quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Ik quote:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:29 schreef fransie102 het volgende:
Nog ff een keer :
Hier zitten alle Ipod-freaks toch?Dan kom ik even inbreken.
Wat ik me zomaar af vroeg : op welke doelgroep richt Apple zich eigenlijk precies met de Ipods? 'Hippe' scholieren? Studenten? Nerds? Mensen die verslaafd zijn aan muziek en daarom veel geld uitgeven aan kwaliteit? (ook vaak nerds trouwens) Of is er geen bepaalde doelgroep?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die is dan ook voor vrouwen/homo's en metroseksuelen
Het ligt eraan wat je onder een gewone mp3-speler verstaat. De iPod is een begrip omdat het de HDD-speler is met de beste marketing. Naast de iPod heb je nog vele andere HDD-spelers die minstens net zo goed of zelf beter zijn.quote:En wat maakt de Ipod nou zoveel beter dan 'gewone' MP3-spelers? Er past meer muziek op door de harde schijf die erin zit, maar is het qua kwaliteit van het geluid ook echt beter?
te droogquote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Remzz het volgende:
Hiernaast is ergens het iPod/river topic![]()
Maar iPod is toch beter
Ze hebben een apple subforumquote:Op maandag 4 juli 2005 19:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry....
Is ook het enige topic dat ik daar bekijk hoor....![]()
mazzel blrrrtquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben ook weer weg.
Je moet ook af en toe sociaal doen enzo
Mzzls![]()
Dag flashiequote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mazzel blrrrt
Ik ben hopelijk voor 21:00 wel weer terug hoor
Mja, ze denken echt dat ze uber zijn he. Grappig dat het windows forum (dat niet eens over windows-compatible hardware gaat) veeeel groter isquote:
Ja met 3 tergen 80% gebruikers is dat ook wel logisch.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ze denken echt dat ze uber zijn he. Grappig dat het windows forum (dat niet eens over windows-compatible hardware gaat) veeeel groter is
Geen idee, heb net een iBook besteld na 15 jaar op windows te hebben gewerkt. Ben benieuwd maar als ik de verhalen daar lees.... Ja ook echt objectief zijn ze niet maar het moet toch wel heel veel beter zijn dat Windows.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Apple is gewoon... gehyped.
Op het gebruiksgemak (wat niet objectief is) na is een windows computer op ALLE VLAKKEN beter
Omdat je goede hardware gebruiktquote:
Waarna je jou weer uitlachen omdat alle benodigde software als vmware, visual studio.net, packet tracer, visio en excel er niet (goed) op draaitquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
Ik koop een apple gewoon om iedereen te irriteren op mijn mbo ict opleiding
Ja en dan nok ik em gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna je jou weer uitlachen omdat alle benodigde software als vmware, visual studio.net, packet tracer, visio en excel er niet (goed) op draait
Je bent in de war met de uniquote:Op maandag 4 juli 2005 20:24 schreef tonks het volgende:
Stelletje homo's daar.. brilletjes en scheiding in het haar HAHAHAA
We hebben een raakvlakquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Remzz het volgende:
Hoezo kunnen jullie ineens normaal met elkaar praten
Ah okéquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We hebben een raakvlakMBO ICT-Beheerders
Weet waar je het over hebt héquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Multimedia ofzoDat doen al die apple-nichten en bitches hier
Okee maagd, okee.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Maar, kun je daar niks anders doen?
Multimedia ofzoDat doen al die apple-nichten en bitches hier
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Nou kijk, je hebt apple-gebruikers, en apple-nichten.
Niet vergeten he
Bwahahahha.quote:
Niet echt kansloos hoor... Ik denk dat je met niveau 3 in de war bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, ff opsommen wat ik geleerd heb:
-Acces-databases maken
-Websites maken
-VB.NET programmeren (vrij simpel)
-VB.NET programmeren (iets lastiger, volledig fotoalbum met een hoop side-features)
-Mensen voorlichten over hardware, systemen kunnen samenstellen
-Simpel Windows XP netwerk
-Geavanceerd Windows 2003 server netwerk met 4 DC's, 500 clients en een shitload een side-features als DHCP, IIS en nog meer meuk
-Een gebouw voorzien van netwerkapparatuur. Denk hierbij aan het berekenen van subnetten, diverse VLAN's, Visio tekeningen en een hoop kennis over bekabeling
-ARBO-Wetgeving, Service Level Agreement maken enz. enz.
Zelf ga ik de richting van Applicatie-beheer inslaan, wat er op neerkomt dat ik veel projecten ga doen die lijken op mijn eerste rijtje (acces, vb.net enz.)
DIt is zo'n beetje wat ik mijn eerste schooljaar heb gedaan. Ik neem overigens aan dat je met ITIL competentie-gericht werken bedoelt?
En dan uit de mond van iemand die alles wat lager dan hem is op dit forum probeert af te kraken.. altijd op de persoon afgaan en dan een reactie krijgen en dan schijnheilig doen..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar het is natuurlijk erg cool om met je HBO MBO'ers af te kraken
Nee volgens mij zit ik gewoon goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Is dat zo tonks?
Volgens mij ben je met iemand anders in de war
Nee hoor, niveau 4.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Niet echt kansloos hoor... Ik denk dat je met niveau 3 in de war bent
Waarom doe ik hier aan meequote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef tonks het volgende:
Nee, geqxon is van zijn middelbare school afgepest
quote:
Serieus? Damn, dan moet het misschien een andere school zijn geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hoor, niveau 4.
Op mijn vorige opleiding zaten ze ook en daar kwamen ze zo af en toe bij mij om hulp te vragen voor de simpelste dingen.. En naar wat ik gehoord heb zit het bij de $soortgelijke opleidingen niet veel beter.
Ach, dat moet wel goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:. hij en sex. hij moet een topic openen hoe hij zich op dates moet gedragen..
Binnekort komt er dus een sex topic van hem hoe alles moet
Ik zie hetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Remzz heeft zijn eigen opmerking verwijderd hahahaa
Ja bedacht me dat ik me er gewoon niet mee moet gaan bemoeien. Gebruik nu al veeel te veelquote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Remzz heeft zijn eigen opmerking verwijderd hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |