijna 6 mm gegeven.
20:41 tot nu.
Het regent nu weer goed door.
Edit:
6.7 mm heeft deze bui opgelevert
Vorig jaar 17 juli kregen wij VOOR de rolwolk een wolkbreuk van half uur lang, daarna kwam die rolwolk nog eens over heen, totaal 46mm te verwerken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee, een week geleden hadden we een bui die binnen een kwartier 10mm liet vallen en ook trouwens 1 met 7mm neerslag
Ikke nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Poerkie het volgende:
Flits en donder in Groningen
(dit keer moet iedereen in Gr hem wel hebben gehoord)
OP 2 juni 2003 hadden wie hier een wolkbreuk waarbij 73mm in een uur viel. En van die 73mm viel er 57 binnen een half uur. Dat was echt niet normaal hardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vorig jaar 17 juli kregen wij VOOR de rolwolk een wolkbreuk van half uur lang, daarna kwam die rolwolk nog eens over heen, totaal 46mm te verwerken.
http://www.knmi.nl/voorl/kd/produkt/gmt_kaart/archief/index.cgi
Is er zo'n kaartje van 2 juni 2003quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef drelletje het volgende:
Hier kan je mooi zien hoe het 2e buienlijntje net ontstaan toch veel regen wist te produceren (gaat over de bilt)
[afbeelding]
Wow wat een mooie lucht en mooie foto natuurlijkquote:
Herstel: stortregen!quote:
oniequote:
Thnx! Tenminste 1 iemand die hem zietquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Wow wat een mooie lucht en mooie foto natuurlijk![]()
Paraplu. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:17 schreef -Mk- het volgende:
Gaat het nog stoppen met regenen in Leeuwarden?
Ik moet nog boodschappen doen.
Ik had hem ook niet gezien, ziet er prachtig uit!quote:
Dan doe je een emmer over je kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |