Oprotten met die buien! Moet zo 45 minuten op de motor naar huis!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
In oosten van Duitsland regent 't al een halve dag.
http://www.wetteronline.de/radar.htm
Mestreech is laang moar nie breejd hè... Ik zit in zuid m'stricht. Jij wsch. in het noorden...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:18 schreef Babske het volgende:
[..]
Ehm? Zonnetje breekt mooi door en tis droog hoor
Heb jij die roller met whalesmouth en tuba's niet gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Mestreech is laang moar nie breejd hè... Ik zit in zuid m'stricht. Jij wsch. in het noorden...
Toch niet, het begint hier weer helemaal open te trekken ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jor_Dii het volgende:
We kunnen hier (Oss) zometeen weer een lekker buitje verwachten zie ik wel:
[afbeelding]
Lekker weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik vind dit wel weer genoeg regen hoor.
Volgende week lekker weer he?!
Jammer dat het hier heer mooi weer is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hele donkere lucht.
MOET je dit eens kijken!!
OMG dat gaat SNEL!!!!!!!
[afbeelding]
Ik zie een diepe echo boven noord Frieslandquote:
Dan valt het nog mee, een week geleden hadden we een bui die binnen een kwartier 10mm liet vallen en ook trouwens 1 met 7mm neerslagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt nu weer lichter, het begint wat minder te regenen.
Deze korte maar pittige bui heeft toch bijna 6 mm gegeven.
20:41 tot nu.
Het regent nu weer goed door.
Edit:
6.7 mm heeft deze bui opgelevert
Vorig jaar 17 juli kregen wij VOOR de rolwolk een wolkbreuk van half uur lang, daarna kwam die rolwolk nog eens over heen, totaal 46mm te verwerken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee, een week geleden hadden we een bui die binnen een kwartier 10mm liet vallen en ook trouwens 1 met 7mm neerslag
Ikke nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Poerkie het volgende:
Flits en donder in Groningen
(dit keer moet iedereen in Gr hem wel hebben gehoord)
OP 2 juni 2003 hadden wie hier een wolkbreuk waarbij 73mm in een uur viel. En van die 73mm viel er 57 binnen een half uur. Dat was echt niet normaal hardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vorig jaar 17 juli kregen wij VOOR de rolwolk een wolkbreuk van half uur lang, daarna kwam die rolwolk nog eens over heen, totaal 46mm te verwerken.
http://www.knmi.nl/voorl/kd/produkt/gmt_kaart/archief/index.cgi
Is er zo'n kaartje van 2 juni 2003quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef drelletje het volgende:
Hier kan je mooi zien hoe het 2e buienlijntje net ontstaan toch veel regen wist te produceren (gaat over de bilt)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |