hij is homofoobquote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef dark_humanity774 het volgende:
en de klacht..?
80% kans dat het een anale geoloog is.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Een jongen op wie ik verliefd was/ben heeft een oorbel
jij hebt zeker ook een oorbel?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef cerror het volgende:wat een onderzoek.\
Waar onderzochten ze, in gaybars?
Neen.quote:
aad heeft ook geen piercing, iig niet dat ik weetquote:
precies, het zit niet tussen je oren, het hangt er aanquote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Als ik mijn oorbel uit zou doen zou ik dan geen homo meer zijn?![]()
Of alle piraten zijn homo... dat verklaart wel waarom ze zo graag met z'n allen zonder vrouwen op een boot zitten.quote:
Je hebt helemaal gelijk, dat is echt zo'n vreemde manier van redeneren!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef buzzer het volgende:
Die vrouw in die paarse jurk is telefoniste bij de KPN
Alle vrouwen met paarse jurken zijn telefoniste bij de KPN
Die doe je niet uit, want je wilt aan de wereld graag laten zien dat je homo bent. Je houdt hem dus gewoon in.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Als ik mijn oorbel uit zou doen zou ik dan geen homo meer zijn?![]()
Ik wil niet bij KPN werken.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef buzzer het volgende:
Die vrouw in die paarse jurk is telefoniste bij de KPN
Alle vrouwen met paarse jurken zijn telefoniste bij de KPN
Hij is niet meer uniek!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef dark_humanity774 het volgende:
en de klacht..?
klaagbaak --> vraagbaakquote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Computerleek het volgende:
De vraag is dus: als je homo bent, waarom je dat dan met een oorbel wilt benadrukken.
???quote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Computerleek het volgende:
De vraag is dus: als je homo bent, waarom je dat dan met een oorbel wilt benadrukken.
Nee, want maar 50% van de homo's doet het anaal.quote:
Ik denk dat in een Gaybar iedereen homo is, is 't niet ?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef cerror het volgende:wat een onderzoek.\
Waar onderzochten ze, in gaybars?
Ja, of alle KPN-wernemers met paarse jurken zijn vrouwen. Dat is veel te kort door de bocht.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dat is echt zo'n vreemde manier van redeneren!
Dat is eigenlijk net zoiets als zeggen: "Oh, kijk, die rechter draagt een toga. Nou, dan zal dat vast betekenen dat alle rechters een toga dragen."
Belachelijk!
bij de kapper in de aktueel of in de nieuwe ruvuequote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Computerleek het volgende:
Ik dacht het altijd al wel maar een Amerikaans onderzoek heeft het nu bewezen: 80% van de mannen met een oorbel is homo. Ik las het bij de kapper (ik meen Aktueel of Nieuwe Revue).
80% van de criminelen is homoquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef Premium het volgende:
Een oorbel in combinatie met een pet staat garant voor criminaliteit en overlast.
Dan ben je een relnicht.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
en drie oorbellen dan?
en de overige 7%???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lucille het volgende:
Ik heb ook begrepen dat 93% van de mannen die anale seks hebben met andere mannen ook homo zijn.
Dat zijn bi-mannen, personen die niet doorhebben dat ze een vent staan te pompen of ruimdenkende hetero's.quote:
Een piraat leeft op een klein schip met heel veel andere piraten, nou mag jij de wiskunde doenquote:
Dan heb je een homoseksuele neus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
...en een neusbel?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Weet je zeker dat het niet "Een homo heeft 80% van alle oorbellen" was?
inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef kevin85 het volgende:
80% is een Johnny of een kamper..
Dat is nogal een verschil![]()
Een groot deel denk ik. En het restant zijn de criminelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef DeDooieVent het volgende:
hoeveel procent van de homo's heeft nu een oorbel?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Computerleek het volgende:
Ik dacht het altijd al wel maar een Amerikaans onderzoek heeft het nu bewezen: 80% van de mannen met een oorbel is homo. Ik las het bij de kapper (ik meen Aktueel of Nieuwe Revue).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef Joppy het volgende:
[..]
Een piraat leeft op een klein schip met heel veel andere piraten, nou mag jij de wiskunde doen![]()
Je bent vrouw zie ik, dat kun je schuddenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Een jongen op wie ik verliefd was/ben heeft een oorbel
Het COC Schip van de Heeren van de Bruyne Ster zekerquote:Op maandag 4 juli 2005 14:00 schreef Spyder het volgende:
[..]
Of alle piraten zijn homo... dat verklaart wel waarom ze zo graag met z'n allen zonder vrouwen op een boot zitten.
een lederen (motor)broek telt ookquote:
Je mag er wel eentje van mij lenen.quote:
Wat een lekkere knakworst in zijn broek.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Je gaat me niet vertellen dat je dit geen knappe man vindt:
[afbeelding]
Dan hebben die mannen homofietsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef LangeJan het volgende:
En hoe zit dat met mannen met een fietsbel?
Dus er is meer kans dat ik homo ben dan hetero?quote:
Volgens de TS wel. Maar ik wil een bronquote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:19 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus er is meer kans dat ik homo ben dan hetero?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef Henk-B het volgende:
Ja die vuile vieze hoeren !!!!!
oorbeldragers overal om je heen!
Stelletje Losers!
Zo van : "mama, mag ik je oorbel lenen? Ik wil op 50 eurocent lijken !"
Wannabe !quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds op zoek naar je "anti-frustratie" -pilletjes hè!
In Eindhoven wordt je als snel voor homo uitgemaakt. Stel laat je je door een vent in je kont enuken, vraag je om een klein beetje glijmiddel heb je grote kans dat die vent zegt 'HEE! Je ebnt toch geen homo he?'""quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lucille het volgende:
Ik heb ook begrepen dat 93% van de mannen die anale seks hebben met andere mannen ook homo zijn.
Krijg ineens een heel ander idee bij "strak en stijf van de pillen staan" die gabbers lustten er wel pap vanquote:Op zondag 10 juli 2005 23:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dus erg veel mensen in de jaren 80/90 was/is homo.
Bwehehe, en 50cent is dus ook maar een homoneger.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Krijg ineens een heel ander idee bij "strak en stijf van de pillen staan" die gabbers lustten er wel pap van
Neeeee neeeeeee... nou.. volgens mij moet je er alelen nog achter komenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Bwehehe, en 50cent is dus ook maar een homoneger.![]()
Maar OT, Vette bullshit, ik heb zelf ook een oorbel, kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat anderen denken, maar ik ben zeker weten geen homo![]()
Eigenlijk zegt TS dat niet... stel dat we er van uit gaan dat het een feit zou zijn dat 80% van de mannen met een oorbel homo is (dat zegt TS in principe) dan is de kans dat 8 van de aan jouw bekende 10 mannen met oorbel homo zijn 'slechts': 30,2%, helaas is de kans dat er meer dan 8 homo zijn ook nog eens: 37,5%quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:48 schreef Troeta het volgende:
Ik ken 10 mannen met een oorbel en jij zegt dat 8 van hun homo zijn.
wat een onzin zeg.
Hahahahaquote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Krijg ineens een heel ander idee bij "strak en stijf van de pillen staan" die gabbers lustten er wel pap van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |