quote:
Op woensdag 20 juli 2005 05:20 schreef StefanP het volgende:Pfrt, weer zoeentje die denkt dat de staatschuld alles is wat telt. Ondertussen heeft niemand meer een rooie rotcent in Nederland omdat de overheid alles inpikt, staat NL op de vooravond van een officiële recessie, maar de staatschuld is heilig dus zuig die burgers nog maar verder uit en vertik het vooral om de lasten te verlichten! Dat beleid werkt immers zo goed
![]()
Om maar niet te spreken van het feit dat er geld ZAT is, ja ZAT, om dat met de helft van de huidige inkomsten te doen, maar dat de prioriteiten gewoon verkeerd liggen.
Nee, de staatsschuld is niet het enige wat telt, de mogelijkheid om de staatsschuld af te betalen is echter wel relevant en dat moet komen uit de handelsbalans, en ja hoor, je raad het vast al, die is in hoge mate negatief voor de VS. Staatsschuld is geleend geld, leningen moeten terugbetaald worden en wel met rente.
quote:
Zullen we trouwens "zakgeld" vergelijken?
![]()
Da's goed, joh, kan je goed tegen je verlies?
![]()
Overigens wel grappig dat dezelfde persoon dit post:
quote:
Godverdomme, ik heb dit hele jaar pas 2 vakantiedagen kunnen opnemen, fucking drukte op het werk, continu onbetaald overwerk en sowieso maar 3 weken vakantie.
WAAAAAAH ik heb zelfs vandaag gewerkt. Wee de gebeente als ik geen vette raise krijg aan het eind van het jaar.
Was ik maar ambtenaar in NL geworden of zo, of bij een bank o.i.d. gaan werken. Als je daar om 17:01 belt zijn ze al naar huis, overwerk ho maar, koffie zuipen en niks doen, lekker toch zo'n relaxt baantje bij een bedrijf dat een monopoliepositie heeft! Ik werk me de pleuris en heb nergens tijd voor, wat nou werken van 9 tot 5, mocht ik willen!
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2005 09:29:46 ]