quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Ik quote:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef fransie102 het volgende:
Nog ff een keer :
Hier zitten alle Ipod-freaks toch?Dan kom ik even inbreken.
Wat ik me zomaar af vroeg : op welke doelgroep richt Apple zich eigenlijk precies met de Ipods? 'Hippe' scholieren? Studenten? Nerds? Mensen die verslaafd zijn aan muziek en daarom veel geld uitgeven aan kwaliteit? (ook vaak nerds trouwens) Of is er geen bepaalde doelgroep?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die is dan ook voor vrouwen/homo's en metroseksuelen
Het ligt eraan wat je onder een gewone mp3-speler verstaat. De iPod is een begrip omdat het de HDD-speler is met de beste marketing. Naast de iPod heb je nog vele andere HDD-spelers die minstens net zo goed of zelf beter zijn.quote:En wat maakt de Ipod nou zoveel beter dan 'gewone' MP3-spelers? Er past meer muziek op door de harde schijf die erin zit, maar is het qua kwaliteit van het geluid ook echt beter?
te droogquote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Remzz het volgende:
Hiernaast is ergens het iPod/river topic![]()
Maar iPod is toch beter
Ze hebben een apple subforumquote:Op maandag 4 juli 2005 19:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry....
Is ook het enige topic dat ik daar bekijk hoor....![]()
mazzel blrrrtquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben ook weer weg.
Je moet ook af en toe sociaal doen enzo
Mzzls![]()
Dag flashiequote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mazzel blrrrt
Ik ben hopelijk voor 21:00 wel weer terug hoor
Mja, ze denken echt dat ze uber zijn he. Grappig dat het windows forum (dat niet eens over windows-compatible hardware gaat) veeeel groter isquote:
Ja met 3 tergen 80% gebruikers is dat ook wel logisch.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ze denken echt dat ze uber zijn he. Grappig dat het windows forum (dat niet eens over windows-compatible hardware gaat) veeeel groter is
Geen idee, heb net een iBook besteld na 15 jaar op windows te hebben gewerkt. Ben benieuwd maar als ik de verhalen daar lees.... Ja ook echt objectief zijn ze niet maar het moet toch wel heel veel beter zijn dat Windows.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Apple is gewoon... gehyped.
Op het gebruiksgemak (wat niet objectief is) na is een windows computer op ALLE VLAKKEN beter
Omdat je goede hardware gebruiktquote:
Waarna je jou weer uitlachen omdat alle benodigde software als vmware, visual studio.net, packet tracer, visio en excel er niet (goed) op draaitquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
Ik koop een apple gewoon om iedereen te irriteren op mijn mbo ict opleiding
Ja en dan nok ik em gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna je jou weer uitlachen omdat alle benodigde software als vmware, visual studio.net, packet tracer, visio en excel er niet (goed) op draait
Je bent in de war met de uniquote:Op maandag 4 juli 2005 20:24 schreef tonks het volgende:
Stelletje homo's daar.. brilletjes en scheiding in het haar HAHAHAA
We hebben een raakvlakquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Remzz het volgende:
Hoezo kunnen jullie ineens normaal met elkaar praten
Ah okéquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We hebben een raakvlakMBO ICT-Beheerders
Weet waar je het over hebt héquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Multimedia ofzoDat doen al die apple-nichten en bitches hier
Okee maagd, okee.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Maar, kun je daar niks anders doen?
Multimedia ofzoDat doen al die apple-nichten en bitches hier
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Nou kijk, je hebt apple-gebruikers, en apple-nichten.
Niet vergeten he
Bwahahahha.quote:
Niet echt kansloos hoor... Ik denk dat je met niveau 3 in de war bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, ff opsommen wat ik geleerd heb:
-Acces-databases maken
-Websites maken
-VB.NET programmeren (vrij simpel)
-VB.NET programmeren (iets lastiger, volledig fotoalbum met een hoop side-features)
-Mensen voorlichten over hardware, systemen kunnen samenstellen
-Simpel Windows XP netwerk
-Geavanceerd Windows 2003 server netwerk met 4 DC's, 500 clients en een shitload een side-features als DHCP, IIS en nog meer meuk
-Een gebouw voorzien van netwerkapparatuur. Denk hierbij aan het berekenen van subnetten, diverse VLAN's, Visio tekeningen en een hoop kennis over bekabeling
-ARBO-Wetgeving, Service Level Agreement maken enz. enz.
Zelf ga ik de richting van Applicatie-beheer inslaan, wat er op neerkomt dat ik veel projecten ga doen die lijken op mijn eerste rijtje (acces, vb.net enz.)
DIt is zo'n beetje wat ik mijn eerste schooljaar heb gedaan. Ik neem overigens aan dat je met ITIL competentie-gericht werken bedoelt?
En dan uit de mond van iemand die alles wat lager dan hem is op dit forum probeert af te kraken.. altijd op de persoon afgaan en dan een reactie krijgen en dan schijnheilig doen..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar het is natuurlijk erg cool om met je HBO MBO'ers af te kraken
Nee volgens mij zit ik gewoon goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Is dat zo tonks?
Volgens mij ben je met iemand anders in de war
Nee hoor, niveau 4.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Niet echt kansloos hoor... Ik denk dat je met niveau 3 in de war bent
Waarom doe ik hier aan meequote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef tonks het volgende:
Nee, geqxon is van zijn middelbare school afgepest
quote:
Serieus? Damn, dan moet het misschien een andere school zijn geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hoor, niveau 4.
Op mijn vorige opleiding zaten ze ook en daar kwamen ze zo af en toe bij mij om hulp te vragen voor de simpelste dingen.. En naar wat ik gehoord heb zit het bij de $soortgelijke opleidingen niet veel beter.
Ach, dat moet wel goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:. hij en sex. hij moet een topic openen hoe hij zich op dates moet gedragen..
Binnekort komt er dus een sex topic van hem hoe alles moet
Ik zie hetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Remzz heeft zijn eigen opmerking verwijderd hahahaa
Ja bedacht me dat ik me er gewoon niet mee moet gaan bemoeien. Gebruik nu al veeel te veelquote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Remzz heeft zijn eigen opmerking verwijderd hahahaa
Ik zei het je, ze zal je eeuwig dankbaar zijn als je toch voor haar film kiestquote:Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef Geqxon het volgende:
Tyfus man, Lindsy Lohan is tres geil!
Heb je goed bekeken kun je mooi zonder haar een beetje naar Lindsey Logan "kijken". En kun je met haar naar een of ander Batman film kijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hem maar gedowned
jaja, warez, boeoeoeooeoe
Stil nou johquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Remzz het volgende:
Hoezo kunnen jullie ineens normaal met elkaar praten
Ze kan beter de hele dag aan je pook zittenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Men, wat wil ik graag herbie zijn. Dan zit ze heel de dag aan mijn stuur, en zit ze met haar strakke kontje op mijn leer
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij heeft ze daar haar benen nieteens geschoren
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
http://www.imagehigh.com/view.php?image_id=382162Gadverdamme!
Ik val op vrouwen niet op meisjes.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hillary Duff speelt ook in Disney films. Vind ik ook wel geil eigenlijk.
Jij niet?
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij prefeert een rimpelkut boven een babyface?
FREAK!
Kloptquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
C'est ne pas working, maar aan de link te zien denk ik aan Eva Longeria?
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij prefeert een rimpelkut boven een babyface?
15quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik val eerder op iets van mijn eigen leeftijd
Gammaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik val eerder op iets van mijn eigen leeftijd
Romantischquote:Op maandag 4 juli 2005 22:49 schreef Geqxon het volgende:
W0000t! Er zit zelfs een zoen-moment in Herbie
Vertel....quote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef tonks het volgende:
1 tip.. ga nooit met een vriendin naar LOTR
lekker te lang.. vooral als zij er niks van snapt!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vertel....
Duurt volgensmij juist wel lekker lang.
Halloquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef tonks het volgende:
[..]
lekker te lang.. vooral als zij er niks van snapt!
Ik hoop hetquote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Romantisch![]()
Kun je misschien toch nog wisselen van film ?
En aangenomenquote:
Schokkendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:50 schreef Steve-O het volgende:
Jullie hebben zeker nog niet gezien hoe dat ding (lohan ding) er tegenwoordig uit ziet?
Lijkt me logisch stinkend ICT-ertjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Tyfus, heb ik vakantie moet ik me van me moeder gaan douchen
jezus aapquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Tyfus, heb ik vakantie moet ik me van me moeder gaan douchen
Alles wat onder mij postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Mja ik ben toch maar ff voor de lekker gaan douchen.
En tonks, je had het er laats over dat iemand hier negatief was over alles dat onder hem zat?
ja is goed knots eh... stonk.. ehhe. .. konts eh... ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben de TS dus jullie zijn allemaal LAAG
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is goed knots eh... stonk.. ehhe. .. konts eh... ofzo
Mijn userid is lagerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben de TS dus jullie zijn allemaal LAAG
Sterkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tyfus man, waarom heet het dan ook kraakbeen?
Waar??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
Zo, opnieuw een kansloze inkoopactie: Ipod Mini's voor 100 euro
Ja Tis geweldig ding weegt alleen 30 kilo en moest 2 trappen opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
die je gratis bij je foon kreeg?![]()
En? istwa?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef Steve-O het volgende:
Inkoopacties.net zijn over het algemeen geen afzetters heb het zelf maar 1 keer meegemaakt dat iemand van mijn geld op vakantie ging
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een eend op mijn hoofd!
Ik ben bloedje serieus!quote:
Remzz, wanneer stop je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef Remzz het volgende:Hoooi ben ik weer.
Mén mijn order status staat nog steeds op processing order
Wil je me weg hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben bloedje serieus!
[..]
Remzz, wanneer stop je?
Nee, ik wil alleen erg graag MOD worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben![]()
Ik zal je wel aanraden als ik hier weg ga
oh sorry, ik bedoelde 5 straten verderopquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen erg graag MOD worden.
Hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi!
PTAquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh sorry, ik bedoelde 5 straten verderop
Whihiihihihiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Steve-O het volgende:
Ben niet zo goed met PI's soms klik ik zomaar de verkeerde aan .
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Met z'n vriendinnetje naar een film![]()
Eerste date met een meisje
Das toch schattigquote:
Och ja, ik heb er wel wat tips van gekregen (en anders was ik nooit naar Herbie geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Das toch schattig!
nooit van me leven dat ik zo'n topic over me eerste date ga openen.
Te laatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Das toch schattig!
nooit van me leven dat ik zo'n topic over me eerste date ga openen.
Wat verwoord je het toch leukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
Nou lekker als iemand je zo naait.. wil je lekker naar batman naaien ze je door naar een disney film te gaan moet je ook nog naast hem zitten.. en aan het eind van de date moet je je tong ook nog in zijn bek steken omdat ja.. "Hij betaald"
let ff op de PI manquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Leuk hoor tonks, maar zo is het alleen niet gegaan
Jaloers?
Ah dat betekend PI.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
let ff op de PI man
heb je gebekt of wat?
Ja ik snapte het ook niet. Staat volgensmij voor post plaatje ofzow...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
PI? WTF? Mis ik wat?
Kijk eens naar mijn aanmeldingsdatum en daarna die van jou...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef tonks het volgende:
Alleen newbies gebruiken geen PI
Alleen luie biggen gebruiken QRquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik geen PI, omdat dat niet bij mijn quickreply zit
Doe dat doen wij het wel ff rustig aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:55 schreef tonks het volgende:
Ik ga slapen ik open het nieuwer topic morgen wel![]()
Geregistreerd op: maandag 16 december 2002 @ 19:57quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn aanmeldingsdatum en daarna die van jou...
Lurken enzo weet je welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Laatste bezoek: -2 seconden geleden
Aantal posts: 6352 (gemiddeld 7 per dag)
ZO jij zit hier al lang.
Hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:59 schreef Geqxon het volgende:
Jeah bitch!
Pies omhoog neger!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:03 schreef Steve-O het volgende:
Slaap ze ik ga zo ook maar is morgen lange dag voor de boeg
En ik een grasmaaierquote:
Mag ik u misbruiken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb een piemel.
Ik 2 .quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb een piemel.
Vibrator.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen, een trillende piemel?
Dit wordt dan weer wel een sappig verhaalquote:
Dude.. mbo ictquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet wat je daar voor sappigs tegen het rondborstige lijf loopt
Veel plezier vast enneh LATERRRRRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |