Sinds wanneer is adverteren op 1 enkel persoon zo duur? Sneue actie trouwens van die vrouw.quote:Vrouw zet voor 10.000 dollar tatoeage op voorhoofd
Uitgegeven: 30 juni 2005 17:20
AMSTERDAM - De Amerikaanse Kari Smith heeft voor tienduizend dollar (8.300 euro) het adres van een gokwebsite op haar voorhoofd laten tatoeëren. De 30-jarige Smith verkocht deze ongebruikelijke advertentieruimte op de veilingsite eBay en zei dat ze het geld zal gebruiken om de scholing van haar 11-jarige zoon te bekostigen.
"Iedereen denkt natuurlijk dat dit een ontzettend stom idee is. Maar voor mij staat tienduizend dollar gelijk aan een miljoen. Ik leef maar een keer, en doe dit voor mijn zoon", aldus Smith.
Tatoeëerder Don Brouse zei zeven uur lang tevergeefs op Smith te hebben ingepraat om haar van het idee af te brengen. Hij heeft de tekst GoldenPalace.com bewust zo dicht mogelijk bij de haarlijn getatoeëerd, zodat Smith hem altijd met een pet kan verbergen. (Nu.nl)
Sinds het een permanente advertentie is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:21 schreef -Mk- het volgende:
Sinds wanneer is adverteren op 1 enkel persoon zo duur? Sneue actie trouwens van die vrouw.
Bumfightsquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:27 schreef Fys het volgende:
Volgens mij was er een tijd geleden ook een on-online programma (Bumfights ofzoiets) waarbij ze zwervers gekke dingen lieten doen voor geld. Zo'n zwerver had het voor een paar dollar laten doen.
Als ze het nu live op tv had laten uitzenden had ze nog eens 10.000$ kunnen verdienen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:21 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is adverteren op 1 enkel persoon zo duur? Sneue actie trouwens van die vrouw.
Je kent de situatie nu niet natuurlijk. Het is echt een offer van de moederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef daisy_ducky het volgende:
Het zal je moeder maar zijn![]()
Ik geloof niet dat je daar als kind echt blij mee zal zijn
Zeker wel, ¤ 10.000,00 is echt niet veel voor een reclame die tientallen jaren meegaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef -Numlock- het volgende:
Wel zeer goede reclame![]()
Als ik iemand met een naam van een website op zijn kop zag staan, zou ik toch effe kijken
Die zien er wel erg nep uit.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat een stomme kut.
Verkoop dan een nier ofzo.
Als dat zoontje net zo dom is wordt dat ook niks op school en is alles voor niks geweest
Hier nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziek hoor.....die amerikanen...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier staat een filmpje gemaakt tijdens het maken van de tattoo
http://www.prnewswire.com/broadcast/22224/consumer.shtml
Alle Amerikanen?quote:
Paar keer prostitueren? Die dame zal dan toch minstens 750 blowjobs moeten doen...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk serieus dat je jezelf beter een paar keer kunt prostitueren om die 10.000 dollar bij elkaar te krijgen dan deze zieke shitIk snap ook niet dat die tattoo-artist dat zomaar doet.
Ik vind het gewoon een trieste domme actie, gestoorde actie om ff snel geld te pakken. Dat wijf loopt gewoon met reclame op dr VOORHOOFD, en met dr zoontje heb ik alleen maar medelijden...gaat wsl gepest worden de komende 20 jaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat iedereen 'dat wijf' zo onzettend zit uit te schelden en dingen zit toe te wensen, jullie hebben er toch geen last van?
Ik zou 't nooit doen, duh, maar als zij dat wil voor d'r zoontje..Ze doet maar, mooi toch.
Stel pieperds zijn jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |