Hmmm, doen ze voor mensen die het rippen hé, vergeet niet dat het heel de wereld over gaat de livesets...morgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:24 schreef Qunix het volgende:
elke keer een kut stem erdoor Sensation Black... moeten ze niet doen eigenlijk
Is heerlijke muziekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:27 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het kutmuziek tot nu toe. Anders kan ik het niet omschrijven.
Alhoewel er geen remixen zijn die de meesterlijke opbouw van dat nummer kunnen benaderenquote:
Ik hoop dat Tom Harding lekkere UK plaatjes heeft meegenomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop wel dat Tom Harding zijn clubbing platen thuislaat
leuke remixquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:36 schreef Qunix het volgende:
whahah triller!
Inderdaad, een kippenvel moment zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:39 schreef Qunix het volgende:
whahah whahah wahahhaah ah ah ah ah ah ah ah ah ah boem ha boem ah boem ah boem
vet!
Ik hoop dat hij in ieder geval samurai draaitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:41 schreef klabbakus het volgende:
geniet van het moment!
de rest komt zo!
Yoji ben ik ook wel weer benieuwd naar
me2... ik volg t ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
heel de nacht opblijven, heb een tracklist gevonden die bijgehouden wordt @ tranceaddict.
dus ondertussen nummers onthouden
url? ja ik ben lui maar er zijn vast meer luie mensen met mijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
heel de nacht opblijven, heb een tracklist gevonden die bijgehouden wordt @ tranceaddict.
dus ondertussen nummers onthouden
Livesets downloaden en dan de tracklist erbijquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef SHeqel het volgende:
[..]
url? ja ik ben lui maar er zijn vast meer luie mensen met mij
check mijn postquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef SHeqel het volgende:
[..]
url? ja ik ben lui maar er zijn vast meer luie mensen met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |