abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27869322
Dat er nog geen topic is over

Bumfights

Quote van de site:
quote:
After years of filming, four arrests, and seven felony charges, Bumfights has well earned its reputation as the greatest ruckus video series ever produced. You'll see real bums trade blows on the streets, chick fights, bum stunts, sick pranks, crime caught on tape, crackheads, street fights, supermodel Angela Taylor, and hands down the rawest, most core ruckus ever filmed. Already illegal in some countries, this is the video series the U.S. Congress tried to ban. Worldwide, Bumfights has established itself as the hardest, rawest, most hilariously shocking video series on the planet. Love us or hate us, these images will stay with you for life!
Deze video's zijn heel erg lollig, en tegelijkertijd diep triest. Ze zijn ook andere manieren verkrijgbaar dan via de genoemde website, al is dat natuurlijk niet de bedoeling. Inmiddels zijn er al drie delen.

Mijn persoonlijke favoriete onderdelen zijn Bling Bling en
de Bumhunter.

En die gozer die tijdens een tour van z'n 'prachtige huis';
tegen zijn collega-zwerver begint te schelden omdat hij midden in huis gekakt heeft.

Geef hier je mening over deze films.

Edit: Had gecopy-paste uit notepad, nu gedebaukeliseerd.

[ Bericht 12% gewijzigd door heiden6 op 12-06-2005 22:03:45 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 21:59:55 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_27869362
ik vind het zielig voor die zwervers, echt een sneu gedoe dat.
:')
pi_27869394
Echt sneu.
En stop ff met je baukel typstijl
pi_27869437
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Dat er nog geen topic is over

Geef hier je mening over deze films.
Nou een hele tijd terug is er toch wel een topic over geweest..
Maar vind het af en toe wel grappig, die vechtstukken ertussen slaan echt helemaal nergens op, kijk ook vele male liever Jackass of Wildboyz
pi_27869565
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Nou een hele tijd terug is er toch wel een topic over geweest..
Blijkbaar werkt de search dan niet helemaal goed.
quote:
Maar vind het af en toe wel grappig, die vechtstukken ertussen slaan echt helemaal nergens op, kijk ook vele male liever Jackass of Wildboyz
Dat is echt heel wat anders. Dit is veel genialer.
pi_27869703
Goede films [14.gif]
pi_27869753
dit is veel triester. Die gasten van jackass kiezen er zelf voor. Hier wordt er tijdens bezopen toestand geld aangeboden om achterlijke dingen te doen. Echt triest
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 22:12:30 #8
pi_27869815
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:10 schreef Toryu het volgende:
dit is veel triester. Die gasten van jackass kiezen er zelf voor. Hier wordt er tijdens bezopen toestand geld aangeboden om achterlijke dingen te doen. Echt triest
ja precies, dit kutgedoe moest verboden worden
  zondag 12 juni 2005 @ 22:13:15 #9
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_27869836
Diep triest dat mensen dit leuk vinden
pi_27870050
Leedvermaak is nou eenmaal leuk.
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 22:20:36 #11
pi_27870112
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:19 schreef boyv het volgende:
Leedvermaak is nou eenmaal leuk.
als de mensen er zelf voor kiezen vind ik het inderdaad leuk.
  zondag 12 juni 2005 @ 22:24:21 #12
91856 Stretto
..........
pi_27870260
Trieste TS.........als je de documentaire op BNN had gezien dan wist je wel beter
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_27870278
Die zwervers kiezen ook zelf voor hun deelname, in de meeste gevallen. In sommige gevallen niet, en dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Dat zijn echter geen ernstige dingen. De bumhunter doet niemand echt kwaad.
pi_27870373
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef Stretto het volgende:
Trieste TS.........als je de documentaire op BNN had gezien dan wist je wel beter
Ja, want je beeldbuis heeft de wijsheid in pacht, en heeft feitelijk vastgesteld dat het niet grappig is.
  zondag 12 juni 2005 @ 22:29:18 #15
91856 Stretto
..........
pi_27870434
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef heiden6 het volgende:
Die zwervers kiezen ook zelf voor hun deelname, in de meeste gevallen. In sommige gevallen niet, en dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Dat zijn echter geen ernstige dingen. De bumhunter doet niemand echt kwaad.
Ja tuurlijk.....mensen die niks hebben en vaak drugs junkies zijn kunnen ook echt zelf beslissingen nemen. Als jij niks hebt en iemand geeft je 20 euro om iets geks te doen dan doe je dat puur vanwege het feit dat je niks hebt.

Trieste zaak dat Bumfights
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_27870458
leuk voorbeeld van hedendaagse samenleving
pi_27870851
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:29 schreef Stretto het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.....mensen die niks hebben en vaak drugs junkies zijn kunnen ook echt zelf beslissingen nemen. Als jij niks hebt en iemand geeft je 20 euro om iets geks te doen dan doe je dat puur vanwege het feit dat je niks hebt.

Trieste zaak dat Bumfights
Dat is toch iets waarover ik me blijf verbazen. De situatie van die mensen is veel en veel erger dan die paar maffe dingen op zo'n videoband, en wat is hetgeen waar mensen op afgeven? Zo'n filmpje. Volgens mij is dat gewoon een kwestie van het niet willen zien. Lekker oogkleppen opdoen, en je erover opwinden wanneer iemand je met je neus op de feiten drukt.

En ik lach me wel degelijk kapot als ik zo'n figuur als Bling Bling zie. Op zoek naar z'n crack, en dom lullen. Dat doet 'ie toch wel.
pi_27870900
Waar een wil is is een weg die gasten kunnen ook gewoon krantjes uit gaan delen. Maar ze zijn te triest en willen sneller en wat meer geld verdienen en tja waarom niet vast leggen dat iedereen er van kan genieten.

BUMFIGHT ROCKS
-
pi_27871039
Ze geven geld aan die gasten om drank te kopen. Dan komen ze even later terug en moeten ze iets doen wat ze op camera vastleggen. Ze zijn zo dronken dat ze alles doen Vooral die tattoo's waren bizar, op zn voorhoofd nog wel :/
  zondag 12 juni 2005 @ 22:48:25 #20
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_27871152
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef Stretto het volgende:
weet je ook wel programma van bnn en welk jaar ? dan kan ik hem misschien nog kijken via de website.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_27871305
Ik vind ze wel lachen
  zondag 12 juni 2005 @ 22:59:00 #22
91856 Stretto
..........
pi_27871564
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:48 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

weet je ook wel programma van bnn en welk jaar ? dan kan ik hem misschien nog kijken via de website.
Was 2/3 jaar terug.....toen was het al triest.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zondag 12 juni 2005 @ 23:03:35 #23
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_27871736
tja heb al gevonden dat met met kamphues maakt vrienden was. Nu de werktitel nog.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_27872027

Bumfight is een zieke lowbudget variant Jackass ed.

Dan kijk ik nog liever naar Steve-O's shows, die ook wel soms TE ver kan gaan... zoals je zak aan je been vastnieten
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_27872231
Ik kon er wel om lachen eigenlijk .... om ooit eens 1 keer te zien, als ik dit te vaak zou zien is er inderdaad geen hol aan ...
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')