En de kipquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
[..]
Aardappel, aardappel
Als dat in de buurt is Griek of Thai halenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef Chielus het volgende:
tering, heb ik eindelijk vrij, heb ik echt geen enkele puf om ook maar iets te gaan kokkerellen. Vreemd eigenlijk, want normaal krijg ik daar alleen maar energie van, maar vandaag
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatje
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemmaar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!
Ach gosj...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatje
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemmaar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!
Zo, en nou ga ik relaxen...Heb ik wel verdiend!
* Martijn_77 meldt zich ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
Hier bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoor
Hier ook niet en heb dit jaar eigenlijk geen echte vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoor
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met haar Martijn?
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Klinkt serieus... Sterkte!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.
[..]
Hummus misschien? Kikkererwtenprakje?quote:Ja dat vraag ik me ook af.
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Klinkt serieus... Sterkte!
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)
quote:Houmous
(Kikkererwtenpaté uit het M.Oosten)
300 gr kekererwten
1½ theel zout
3 teentjes knoflook
200 gr tahin (sesampasta)
sap van 2 citroenen
50 gr fijngesneden verse peterselie
event. tamari en/of cayennepeper
Week de erwten een nacht in water met het zout. Kook ze dan in ca. 1½ uur goed gaar. Plet de erwten tot een dikke pasta. De erwten even laten afkoelen en dan al de overige ingred. toevoegen.
Houmous kan worden gegeten als voorgerecht op geroosterd brood, of gekombineerd met salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |