Ik erger me wel aan al die buitenlanders die hun bek open trekken over hardcore en hardstyle. Laat die kuthippies hun bek houwe en de sensation white livesets erbij halen. De line-up is gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:46 schreef ThA_DeViL het volgende:
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=c667f757f8b4c81ea05f71dc3268b9d8&threadid=277675&perpage=12
tracklist is daar te vinden
Nee want Yohi is ook goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De beste na de megamix, valt ook niet op ofzo
lekkere climaxquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:52 schreef Joppy het volgende:
Let's get up and let's get ill, your dreams have now been forfilled!
???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef Qunix het volgende:
hij KAN scratchen! egt nice
moet alweer stoppen.. tis bijna 00:00
ik denk dat hij nu lekker begint... moeti al stoppenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef klabbakus het volgende:
^^
op en afbouw urenlang, daar gaat het om he
idd, ik zag het 'm ook doen!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:53 schreef Qunix het volgende:
hij KAN scratchen! egt nice
moet alweer stoppen.. tis bijna 00:00
[00:00 - 01:05] Tom Harding
mja, maar je kan als totaal geheel 'horen' en dan is het urenlang op en afbouwen van climaxenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
ik denk dat hij nu lekker begint... moeti al stoppen
Ik zag het ff niet, maar was hij niet gewoon aan het cue-en?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:55 schreef klabbakus het volgende:
[..]
idd, ik zag het 'm ook doen!
doe je echt niet zo ff na, zwaar perfect gewoon, exact in de maat hele plaat achterstevoren enzo, bij opbouw andere plaat!
nee hij was echt aan het scratchenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:55 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar was hij niet gewoon aan het cue-en?
ook,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:55 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar was hij niet gewoon aan het cue-en?
echt fuck gewoon, geluid is al niet al te hard, dus me stereo staat redelijk hardquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:56 schreef Qunix het volgende:
woow nog harder dat kut stem
ik begin me te ierieteren!
dat zal die vast en zeker draaien, geweldig gewoonquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef hydraulix het volgende:
Hij draait zeer ok! Lekkere tracks ook! Vooral de vorige (Let's get up and let's get ill!)
Ben reuze benieuwd naar Tom Harding. Hopelijk draait hij echt smerige pure UK Hardhouse (aangezien ik daar echt fan van ben).
Ik denk dat jij niet de enige bent :pquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef klabbakus het volgende:
[..]
echt fuck gewoon, geluid is al niet al te hard, dus me stereo staat redelijk hard
dan die stem! :/ AAARGH schrik me rot, veelste hard is die
in die zaal hoor je dat niet, ik wou dat ik daar was nu!![]()
UK Hardhousequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef hydraulix het volgende:
Hij draait zeer ok! Lekkere tracks ook! Vooral de vorige (Let's get up and let's get ill!)
Ben reuze benieuwd naar Tom Harding. Hopelijk draait hij echt smerige pure UK Hardhouse (aangezien ik daar echt fan van ben).
Een 'Limiter' tussen het signaal knopen is best handig op dat soort momentenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n oren piepen door die voiceover met "Sensation Black"![]()
Had net ff de wave en output op soundcard opengeschoven, en zit met koptelefoon te luisteren...![]()
Same herequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n oren piepen door die voiceover met "Sensation Black"![]()
Had net ff de wave en output op soundcard opengeschoven, en zit met koptelefoon te luisteren...![]()
Zal wel laat op de avond zijn denk ik...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef Shirley het volgende:
Hoelaat komen Dana en Prophet?
Normaal gesproken kijk en luister ik met Winamp, en daar heb ik een compressor/limiter plugin (met lekker veel effecten enzo, maar dat terzijde).quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een 'Limiter' tussen het signaal knopen is best handig op dat soort momenten
Erg goed ideequote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Bob-B het volgende:
Kunnen we nergens klagen over die voice over, of ze willen opdonderen bijvoorbeeld
smsen naar ID&Tquote:Op zondag 10 juli 2005 00:02 schreef Bob-B het volgende:
Kunnen we nergens klagen over die voice over, of ze willen opdonderen bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |