Lijp nrquote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef Bob-B het volgende:
The Rush vs Thalamus - Shock your senses....meen ik
heb je toevallig een linkje?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Easyedwin het volgende:
er zijn livesets te krijgen @ onlogisch..
niet om vanaf internet te krijgen..naja niewt van een http linkje.voeg me anders toe op msnquote:
net alsof elk mens op sensation een lonsdaler is,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef heracles het volgende:
Goh. Ze hebben er een hardstyle feestje van gemaakt. Nu maar hopen dat ze zich gaan gedragen en niet gaan vechten.
Mischien moet Technominnent Nederland Sensation Black effe verknallen Net zoals dat Lonsdale volk Awakenings heeft verkloot.
Onder welke steen kom jij vandaag. Black is altijd voor de "Harder Styles" geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef heracles het volgende:
Goh. Ze hebben er een hardstyle feestje van gemaakt. Nu maar hopen dat ze zich gaan gedragen en niet gaan vechten.
Mischien moet Technominnent Nederland Sensation Black effe verknallen Net zoals dat Lonsdale volk Awakenings heeft verkloot.
londsdale -> hardCORE en indd, black is altijd de hardere versie van white geweest...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef heracles het volgende:
Minderquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef azaroth het volgende:
nog maar 48 uur en dan gaat het los
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef azaroth het volgende:
nog maar 48 7 uur en dan gaat het los
[afbeelding]
De beste na de megamix, valt ook niet op ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef Qunix het volgende:
hier de lineup met tijden erbij
MAINSTAGE
23:00 Yves de Ruyter
00:05 Tom Harding
01:10 Yoji Biomehanika
02:15 megamix
02:45 Dana + Luna
03:50 The Prophet
04:55 Deepack
05:55 Outblast
The Prophet is goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De beste na de megamix, valt ook niet op ofzo
Klopt, en 11 uur begon het pasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:14 schreef azaroth het volgende:
bij white was het rond tien uur
Anders zwaai je ffquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:23 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er live bij, als je me spot hier even roepen.
Ik ga heen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef Shirley het volgende:
De muziek die nu op Slam FM te horen is, is toch nog niet van Sensation?
nope, nu is benny rodriguez aan het draaienquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef Shirley het volgende:
De muziek die nu op Slam FM te horen is, is toch nog niet van Sensation?
Ja, ik weet niet hoelaat het gaat beginnen. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga heen.
Ben ik dus al weg?
Is het dus al begonnen?![]()
Oké, best wel kutmuziek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef azaroth het volgende:
[..]
nope, nu is benny rodriguez aan het draaien
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoelaat het gaat beginnen. Sorry hoor.
de dj zijn iig goed en ik ken ze allemaal dus dat is iig plus puntquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:44 schreef borisz het volgende:
ik vond sensation white één van de slechtste allertijden.
Ik hoop dat black wel leuk wordt![]()
ID&Tquote:Op maandag 4 juli 2005 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom moet je je inschrijven om die stream te krijgen?
Zo goed neuk je vast niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, straks kom je te laat bij Sensation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |