abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28255428
hoi,
ik ga morgen met een meisje zwemmen. dit is mijn allereerste date met een meisje en ik ben best zenuwachtig. ik heb helemaal geen ervaring eigenlijk met meisjes, ook op school praat ik bijna nooit met ze, en zij ook nooit met mij. ik ben best verlegen en heb niet een heel goed zelfbeeld.
ik hoop wel dat het leuk wordt morgen natuurlijk maar ik ben bang dat het eigenlijk niks wordt omdat ik niks durf. ik wil ook wel met haar kussen, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ben bang dat het dan misschien niet goed gaat. daarom weet ik niet of ik het wel wil.
hoe kan ik het nou het beste aanpakken? wat moet ik wel doen en wat niet? zal ik proberen samen met haar te gaan omkleden enz? waar moet ik allemaal over praten, ben bang dat het gesprek stil valt enz.

ik heb ook niet echt een lekker lichaam, zou ze dat erg vinden?

bedankt
pi_28255697
weet echt niemand iets? voor morgen moet ik eigenlijk het weten allemaal. :s
pi_28255713
blijf jezelf, praat interessant, luister naar haar en maak geen move op haar.

niet zoenen, niet omkleden met haar weet ik veel. niet op de eerste date gozer!

veel succes, en dat lichaam is echt niet zon probleem als je innerlijk erg goed is (bij de meeste meiden)
pi_28255715
dat je een date me haar hebt wil al wat zeggen, dat ze je iig geen hopeloze kneus vind.
is het voor haar ook de eerst keer? zoja dan heb je niks te vrezen. ze is net zo'n noob als jij in het gebeuren. dus doe alsof je vaker date's gehad hebt en neem het voortouw in handen.
niet meteen met haar omkleden dat komt later wel. (mits je het niet verneukt)

mocht ze meer ervaring dan jij hebben laat jij je op sleeptouw nemen. meisjes vinden eht meestal wel schattig als een jongen nog een beetje onervaren is.

mocht mocht het gesprek stilvallen stel dan voor om wat te gaan doen, merk het wel snel genoeg op dat je niks meer te zeggen hebt anders valt er zon stomme stilte.

kussen/zoenen gaat meestal vanzelf, dring het niet te veel op anders lijk je zo hopeloos. je kan wel per ongeluk jou lippen dicht bij haar lippen brengen en kijken wat er gebeurd. doe dit natuurlijk niet in het begin van je date maar een beetje aan het einde.

je kan over van alles praten. zolang je het maar niet over eventuele exen gaat hebben zit het meestal wel goed. zoek eens op date binnen fok en je vind een breed scala aan onderwerpen.

dat je geen lekker lichaam hebt mag niet boeien. ik zie er zelf ook niet superlekker uit maar heb genoeg meisjes "gehad" (nofi vrouwen).
misschien als je niet zo zeker bent van je uiterlijk dat je beter niet als eerste date gaat zwemmen. dan hoef je je daar minder zorgen over te maken. (maar je ziet nou wel meteen wat je in huis haalt )

het gaat er vooral om dat je jezelf bent mocht je een lange relatie willen. wil je gewoon voor een weekje of avondje wat kan je best voor iemand anders voordoen. maar later zal je dan zeker door de mand vallen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28255742
het maakt me niet zoveel uit wat het met haar wordt, meer belangrijk is gewoon dat ik dan wel eindelijk een keer iets met een meisje heb gehad.

en dus gewoon mezelf blijven, helemaal geen gekke dingen doen en niet zo erg aandringen?

en zij wilde eigenlijk gaan zwemmen en ik was allang blij dat ze iets met me wilde gaan doen. dus ik had ook niet echt keus ofzo, vond het allang goed.

ik zal morgen wel posten hoe het was en wat er allemaal is gebeurd.
  zondag 26 juni 2005 @ 21:44:35 #6
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_28255750
hehe, spannend

anyway, probeer te relaxen, zie wat er gebeurt. samen omkleden zou ik pas doen als je gezoend hebt, tenzij ze aangeeft direct samen te willen omkleden. als zij net zo ervaren is als jij dan denk ik eigenlijk dat ze er van terug zal schrikken. stel het dus niet voor in ieder geval.
om te kletsen moet je gewoon kijken wat je gemeen hebt. bijna vakantie, zelfde school, waar ga je heen van de zomer, koetjes en kalfjes dus.

voor de rest kun je haar misschien een beetje plagen. in de buurt van water maak ik altijd wel wat "slachtoffers"
let wel goed op of ze het niet leuk vindt. doorgaan met -insert watergrap naar keuze- als ze afknapt zorgt geheid voor een mislukking.

succes
  zondag 26 juni 2005 @ 21:48:47 #7
14320 TR08
pi_28255788
hoe leuk vind je haar trouwens?
pi_28255823
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef tr08 het volgende:
hoe leuk vind je haar trouwens?
niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehad
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:42 schreef geqxon het volgende:
het maakt me niet zoveel uit wat het met haar wordt, meer belangrijk is gewoon dat ik dan wel eindelijk een keer iets met een meisje heb gehad.
pi_28255830
als je bang bent dat het gesprek stil valt; bedenk iets dat jullie gemeen hebben. kan sport zijn, hobby, opleiding whatever.
verder succes enzo.
pi_28255868
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef wolkje het volgende:

[..]

niet zo leuk blijkbaar, als het niet om haar gaat maar om een keer een meisje te hebben gehad
volgens mij is dat meer de onzekerheid dat het niet gaat lukken (wat dikke onzin is). komt vast allemaal wel goed.

overigens vind ik het zelf een beetje kansloos om op een eerste date te gaan zwemmen, maargoed wel origineel idee verder .
  zondag 26 juni 2005 @ 21:55:39 #11
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_28255923
weet je haar interesses? zo ja: zie daar een prachtig gespreksonderwerp!
of anders zijn er altijd films, tv programma's e.d waar je leuk over kunt oowehoeren.
maar als t echt klikt, dan komt er meestal vanzelf een leuk gesprek.
anywayz: succes morgen!

ach en wat dat lichaam betreft: ik ben ook geen gespierde adonis, maar heb al drie jaar een mooie lieve vriendin!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 26 juni 2005 @ 21:57:01 #12
14320 TR08
pi_28255956
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef sport_life het volgende:

-knip-
overigens vind ik het zelf een beetje kansloos om op een eerste date te gaan zwemmen, maargoed wel origineel idee verder .
het is origineel en daarmee niet kansloos
ik vind het een prima plan eigenlijk
  zondag 26 juni 2005 @ 21:58:45 #13
94516 oorsmeer
hè gatver!
pi_28256005
quote:
op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef tr08 het volgende:

[..]

het is origineel en daarmee niet kansloos
ik vind het een prima plan eigenlijk
zwemmen is juist een prima 1e date
als het wat minder gaat (het gesprek loopt niet lekker oid) kun je lekker ff wedstrijdjes onder water zwemmen gaan doen (hoef je toch nix te zeggen) of een paar keer lekker losgaan in de glijbaan

afleiding genoeg

ik ben trouwens nu wel redelijk benieuwd naar hoe de date gaat lopen
Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
pi_28256087
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
pi_28256098
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn

succes!
pi_28256111
gewoon je zelf zijn, er was een tijd dat ik nog nooit gezoend had met een meisje (ik was toen 12.. maarja dat is voor iedereen anders he) gewoon aardig doen.. misschien trakteren op een ijsje? en niet meteen van zoenen uitgaan.
pi_28256133
en onzeker over je lichaam moet je al helemaal niet zijn, dan maakt je alleen maar zenuwachtiger, en als ze daar op let.. is ze jou ook niet waard hoor
  zondag 26 juni 2005 @ 22:04:55 #18
14320 TR08
pi_28256169
neem trouwens als het kan iets lekkers mee voor zijn tweeen
niet overdadig en duur of zo, gewoon iets lekkers te kanen dat goed blijft in de zon
pi_28256221
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef geqxon het volgende:
ik vind haar wel leuk hoor, maar het maakt me niet heel veel uit als het bijv. geen lange relatie gaat worden, ik vind het ook gewoon wel leuk dat ik een keer met een meisje iets gaat doen. ik zal vast nog wel erger verliefd worden als het goed gaat enzo
ahzo.
pi_28256238
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:02 schreef flamejob het volgende:
mute_me noemt een hoop nuttigs op.
persoonlijk word ik graag verwend, laat de man maar lekker z'n best doen. dus een picknick mand (tenminste, als jullie buiten gaan zwemmen) met lekkers en misschien zelfs wel een koud biertje/rose zouden het bij mij goed doen. maar natuurlijk niet als jullie 14 zijn

succes!
ik ben 16 en zij wordt over een paar weken 16. ik weet niet echt of ze heel veel ervaring heeft met jongens. eigenlijk helemaal niet, ik zal het wel moeten afwachten.
pi_28256247
waar ken je dit meisje eigenlijk van? school?
  zondag 26 juni 2005 @ 22:08:08 #22
25929 Diaboluzzz
Blanes 2003 was über
pi_28256254
rofl geqxon heeft iemand je account gehacked of ben je weer uit op een reeks mega foto soeps?
caution, there is a madman staring at you
pi_28256263
doe gewoon, net als dat je met vrienden weggaat. zorg alleen dat je netjes bent (niet boeren enzo) en luister naar haar. dan komt het vanzelf wel goed. als je wat wilt vertellen, probeer dan niet onderwerpen te mijden waarin jij geinteresseerd bent.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_28256274
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:04 schreef tr08 het volgende:
neem trouwens als het kan iets lekkers mee voor zijn tweeen
niet overdadig en duur of zo, gewoon iets lekkers te kanen dat goed blijft in de zon
we gaan niet naar buiten, we gaan naar center parcs, dus we zitten overdekt.
pi_28256321
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef diaboluzzz het volgende:
rofl geqxon heeft iemand je account gehacked of ben je weer uit op een reeks mega foto soeps?
wat bedoel jij nou weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')