bleeeeeeeeeeeh stuur hierheen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:03 schreef meami het volgende:
Hier (in Sittard) regent en rommelt het al een hele tijd
Even voor het radarbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:55 schreef MissHobje het volgende:
En jammer dat fok eruit lag trouwens.. was een hoop te melden vanaaf..
Bron: nu.nlquote:TILBURG - Delen van Noord-Brabant en Limburg hebben woensdagavond te lijden gehad van hevige regenval. De brandweer in de Westelijke Mijnstreek (Limburg) moest uitrukken omdat de riolen de toevloed van het water niet aankonden. In Bingelrade, op de grens met Duitsland, liepen enkele kelders onder en stonden de straten blank.
Dat was ook het geval in het Brabantse Bladel. "In enkele straten kwamen de putdeksels omhoog", aldus een politiewoordvoerder. Soortgelijke signalen kwamen ook uit Andel, waar straten blank stonden en tuinen onderliepen.
Het KNMI trok woensdagavond de waarschuwing voor zwaar weer van eerder op de dag in. Het front dat vanuit België over Brabant en Limburg zou trekken, bleek aan het begin van de avond in kracht af te nemen. Toch viel er in korte tijd een aanzienlijke hoeveelheid regen.
Mooi! Leuk te zien hoe de boel opeens weer activeerde vanavond...!quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hevig onweer 28-29-30-06-2005 radar animatie.
Hier te downloaden
Klik hier om te bekijken.
Deze radar animatie heb ik jullie al eerder laten zien, hijs is nu voorledige geupdate!
Let wel op dat hij nog niet af is, pas als de laaste felle buien ten einde zijn dan issie voltooid.
Natuurlijk post ik em dan nog een keer.
Altijd leuk om em te bewaren, ik heb van zulke radar's redelijk veel van waar onder andere ook die zware sneeuwval in het noorden
Wordt vervolgt
quote:
Graag gedaan MisHobjequote:
Net als gister.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het einde lijkt eraan te komen.
Alles begint inelkaar te zakken.
Ik hoop dat wij ook wat krijgen want de planten beginnen nu wel erg dorst te krijgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:02 schreef drelletje het volgende:
het blijft hier maar regenen en regenen en regenen en regenen... maar dat hadden we echt nodig
en meer als in het westen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:29 schreef flugeltje het volgende:
Warempel, ik had een aantal donderslagen vannacht!! Maar absoluut geen noodweer, gewoon een gemiddelde onweersbui... Verder wel regen, maar ook niet buitensporig.
Natuurlijk wel altijd nog meer dan de bovenste helft van het land.
Dan houden we er dit jaar sappige appels aan over...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef 61neorej het volgende:
120 milimeter vanacht rond geldermalsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |