hij is homofoobquote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef dark_humanity774 het volgende:
en de klacht..?
80% kans dat het een anale geoloog is.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Een jongen op wie ik verliefd was/ben heeft een oorbel
jij hebt zeker ook een oorbel?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef cerror het volgende:wat een onderzoek.\
Waar onderzochten ze, in gaybars?
Neen.quote:
aad heeft ook geen piercing, iig niet dat ik weetquote:
precies, het zit niet tussen je oren, het hangt er aanquote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Als ik mijn oorbel uit zou doen zou ik dan geen homo meer zijn?![]()
Of alle piraten zijn homo... dat verklaart wel waarom ze zo graag met z'n allen zonder vrouwen op een boot zitten.quote:
Je hebt helemaal gelijk, dat is echt zo'n vreemde manier van redeneren!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef buzzer het volgende:
Die vrouw in die paarse jurk is telefoniste bij de KPN
Alle vrouwen met paarse jurken zijn telefoniste bij de KPN
Die doe je niet uit, want je wilt aan de wereld graag laten zien dat je homo bent. Je houdt hem dus gewoon in.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Als ik mijn oorbel uit zou doen zou ik dan geen homo meer zijn?![]()
Ik wil niet bij KPN werken.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef buzzer het volgende:
Die vrouw in die paarse jurk is telefoniste bij de KPN
Alle vrouwen met paarse jurken zijn telefoniste bij de KPN
Hij is niet meer uniek!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef dark_humanity774 het volgende:
en de klacht..?
klaagbaak --> vraagbaakquote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Computerleek het volgende:
De vraag is dus: als je homo bent, waarom je dat dan met een oorbel wilt benadrukken.
???quote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Computerleek het volgende:
De vraag is dus: als je homo bent, waarom je dat dan met een oorbel wilt benadrukken.
Nee, want maar 50% van de homo's doet het anaal.quote:
Ik denk dat in een Gaybar iedereen homo is, is 't niet ?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef cerror het volgende:wat een onderzoek.\
Waar onderzochten ze, in gaybars?
Ja, of alle KPN-wernemers met paarse jurken zijn vrouwen. Dat is veel te kort door de bocht.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dat is echt zo'n vreemde manier van redeneren!
Dat is eigenlijk net zoiets als zeggen: "Oh, kijk, die rechter draagt een toga. Nou, dan zal dat vast betekenen dat alle rechters een toga dragen."
Belachelijk!
bij de kapper in de aktueel of in de nieuwe ruvuequote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Computerleek het volgende:
Ik dacht het altijd al wel maar een Amerikaans onderzoek heeft het nu bewezen: 80% van de mannen met een oorbel is homo. Ik las het bij de kapper (ik meen Aktueel of Nieuwe Revue).
80% van de criminelen is homoquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef Premium het volgende:
Een oorbel in combinatie met een pet staat garant voor criminaliteit en overlast.
Dan ben je een relnicht.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
en drie oorbellen dan?
en de overige 7%???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lucille het volgende:
Ik heb ook begrepen dat 93% van de mannen die anale seks hebben met andere mannen ook homo zijn.
Dat zijn bi-mannen, personen die niet doorhebben dat ze een vent staan te pompen of ruimdenkende hetero's.quote:
Een piraat leeft op een klein schip met heel veel andere piraten, nou mag jij de wiskunde doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |