Lijp nrquote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef Bob-B het volgende:
The Rush vs Thalamus - Shock your senses....meen ik
heb je toevallig een linkje?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Easyedwin het volgende:
er zijn livesets te krijgen @ onlogisch..
niet om vanaf internet te krijgen..naja niewt van een http linkje.voeg me anders toe op msnquote:
net alsof elk mens op sensation een lonsdaler is,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef heracles het volgende:
Goh. Ze hebben er een hardstyle feestje van gemaakt. Nu maar hopen dat ze zich gaan gedragen en niet gaan vechten.
Mischien moet Technominnent Nederland Sensation Black effe verknallen Net zoals dat Lonsdale volk Awakenings heeft verkloot.
Onder welke steen kom jij vandaag. Black is altijd voor de "Harder Styles" geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef heracles het volgende:
Goh. Ze hebben er een hardstyle feestje van gemaakt. Nu maar hopen dat ze zich gaan gedragen en niet gaan vechten.
Mischien moet Technominnent Nederland Sensation Black effe verknallen Net zoals dat Lonsdale volk Awakenings heeft verkloot.
londsdale -> hardCORE en indd, black is altijd de hardere versie van white geweest...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef heracles het volgende:
Minderquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef azaroth het volgende:
nog maar 48 uur en dan gaat het los
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef azaroth het volgende:
nog maar 48 7 uur en dan gaat het los
[afbeelding]
De beste na de megamix, valt ook niet op ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef Qunix het volgende:
hier de lineup met tijden erbij
MAINSTAGE
23:00 Yves de Ruyter
00:05 Tom Harding
01:10 Yoji Biomehanika
02:15 megamix
02:45 Dana + Luna
03:50 The Prophet
04:55 Deepack
05:55 Outblast
The Prophet is goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De beste na de megamix, valt ook niet op ofzo
Klopt, en 11 uur begon het pasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:14 schreef azaroth het volgende:
bij white was het rond tien uur
Anders zwaai je ffquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:23 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er live bij, als je me spot hier even roepen.
Ik ga heen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef Shirley het volgende:
De muziek die nu op Slam FM te horen is, is toch nog niet van Sensation?
nope, nu is benny rodriguez aan het draaienquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef Shirley het volgende:
De muziek die nu op Slam FM te horen is, is toch nog niet van Sensation?
Ja, ik weet niet hoelaat het gaat beginnen. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga heen.
Ben ik dus al weg?
Is het dus al begonnen?![]()
Oké, best wel kutmuziek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef azaroth het volgende:
[..]
nope, nu is benny rodriguez aan het draaien
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoelaat het gaat beginnen. Sorry hoor.
de dj zijn iig goed en ik ken ze allemaal dus dat is iig plus puntquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:44 schreef borisz het volgende:
ik vond sensation white één van de slechtste allertijden.
Ik hoop dat black wel leuk wordt![]()
ID&Tquote:Op maandag 4 juli 2005 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom moet je je inschrijven om die stream te krijgen?
Zo goed neuk je vast niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, straks kom je te laat bij Sensation.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:20 schreef Freezor het volgende:
Ik heb beeld hoor op http://stream.garnierprojects.com/streamgate04
Hij vroeg of ik een beveiligingsupdate wou uitvoeren, ja gedrukt en klaar
zelfde podium alleen andere dj'squote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef azaroth het volgende:
het ziet er bijna hetzelfde uit als white![]()
Misschien gewoon een betere provider nemen of je budgetabonnementje upgraden. Hier draait het als een zonnetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:15 schreef Rover het volgende:
http://83.98.152.34/sensation-black-2005/
Is hier trouwens bagger traag.. Ligt dit aan mij?
Moet je hiervoor betalen eigenlijk? Ik heb het opgestart en toen ging m'n WMP een licentie ophalen (iets met 'pay' erin) waarna ik het kon afspelen. Ik heb wel beeld nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:56 schreef Rover het volgende:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04
Video stream zonder inlog
Het moet dan ook nog beginnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:31 schreef klabbakus het volgende:
wel saai beeld zo van bovenaf :/
Misschien omdat je een oude mediaplayer hebt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:40 schreef onlogisch het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh waarom werkt het bij mij niet!!!!!!!!![]()
![]()
Zo moeilijk is het niet om de zooi alsnog op te nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef Leutje het volgende:
Nee hoor, dat is alleen om het kopieeren een stuk moeilijker te maken
Dat weet jij, dat weet ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om de zooi alsnog op te nemen
ja is dat de intro dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:37 schreef onlogisch het volgende:
http://83.98.152.34/sensation-black-2005/index.php
wie via deze link kijkt, krijg je ook eerst een intro te zien?
moet nog beginnen en een opener is meer dan 30sec.. meer dan 5min...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:52 schreef Joppy het volgende:
Ha, de goede oude fm-functie op m'n stereo werkt ook nog steeds![]()
In iedergeval een lekkere opener,Yves DeRuyter
![]()
daarom ga ik er ook vanuit dat die waar je je moet registreren wel blijft werkenquote:
Yup iddquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:55 schreef klabbakus het volgende:
lol op de radio doen ze het nieuws gewoon 5 minuten vervroegen!
Yves Deruyter is DJ die opent, ook wel openerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
moet nog beginnen en een opener is meer dan 30sec.. meer dan 5min...
en t is 22:55![]()
www.nederland.fmquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:58 schreef onlogisch het volgende:
kut kut kut
verdomme waarom werkt het niet.... bij die site waar je je moest registreren zie ik alleen maar continu die kut intro HOW FUCKING COME????????
En ik geluidquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:00 schreef azaroth het volgende:
ik heb beeld
Hier draait het lekker hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef onlogisch het volgende:
ik geef het op... zelfs slam fm radio doet het niet eens
bedanktquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:00 schreef Qunix het volgende:
stream 1 http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/sensation1.asp
stream 2 http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/sensation2.asp
Hier welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef onlogisch het volgende:
ik geef het op... zelfs slam fm radio doet het niet eens
wmp 10quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:07 schreef onlogisch het volgende:
welke mediaplayer gebruiken jullie?
windows media player 10...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:07 schreef onlogisch het volgende:
wmp10quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:07 schreef onlogisch het volgende:
vind ik ook, hoorde dat nummer voor het eerst @ Dancetour Bredaquote:
stream loopt iets achterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef ThA_DeViL het volgende:
geluidskwaliteit is niet super bij de video stream, jammer dat slam fm en de videostream niet gelijk lopen
dat was een mix van alle anthemsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die hebben ze iets voor 9en ook toch gedraaid op slamfm, gemaakt door Thalamus?
Hmmm, doen ze voor mensen die het rippen hé, vergeet niet dat het heel de wereld over gaat de livesets...morgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:24 schreef Qunix het volgende:
elke keer een kut stem erdoor Sensation Black... moeten ze niet doen eigenlijk
Is heerlijke muziekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:27 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het kutmuziek tot nu toe. Anders kan ik het niet omschrijven.
Alhoewel er geen remixen zijn die de meesterlijke opbouw van dat nummer kunnen benaderenquote:
Ik hoop dat Tom Harding lekkere UK plaatjes heeft meegenomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop wel dat Tom Harding zijn clubbing platen thuislaat
leuke remixquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Qunix het volgende:
whahah triller!
Inderdaad, een kippenvel moment zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:39 schreef Qunix het volgende:
whahah whahah wahahhaah ah ah ah ah ah ah ah ah ah boem ha boem ah boem ah boem
vet!
Ik hoop dat hij in ieder geval samurai draaitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:41 schreef klabbakus het volgende:
geniet van het moment!
de rest komt zo!
Yoji ben ik ook wel weer benieuwd naar
me2... ik volg t ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
heel de nacht opblijven, heb een tracklist gevonden die bijgehouden wordt @ tranceaddict.
dus ondertussen nummers onthouden
url? ja ik ben lui maar er zijn vast meer luie mensen met mijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
heel de nacht opblijven, heb een tracklist gevonden die bijgehouden wordt @ tranceaddict.
dus ondertussen nummers onthouden
Livesets downloaden en dan de tracklist erbijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef SHeqel het volgende:
[..]
url? ja ik ben lui maar er zijn vast meer luie mensen met mij
check mijn postquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef SHeqel het volgende:
[..]
url? ja ik ben lui maar er zijn vast meer luie mensen met mij
Ik erger me wel aan al die buitenlanders die hun bek open trekken over hardcore en hardstyle. Laat die kuthippies hun bek houwe en de sensation white livesets erbij halen. De line-up is gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef ThA_DeViL het volgende:
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=c667f757f8b4c81ea05f71dc3268b9d8&threadid=277675&perpage=12
tracklist is daar te vinden
Nee want Yohi is ook goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De beste na de megamix, valt ook niet op ofzo
lekkere climaxquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:52 schreef Joppy het volgende:
Let's get up and let's get ill, your dreams have now been forfilled!
???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef Qunix het volgende:
hij KAN scratchen! egt nice
moet alweer stoppen.. tis bijna 00:00
ik denk dat hij nu lekker begint... moeti al stoppenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef klabbakus het volgende:
^^
op en afbouw urenlang, daar gaat het om he
idd, ik zag het 'm ook doen!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef Qunix het volgende:
hij KAN scratchen! egt nice
moet alweer stoppen.. tis bijna 00:00
[00:00 - 01:05] Tom Harding
mja, maar je kan als totaal geheel 'horen' en dan is het urenlang op en afbouwen van climaxenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
ik denk dat hij nu lekker begint... moeti al stoppen
Ik zag het ff niet, maar was hij niet gewoon aan het cue-en?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:55 schreef klabbakus het volgende:
[..]
idd, ik zag het 'm ook doen!
doe je echt niet zo ff na, zwaar perfect gewoon, exact in de maat hele plaat achterstevoren enzo, bij opbouw andere plaat!
nee hij was echt aan het scratchenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:55 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar was hij niet gewoon aan het cue-en?
ook,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:55 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar was hij niet gewoon aan het cue-en?
echt fuck gewoon, geluid is al niet al te hard, dus me stereo staat redelijk hardquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:56 schreef Qunix het volgende:
woow nog harder dat kut stem
ik begin me te ierieteren!
dat zal die vast en zeker draaien, geweldig gewoonquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef hydraulix het volgende:
Hij draait zeer ok! Lekkere tracks ook! Vooral de vorige (Let's get up and let's get ill!)
Ben reuze benieuwd naar Tom Harding. Hopelijk draait hij echt smerige pure UK Hardhouse (aangezien ik daar echt fan van ben).
Ik denk dat jij niet de enige bent :pquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef klabbakus het volgende:
[..]
echt fuck gewoon, geluid is al niet al te hard, dus me stereo staat redelijk hard
dan die stem! :/ AAARGH schrik me rot, veelste hard is die
in die zaal hoor je dat niet, ik wou dat ik daar was nu!![]()
UK Hardhousequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef hydraulix het volgende:
Hij draait zeer ok! Lekkere tracks ook! Vooral de vorige (Let's get up and let's get ill!)
Ben reuze benieuwd naar Tom Harding. Hopelijk draait hij echt smerige pure UK Hardhouse (aangezien ik daar echt fan van ben).
Een 'Limiter' tussen het signaal knopen is best handig op dat soort momentenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n oren piepen door die voiceover met "Sensation Black"![]()
Had net ff de wave en output op soundcard opengeschoven, en zit met koptelefoon te luisteren...![]()
Same herequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n oren piepen door die voiceover met "Sensation Black"![]()
Had net ff de wave en output op soundcard opengeschoven, en zit met koptelefoon te luisteren...![]()
Zal wel laat op de avond zijn denk ik...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Shirley het volgende:
Hoelaat komen Dana en Prophet?
Normaal gesproken kijk en luister ik met Winamp, en daar heb ik een compressor/limiter plugin (met lekker veel effecten enzo, maar dat terzijde).quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een 'Limiter' tussen het signaal knopen is best handig op dat soort momenten
Erg goed ideequote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Bob-B het volgende:
Kunnen we nergens klagen over die voice over, of ze willen opdonderen bijvoorbeeld
smsen naar ID&Tquote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Bob-B het volgende:
Kunnen we nergens klagen over die voice over, of ze willen opdonderen bijvoorbeeld
geen idee betekend tquote:Op zondag 10 juli 2005 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
whoo schrik :|
Maar op die site staat er bij sommige nummers: ID wat betekent dat?
onbekend nummer, moet nog worden geIDentificeerd wordenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
whoo schrik :|
Maar op die site staat er bij sommige nummers: ID wat betekent dat?
Thanks!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef azaroth het volgende:
Line up:
23:00 Yves de Ruyter
00:05 Tom Harding
01:10 Yoji Biomehanika
02:15 MEGAMIX
02:45 Dana vs. Luna
03:50 The Prophet
04:55 Deepack
05:55 Outblast
vent werkt al jaren voor ID&Tquote:Op zondag 10 juli 2005 00:07 schreef onlogisch het volgende:
wie is die mannelijke stem?
Iemand info over hem?
Die stem is meesterlijk
nuchtere lul!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:07 schreef Nouk het volgende:
Vaag gelul over DNA.
Dat klopt, ik heb hier nog een oude cd liggen van Houseparty 10quote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef klabbakus het volgende:
[..]
vent werkt al jaren voor ID&T
geen idee eig
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef klabbakus het volgende:
[..]
nuchtere lul!
als je daar staat is dat echt wel gaaf
neehoor me vriendin staat er nietquote:Op zondag 10 juli 2005 00:09 schreef klabbakus het volgende:
woei lekkere chick gespot!
mogen ze wel meer in beeld brengen
mja, sorryquote:
me2quote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga denk na Yohi naar bedje toe
Al wil ik de Megamix ook wel horen
Maar Dana en Luna is ook een once in a lifetime happening...
En the prophet moet ik ook horen!
En deeppack en outblast zijn ook vet goed!![]()
Shit dat wordt niet slapen vanacht![]()
Livesets morgen enzo......quote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga denk na Yohi naar bedje toe
Al wil ik de Megamix ook wel horen
Maar Dana en Luna is ook een once in a lifetime happening...
En the prophet moet ik ook horen!
En deeppack en outblast zijn ook vet goed!![]()
Shit dat wordt niet slapen vanacht![]()
jouw icoontje he,quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Frasier het volgende:
Klik ik net met m'n lamme kop op het kruisje van Media Player. Gelukkig kon ik gelijk weer inloggen.
De muziek is er ook veel meer naar ^^quote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef borisz het volgende:
Wat een verschil met vorige week. NU gaan mensen veel meer uit hun dak
maar wel gezond water drinkenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef klabbakus het volgende:
gast blijft roken!
ik ook btw
phatte sjit, oops klagende buren
lekker stampen!
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef azaroth het volgende:
[..]
jouw icoontje he,
druipt daar nou sperma uit z'n neus?![]()
die doet t elke keerquote:Op zondag 10 juli 2005 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
Welke homo schreeuwde er net "Sensation Black"! ???
Het verschil is dat er bij white veel meer mensen komen die niet weten waar ze voor komen. En dan krijgen ze in de 1e paar uur "clubhouse" ipv de top40 trance die ze verwachten.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef borisz het volgende:
Wat een verschil met vorige week. NU gaan mensen veel meer uit hun dak
Ja. Geil he?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef azaroth het volgende:
[..]
jouw icoontje he,
druipt daar nou sperma uit z'n neus?![]()
mja idd!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
maar wel gezond water drinken
das wat anders dan darkraver met z'n bacardi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |