Sinds wanneer is adverteren op 1 enkel persoon zo duur? Sneue actie trouwens van die vrouw.quote:Vrouw zet voor 10.000 dollar tatoeage op voorhoofd
Uitgegeven: 30 juni 2005 17:20
AMSTERDAM - De Amerikaanse Kari Smith heeft voor tienduizend dollar (8.300 euro) het adres van een gokwebsite op haar voorhoofd laten tatoeëren. De 30-jarige Smith verkocht deze ongebruikelijke advertentieruimte op de veilingsite eBay en zei dat ze het geld zal gebruiken om de scholing van haar 11-jarige zoon te bekostigen.
"Iedereen denkt natuurlijk dat dit een ontzettend stom idee is. Maar voor mij staat tienduizend dollar gelijk aan een miljoen. Ik leef maar een keer, en doe dit voor mijn zoon", aldus Smith.
Tatoeëerder Don Brouse zei zeven uur lang tevergeefs op Smith te hebben ingepraat om haar van het idee af te brengen. Hij heeft de tekst GoldenPalace.com bewust zo dicht mogelijk bij de haarlijn getatoeëerd, zodat Smith hem altijd met een pet kan verbergen. (Nu.nl)
Sinds het een permanente advertentie is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:21 schreef -Mk- het volgende:
Sinds wanneer is adverteren op 1 enkel persoon zo duur? Sneue actie trouwens van die vrouw.
Bumfightsquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:27 schreef Fys het volgende:
Volgens mij was er een tijd geleden ook een on-online programma (Bumfights ofzoiets) waarbij ze zwervers gekke dingen lieten doen voor geld. Zo'n zwerver had het voor een paar dollar laten doen.
Als ze het nu live op tv had laten uitzenden had ze nog eens 10.000$ kunnen verdienen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:21 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is adverteren op 1 enkel persoon zo duur? Sneue actie trouwens van die vrouw.
Je kent de situatie nu niet natuurlijk. Het is echt een offer van de moederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef daisy_ducky het volgende:
Het zal je moeder maar zijn![]()
Ik geloof niet dat je daar als kind echt blij mee zal zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |