quote:Op zondag 3 juli 2005 14:05 schreef capibar het volgende:
vakantie is leuk.
Ik niet hoor! Ik ben een beetje aan het Fokken, en aan het Vokken een beetje aan het koffie drinken, etc etc etcquote:
WUNDERBAHR!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik ben een beetje aan het Fokken, en aan het Vokken een beetje aan het koffie drinken, etc etc etc
1 2 3 | Wokpfanne für nur 9,90¤ Asiatisch Kochen und Braten mit 15 tlg. Wokpfanne inkl. Zubehör. www.sparfieber.de |
Foto's!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
M'n zusje heeft d'r alto vriendjes en vriendinnetjes meegenomen naar huis![]()
![]()
Ja maar dat is grappigquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
I think not
Zusje = niet knap
Alto vriendjes en vriendinnetjes = alto's.
doen ze een groepskras-sessie ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
M'n zusje heeft d'r alto vriendjes en vriendinnetjes meegenomen naar huis![]()
![]()
Die alto's zijn knetter stonedquote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef capibar het volgende:
geef ze breezers.
Gewoon naar buiten jagen metquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
I think not
Zusje = niet knap
Alto vriendjes en vriendinnetjes = alto's.
hehequote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten jagen met
[afbeelding]
De zon doet de rest.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
gefeliciteerd met je tiende post!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:54 schreef Yankee_One het volgende:
:p
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
De zon doet de rest.![]()
Nee ik loop ook bijna de hele week op blote voeten, maar ik moet nog een paar coole slippers kopenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef capibar het volgende:
ik loop al een week op blote voeten, ben ik nu een hippie/alto?
Teenslippersquote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Sharkdoggie![]()
[..]
Nee ik loop ook bijna de hele week op blote voeten, maar ik moet nog een paar coole slippers kopen![]()
dan ben je een surferquote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik loop ook bijna de hele week op blote voeten, maar ik moet nog een paar coole slippers kopen![]()
Aaaaahhneeej klinkt als een familie film, en dat haat ikquote:
http://www.imdb.com/title/tt0400497/quote:Op zondag 3 juli 2005 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aaaaahhneeej klinkt als een familie film, en dat haat ik
Nog erger dan Beethover 3RD?
http://www.imdb.com/title/tt0206588/ Beethover 3rd een 3.4quote:Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0400497/
lindsay lohan speelt er in.
krijgt maar een 3.9 tot mij grote schrik![]()
Tosti's kunnen ook met alleen kaas. Trouwens... dat hoort in de tosti topic!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heh cool, alleen heb ik geen ham of salami meer.
Wat een herinneringen aan Sin.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nog 4 dagen tot de Sin2 Trailer/aankondiging![]()
![]()
Sin ownt alle fps games incl Hl![]()
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:43 schreef mordradead het volgende:
scheer je weg!! sin roeleerde man
Binnenkort naar Batman Begins in een IMAX biosquote:Op maandag 4 juli 2005 09:46 schreef mordradead het volgende:
gisteren overigens geen sin city gezienwel batman begins en war of the world, batman was toch wel echt sukken beter dan wow
overigens was er ook zo'n gaar dance/trance gebeuren in de stad met allemaal muzikale barbaren
Foreverquote:
Hilarisch inderdaadquote:
Prey lijkt me nog steeds serieus coolquote:Op maandag 4 juli 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaadAls die game er ooit komt ga ik mn PC upgraden. Ik MOET zien wat er van gekomen is
Overigens wel cool dat Prey er ineens weer isQuake 1 killer
Wat voor MP3 speler heb je, en hoe lang?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:35 schreef mordradead het volgende:
had ik jullie trouwens al verteld dat mijn koptelefoon kapot is en ik nu dus geen muziek meer luister van mijn mp3 speler
maar geen nood, jullie kunnen mij sponsoren
Aha, geen oordopjes die bij het apparaat zaten dusquote:Op maandag 4 juli 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
ik heb een half jaar lang een archos gmini xs200... ik gebruik overigens geen oordopjes maar een koptelefoon en die is kapotoordopjes zijn kut
Werk je bij de plantsoenendienst dat je dat erg vindt?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, het regent, en ik moet zo werken
Ik moet fietsend naar mn werk...quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Werk je bij de plantsoenendienst dat je dat erg vindt?
huiliequote:Op maandag 4 juli 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet fietsend naar mn werk...
Dat is idd veel erger dan dat beetje regenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
huilieik moet straks ook en ik heb geen muziek
Regen? Regen?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, het regent, en ik moet zo werken
Ergens heengaan zonder muziek = helquote:Op maandag 4 juli 2005 10:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is idd veel erger dan dat beetje regen
Pas maar op: Tiener doodgestoken om iPodquote:Op maandag 4 juli 2005 12:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ergens heengaan zonder muziek = hel.
Nee maar serieus, mijn Ipod is echt belangrijk voor me, muziek is teh everything!
Owja en het is hier idd ook hardstikke warm![]()
ik dacht dat breezers de breezergadget van 2005 wasquote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
en dat terwijl ipod toch wel de breezergadget van het jaar 2004 is (of 2005 word) de mini
Neej de Breezersletjes hebben daar geen geld voor, want dat gaat allemaal naar hun merk kleding, ze lopen rond met goedkope MP3 spelers om hun nekquote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
en dat terwijl ipod toch wel de breezergadget van het jaar 2004 is (of 2005 word) de mini
die heb ik al omgeroepen tot breezergadget van het jaar 2004..... tegenwoordig zie je dat tuig steeds vaker met een (veelal roze) mini lopen.... de prijs is gezakt en dat tuig bespaart geld met het illegale downloaden van cd's, het drinken van nepbreezers en het kopen van nep"merk"kledingquote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neej de Breezersletjes hebben daar geen geld voor, want dat gaat allemaal naar hun merk kleding, ze lopen rond met goedkope MP3 spelers om hun nek![]()
Ze kopen gewoon alleen het bescherm hoesjequote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
die heb ik al omgeroepen tot breezergadget van het jaar 2004..... tegenwoordig zie je dat tuig steeds vaker met een (veelal roze) mini lopen.... de prijs is gezakt en dat tuig bespaart geld met het illegale downloaden van cd's, het drinken van nepbreezers en het kopen van nep"merk"kleding
Dan is het net of je oordopjes staan aangesloten aan je'' Ipod''quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef mordradead het volgende:
maar dan nog, waarom zou je oordopjes aan een beschermhoesje vastplakken
dat is toch wel erg triestquote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef mordradead het volgende:
of ze kopen van die radiootjes van 2 euro die op zo'n nekhangmp3speler lijkenen dan hangen ze die om hun nek
ik heb een problemen met bier? welk probleem bedoel jequote:Op maandag 4 juli 2005 13:32 schreef capibar het volgende:
ik heb een briljante oplossing gevonden voor het bierprobleem: je moet gewoon altijd een laagje van plusminus 1 cm laten staan (naar gelang het merk bier enz. enz. enz. )
het probleem dat het laatste slokje uit een flesje altijd zwaar matig smaakt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb een problemen met bier? welk probleem bedoel je
want dat is het oudste hequote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef capibar het volgende:
[..]
het probleem dat het laatste slokje uit een flesje altijd zwaar matig smaakt.
je kunt ook gewoon een breezer gaan drinkenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef capibar het volgende:
maargoed, je kan eerst ook gewoon een fleske wiksey drinken, dan merk je ook niet meer dat het laatste laagje vies smaakt![]()
Waarom zou je een powerbook kopenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:32 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is toch wel erg triest![]()
ik heb gisteren besloten dat ik een powerbook koop.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
geen idee hoe het komt, maar het laatste stukje smaakt altijd zo waterig![]()
Dan drink je ook veel snellerquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef capibar het volgende:
maargoed, je kan eerst ook gewoon een fleske wiksey drinken, dan merk je ook niet meer dat het laatste laagje vies smaakt![]()
beste tain,quote:Op maandag 4 juli 2005 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je een powerbook kopenEn waarom zou je bier laten staan, als je genoeg gedronken hebt dan proef je dat niet
als ik toch geld van mijn ouders heb om een pc aan te schaffen koop ik een mac met photoshop CS2quote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef mordradead het volgende:
de beste beeldbewerkingssoftware is en ik kijk altijd naar prijs/kwaliteit is voor linux en dat is the gimp
Een laptop kopen alleen voor grafische troep en een beetje tekstjes tikkenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
als ik toch geld van mijn ouders heb om een pc aan te schaffen koop ik een mac met photoshop CS2![]()
ik moet anders wel de rest van mijn leven aan de slag met 'grafische troep'quote:Op maandag 4 juli 2005 13:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Een laptop kopen alleen voor grafische troep en een beetje tekstjes tikken
geen idee of de ipod kut is, zou best kunnen, maar ze maken wel kekke pc's, en gamen is wel het laatste wat ik wil doen op een mac, want dat gaat ronduit kutquote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
en daarbij, mac is van apple, apple maakt ipod, ipod is kut
jaja... + je wil gamen en dat kan grotendeels niet op os
gelukkig voor jou is er wel een versie van football manager voor op de macquote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef capibar het volgende:
[..]
geen idee of de ipod kut is, zou best kunnen, maar ze maken wel kekke pc's, en gamen is wel het laatste wat ik wil doen op een mac, want dat gaat ronduit kut![]()
ik ga ook havo doen, na mijn opleiding...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef mordradead het volgende:
ga havo doen, dat scheelt euro's... geen centen
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
gelukkig voor jou is er wel een versie van football manager voor op de mac![]()
is dat niet een beetje kromquote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga ook havo doen, na mijn opleiding...
schnell achter elkaarquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef capibar het volgende:
[..]
zegmaar drie tegelijk in je bek, of snchell achter elkaar?
dus je gaat nu een opleiding doen, daarna havo en daarna nog een opleiginquote:
neeee ik ga een mbo opleiding doen, als ik na de 4 jaar mbo kies om er nog 2 jaar bij te doen krijg ik een hbo diplomaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus je gaat nu een opleiding doen, daarna havo en daarna nog een opleigin
want als je nu naar een mbo opleiding gaat en daarna havo doet is je diploma toch niet in een keer geupgrade naar hbo niveau
Ik denk dat hij bedoeld: VMBO-HAVO-''opleiding''quote:Op maandag 4 juli 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus je gaat nu een opleiding doen, daarna havo en daarna nog een opleigin
want als je nu naar een mbo opleiding gaat en daarna havo doet is je diploma toch niet in een keer geupgrade naar hbo niveau
Waar ben je geweest danquote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef HomerJ het volgende:
*Terug is van een weekendje vakantie
Hoi, kut weer ook altijd in nederland
ik heb soms ineens een luiheids-aanval, dan ben ik te lui om logisch te typenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:01 schreef mordradead het volgende:
zeg dan dat je na mbo hbo gaat doen (hoewel dat natuurlijk wel logischer is) ipv dat je havo gaat doen
Ja ik mis derquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef capibar het volgende:
ik ga woensdag trouwens voor 2,5 weken op vakantie![]()
Nee ik gun het je dat je op vakantie gaatquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef capibar het volgende:
ik ga woensdag trouwens voor 2,5 weken op vakantie![]()
achso, nee ik dacht dat je blij was dat ik weg gaquote:Op maandag 4 juli 2005 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee ik gun het je dat je op vakantie gaat
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
achso, nee ik dacht dat je blij was dat ik weg ga
Wow, nu ben je echt stoer johquote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan drink je ook veel sneller
Ik had ook een keer heel erg veel gezopen, en toen dronk ik daarna zo een paar flesjes bier in één keer op
Waar is jou huis echt wel niet van gemaakt?quote:update: Het begint hier ziek hard te waaien
* RaymanNL waait weg![]()
Nee en heb ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef capibar het volgende:
mag ik hier trouwens even pimpen dat ik niks lager had dan een 6 op mijn rapport, en die zes was voor wiskunde, wat een kutvak is![]()
Doe dan gelijk VWO dat scheelt duizenden geen eurosquote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef mordradead het volgende:
ga havo doen, dat scheelt euro's... geen centen
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja ik mis der![]()
![]()
Misschien moeten we haar roepen!
quote:GI-NA-GEEHEEEJ!!!!!!!!!
GI-NA-GEEHEEEJ!!!!!!!!!
GI-NA-GEEHEEEJ!!!!!!!!!
*eens is*quote:
Lijkt me ook niet neequote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
als je vmbo net hebt gehaald kun je heus niet daarna naar vwo hoor
Gieling, ik hou van jouquote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Wow, nu ben je echt stoer joh...
[..]
Waar is jou huis echt wel niet van gemaakt?
[..]
Nee en heb ik ook
[..]
Doe dan gelijk VWO dat scheelt duizenden geen euros
[..]
Nee
[..]
[..]
*eens is*
net alsof ik zelf voor vmbo heb gekozenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef gieling het volgende:
Doe dan gelijk VWO dat scheelt duizenden geen euros
ik ben nooit weggeweestquote:Op maandag 4 juli 2005 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, de kneuzenkermis heeft een reunie......
flikker op, kutnewbie!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, de kneuzenkermis heeft een reunie......
de breezers hier gaan toch liever voor een goedkope 'mp3' zoals ze die het liefst noemen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef taart het volgende:
[..]
je avatar wekt nogal wat verwarring in mij op.
Dat is dan wel een behoorlijke degradatiequote:Op maandag 4 juli 2005 17:48 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof ik zelf voor vmbo heb gekozen![]()
ik heb de eerste 2 jaar vwo gedaan, maar door omstandigheden moest ik naar het vmbo....
Sin 2 toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen die sin wil spelen :
http://dl.gamezone.com/pd/2/0/0/131c791c/GZ10000:10-8-96/050704184026/sindemo2.exe
Teh demo!
idd, ik was er niet echt blij mee.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat is dan wel een behoorlijke degradatie
quote:Ritual is al een tijdje aan het aftellen naar de onthulling van SiN 2, de opvolger op de legendarische maar door bugs geplaagde first-person shooter die in 1998 op de markt kwam. De eerste concrete informatie omtrent het spel is echter al aan het licht gekomen via het magazine PC Gamer, dat een acht pagina's tellende special van SiN 2 geplaatst heeft.
Het opvallendste aan SiN 2 is dat het waarschijnlijk niet via de normale weg in de winkels te vinden zal zijn, maar dat het vooralsnog alleen via Valve's digitale distributiesysteem Steam verkrijgbaar zal zijn. Het spel zal daarop in losse episodes worden vrijgegeven, die elk zo'n $20 zullen gaan kosten. Elke drie of vier maanden is er een nieuwe episode te verwachten. De eerste episode zou al deze winter beschikbaar moeten komen.
Ritual heeft lang gezocht naar een geschikte uitgever om SiN 2 op de normale manier naar de winkels te brengen, maar nergens kreeg men de kans het spel te maken zoals men dat voor ogen had. Niet geheel verrassend is trouwens dat SiN 2 gebruik zal maken Valve's Source Engine, die ook voor Half-Life 2 gebruikt werd.
Jammer. Ik was al verrast.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
Sin 1 demo.
Sin 2 word over 4 dagen bekend gemaakt.
-edit-
Van Gamer.nl ( sorry guys).
Wat doet iedereen eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig op welke school of welke opleiding iedereen hier doet.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef capibar het volgende:
[..]
rockstah gaat volgend jaar trouwens ook vmbo doen![]()
Das waar. Noodweer is immers voorbij. Maar ik heb het idee dat hier weinig studenten zijn (of studenten die nu vakantie aan het vieren zijn).quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef capibar het volgende:
[..]
tegenwoordig liggen zowat alle GAM'ers op een krat bier in de voortuin bier te zuipen.![]()
met mij gaat het altijd maar minderquote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat doet iedereen eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig op welke school of welke opleiding iedereen hier doet.
studenten zijn niet de enige die bier drinkenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Das waar. Noodweer is immers voorbij. Maar ik heb het idee dat hier weinig studenten zijn (of studenten die nu vakantie aan het vieren zijn).![]()
Ik had gehoopt dat die kutskatertje doodging. Bizarre experiment, met anale proping ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef mordradead het volgende:
het moraal van war of the worlds is trouwens dat je geen kinderen moet krijgen
ga maar naar vmbo, ik heb het hele jaar geen poot uitgestoken, en allemaal cijfers boven de 6 gehaalt.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
met mij gaat het altijd maar mindergymansium-vwo-havo-blijvenzitten en nu ga ik naar 5 havo
![]()
ach, ik vergelijk me maar met zo'n kerel uit mijn klas die is in de 3e/4e en 5e blijven zitten... dan ben ik nog best jong
Na de middelbareschool (bij een vervolg opleiding) zit soms 10 jaar verschil tussen de jongste en de oudste van de klas. Dan maakt het ook geen fuck uit.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
met mij gaat het altijd maar mindergymansium-vwo-havo-blijvenzitten en nu ga ik naar 5 havo
![]()
ach, ik vergelijk me maar met zo'n kerel uit mijn klas die is in de 3e/4e en 5e blijven zitten... dan ben ik nog best jong
die was niet irritant, dat kotertje welquote:Op maandag 4 juli 2005 20:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die kutskatertje doodging. Bizarre experiment, met anale proping ofzo.
ik kan al wel naar mbo hoor... dat kan na 3 havo/vwo alquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef capibar het volgende:
[..]
ga maar naar vmbo, ik heb het hele jaar geen poot uitgestoken, en allemaal cijfers boven de 6 gehaalt.
En of die irritant is. Kutkind was ook irritant. Nu ik erover nadenk, waren ze eigenlijk allemaal irritant.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
die was niet irritant, dat kotertje welverdomme man wat kan die krijsen
kutfilm hequote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En of die irritant is. Kutkind was ook irritant. Nu ik erover nadenk, waren ze eigenlijk allemaal irritant.
Eigenlijk wel. Enige goede waren de Tripods.quote:
ja maar die pakten helaas niet iedereen aanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Enige goede waren de Tripods.
Ik vond het al een hele prestatie dat die dingen miljoenen jaren meegaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja maar die pakten helaas niet iedereen aanen toen gingen ze opeens kapot
![]()
en geen roest hequote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik vond het al een hele prestatie dat die dingen miljoenen jaren meegaan.![]()
Goed materiaal. Alleen jammer dat die bestuurders zo zwakjes waren.quote:
Met of zonder verpulveringstraal?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef mordradead het volgende:
wij hebben een roestvrijstalen buitenlamp die roest als de tifus
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 4 juli 2005 18:10 schreef taart het volgende:
[..]
de breezers hier gaan toch liever voor een goedkope 'mp3' zoals ze die het liefst noemen.
Die geven hun geld liever uit aan breezers en kleren.
Sinds wanneer??? Tssssquote:
heb je die thuisquote:Op maandag 4 juli 2005 22:38 schreef taart het volgende:
En morgen War of The Worlds ook maar eens kijken
Nee, in de bioscoop natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sinds wanneer??? TssssNoems eensch een reden!
[..]
heb je die thuis![]()
5VWO en waarschijnlijk 6VWO volgend jaarquote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat doet iedereen eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig op welke school of welke opleiding iedereen hier doet.
ik doe ook niet veel, maar ik denk dat ik het wel haalquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef capibar het volgende:
[..]
ga maar naar vmbo, ik heb het hele jaar geen poot uitgestoken, en allemaal cijfers boven de 6 gehaalt.
nee, maar met niet veel doen bedoel ik:quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Frankeinstein het volgende:
ik doe ook niet veel, maar ik denk dat ik het wel haal![]()
ik hoefde er maar 1 te doenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef mordradead het volgende:
same here2 fucking wiskunde po's... wiskunde is een kutvak weg ermee
Ik kon gisteravond niet slapen, maar ik ben maar niet op de PC gegaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog mensen hierzo die niet kunnen slapen?
Hier ook weer, de verwarming in de flatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef mordradead het volgende:
nou, ik heb gisteravond heerlijk geslapen alleen vanochtend was er een of ander klusbedrijf bezig bij de overburen waardoor ik om half 11 al uit mijn bed moest
Zelfs 's nachts roffeld het daar nogquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:25 schreef mordradead het volgende:
de buren hier hebben dat ookgelukkig heeft onze kat ze al eens eenklauw gegeven
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:01 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb heerlijk geslapenVan 1:00 tot 13:00
Vakantie rules
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
RaymanNL zonder Rayman-avatar. De wonderen zijn de wereld nog niet.
Nu nog een andere nickname en je ben helemaal in.quote:
juist wel, je bent dan geen lawaai gewend en als er veel lawaai is dan wordt je eerder wakker dan iemand die 's nachts altijd lawaai hoortquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef capibar het volgende:
ik woon in een vrijstaand huis tegenover een natuurgebied.
mij krijg je dus nooit wakker![]()
ik heb mijn radio hard aanstaan snachts+ luidruchtige ventilator+ soms mijn extreem luidruchtige pcquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
juist wel, je bent dan geen lawaai gewend en als er veel lawaai is dan wordt je eerder wakker dan iemand die 's nachts altijd lawaai hoort
http://www.studentsonly.nl/ ???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef taart het volgende:
ik moet nog een nederlands boekverslag maken
wij hebben op school iets heel handigs, zo'n soort programma met van heel veel schrijvers en boeken sammenvattingen, maar ook al die andere dingen zoals perspectieven en motieven en shit. En das dan ook nog eens gemaakt door mensen die er verstand van hebben, dus niet van die scholieren.com zooi..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef taart het volgende:
ik moet nog een nederlands boekverslag maken
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ga de komende tijd niet zo heel erg meer uitslapen, ik kom de avond daarna niet eens meer in slaap![]()
Nepstudentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ga de komende tijd niet zo heel erg meer uitslapen, ik kom de avond daarna niet eens meer in slaap![]()
ik heb hetzelfde.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde.
ik ben vandaag om 1 uur opgestaan. morgen moet ik om half acht op terwijl ik waarschijnlijk om 5 uur pas in slaap val.
brakheid.
naja, ik slaap wel verder in de camper (verkapte pimp post)
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit erover na te denken om medicijnen te testen, dan krijg je 3700 euro in 3 dagen. Dit is van een legitiem bedrijf die vrijwilligers zoekt vanaf 18 jaar.
Hier de site : http://193.172.25.220/
Is het slim om zoiets te doen denken jullie? Tuurlijk zitten er risico's aan, maar ze kunnen het niet permiteren om verkeerde dingen te doen toch? Dit staat verder ook wel op de site....
Ik ga het er natuurlijk met mijn ouders over hebben, maar het lijkt me toch wel handig
ik denk niet dat de testen zo heel makkelijk zijn, anders kreeg je niet zoveel geld..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit erover na te denken om medicijnen te testen, dan krijg je 3700 euro in 3 dagen. Dit is van een legitiem bedrijf die vrijwilligers zoekt vanaf 18 jaar.
Is het slim om zoiets te doen denken jullie? Tuurlijk zitten er risico's aan, maar ze kunnen het niet permiteren om verkeerde dingen te doen toch? Dit staat verder ook wel op de site....
Ik ga het er natuurlijk met mijn ouders over hebben, maar het lijkt me toch wel handig
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon doen.En als het mis gaat heb je genoeg geld om andere medicijnen te kopen. hebben wij minder last van je
![]()
ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
als je wiet test DENK je misschien dat je supersterk en aantrekkelijk bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
misschien word je er wel supersterk en aantrekkelijk van, man dat moet je echt doen
wat heb jij gebruikt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:48 schreef capibar het volgende:
[..]
als je wiet test DENK je misschien dat je supersterk en aantrekkelijk bent![]()
ga je lekker een portier 3 koppen groter dan jou proberen uit te lullen
hehehe......![]()
net echt *kuch*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef taart het volgende:
ik heb een panda getuned
van
[afbeelding]
naar
[[url=http://img111.imageshack.us/img111/7751/panda20yt.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hij is idd te klein, royquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uhhuh, hij is naar mijn smaak een hoop minder magisch dan in grote versie.
plaatjes van 1024x768 lijken me wel wat als usericonquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik bij Breuls zeuren om grotere icons
Oe ja, geweldig toch dat je moeite moet doen om de post te lezen tussen de plaatjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef mordradead het volgende:
of zoals bij de meeste forums sig's met 100 plaatjes en duizenden letters
dat is echt fantastisch waarom hebben we dat hier op fok! nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Oe ja, geweldig toch dat je moeite moet doen om de post te lezen tussen de plaatjes
Jaaaaquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef mordradead het volgende:
of zoals bij de meeste forums sig's met 100 plaatjes en duizenden letters
hoe groot zijn ze nu? msn heeft ze 60x60 das wel groter dat hier volgens mij..quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
plaatjes van 1024x768 lijken me wel wat als usericon
hier is het ook 60x60quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
hoe groot zijn ze nu? msn heeft ze 60x60 das wel groter dat hier volgens mij..
o ok.. dan was ik in de warquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:42 schreef Lexie het volgende:
Msn is 90x90, Fok! is 60x60.
Iemand heeft hem gestolenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef mordradead het volgende:
lexie, waarom heb jij geen sig
Het is maar wat om huisman te zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag weer werkenMaaaaar, morgen een dagje vrij
Dan moet ik huishoudelijke taken doen
Ik heb jou geownt met mijneveger! Potverdorie!quote:
Volgens mij is hij gesneuveld op Raymandagquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef mordradead het volgende:
lexie, waarom heb jij geen sig
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gesneuveld op Raymandag.
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je zo'n geestelijk uitgeschakelde SBS-tokkie bent hequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
hebben jullie allemaal deze wallpaper al:
http://sbs6.sbs.nl/images(...)hartvannederland.jpg![]()
Grapje-tochquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je zo'n geestelijk uitgeschakelde SBS-tokkie bent he
Van lelijk (links) naar mooi (rechts).quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
hebben jullie allemaal deze wallpaper al:
http://sbs6.sbs.nl/images(...)hartvannederland.jpg![]()
Vind jequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van lelijk (links) naar mooi (rechts).![]()
Mijn ouders ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef Frankeinstein het volgende:
en mijn ouders kijken het elke avondvinden ze het gek dat ik veel achter de computer zit..
Die twee aan de meest linke kant wil ik 's nachts niet tegenkomen.quote:
Zijn ook allemaal van die 35 plussersquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die twee aan de meest linke kant wil ik 's nachts niet tegenkomen.
35 plussers zijn geil.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal van die 35 plussers
HvN gaat altijd over dingen waar buren altijd geschokt op reagerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef Lexie het volgende:
Zodra mijn moeder dat soort stompzinnige programma's opzet begin ik aan een rant over het verval van de maatschappij, het domme consumeren van nieuws en alles voor waar aannemen, het zieke van emotieconsumptie en de walgelijkheid van de continu negatieve inhoud van al dat kleinburgelijk nieuws. Meestal wordt dan wel wat anders opgezet.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef Lexie het volgende:
Zodra mijn moeder dat soort stompzinnige programma's opzet begin ik aan een rant over het verval van de maatschappij, het domme consumeren van nieuws en alles voor waar aannemen, het zieke van emotieconsumptie en de walgelijkheid van de continu negatieve inhoud van al dat kleinburgelijk nieuws. Meestal wordt dan wel wat anders opgezet.
Preek helpt niet bij mijn moeder.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef Lexie het volgende:
Nou is sie dichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Preek helpt niet bij mijn moeder.Ze zat laatst nog naar extreme makeover te kijken.
Waar is kwaliteitstelevisie gebleven?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |