quote:Op zondag 3 juli 2005 14:05 schreef capibar het volgende:
vakantie is leuk.
Ik niet hoor! Ik ben een beetje aan het Fokken, en aan het Vokken een beetje aan het koffie drinken, etc etc etcquote:
WUNDERBAHR!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik ben een beetje aan het Fokken, en aan het Vokken een beetje aan het koffie drinken, etc etc etc
1 2 3 | Wokpfanne für nur 9,90¤ Asiatisch Kochen und Braten mit 15 tlg. Wokpfanne inkl. Zubehör. www.sparfieber.de |
Foto's!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
M'n zusje heeft d'r alto vriendjes en vriendinnetjes meegenomen naar huis![]()
![]()
Ja maar dat is grappigquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
I think not
Zusje = niet knap
Alto vriendjes en vriendinnetjes = alto's.
doen ze een groepskras-sessie ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
M'n zusje heeft d'r alto vriendjes en vriendinnetjes meegenomen naar huis![]()
![]()
Die alto's zijn knetter stonedquote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef capibar het volgende:
geef ze breezers.
Gewoon naar buiten jagen metquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
I think not
Zusje = niet knap
Alto vriendjes en vriendinnetjes = alto's.
hehequote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten jagen met
[afbeelding]
De zon doet de rest.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
gefeliciteerd met je tiende post!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:54 schreef Yankee_One het volgende:
:p
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
De zon doet de rest.![]()
Nee ik loop ook bijna de hele week op blote voeten, maar ik moet nog een paar coole slippers kopenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef capibar het volgende:
ik loop al een week op blote voeten, ben ik nu een hippie/alto?
Teenslippersquote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Sharkdoggie![]()
[..]
Nee ik loop ook bijna de hele week op blote voeten, maar ik moet nog een paar coole slippers kopen![]()
dan ben je een surferquote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik loop ook bijna de hele week op blote voeten, maar ik moet nog een paar coole slippers kopen![]()
Aaaaahhneeej klinkt als een familie film, en dat haat ikquote:
http://www.imdb.com/title/tt0400497/quote:Op zondag 3 juli 2005 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aaaaahhneeej klinkt als een familie film, en dat haat ik
Nog erger dan Beethover 3RD?
http://www.imdb.com/title/tt0206588/ Beethover 3rd een 3.4quote:Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0400497/
lindsay lohan speelt er in.
krijgt maar een 3.9 tot mij grote schrik![]()
Tosti's kunnen ook met alleen kaas. Trouwens... dat hoort in de tosti topic!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heh cool, alleen heb ik geen ham of salami meer.
Wat een herinneringen aan Sin.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nog 4 dagen tot de Sin2 Trailer/aankondiging![]()
![]()
Sin ownt alle fps games incl Hl![]()
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:43 schreef mordradead het volgende:
scheer je weg!! sin roeleerde man
Binnenkort naar Batman Begins in een IMAX biosquote:Op maandag 4 juli 2005 09:46 schreef mordradead het volgende:
gisteren overigens geen sin city gezienwel batman begins en war of the world, batman was toch wel echt sukken beter dan wow
overigens was er ook zo'n gaar dance/trance gebeuren in de stad met allemaal muzikale barbaren
Foreverquote:
Hilarisch inderdaadquote:
Prey lijkt me nog steeds serieus coolquote:Op maandag 4 juli 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaadAls die game er ooit komt ga ik mn PC upgraden. Ik MOET zien wat er van gekomen is
Overigens wel cool dat Prey er ineens weer isQuake 1 killer
Wat voor MP3 speler heb je, en hoe lang?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:35 schreef mordradead het volgende:
had ik jullie trouwens al verteld dat mijn koptelefoon kapot is en ik nu dus geen muziek meer luister van mijn mp3 speler
maar geen nood, jullie kunnen mij sponsoren
Aha, geen oordopjes die bij het apparaat zaten dusquote:Op maandag 4 juli 2005 10:37 schreef mordradead het volgende:
ik heb een half jaar lang een archos gmini xs200... ik gebruik overigens geen oordopjes maar een koptelefoon en die is kapotoordopjes zijn kut
Werk je bij de plantsoenendienst dat je dat erg vindt?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, het regent, en ik moet zo werken
Ik moet fietsend naar mn werk...quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Werk je bij de plantsoenendienst dat je dat erg vindt?
huiliequote:Op maandag 4 juli 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet fietsend naar mn werk...
Dat is idd veel erger dan dat beetje regenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
huilieik moet straks ook en ik heb geen muziek
Regen? Regen?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, het regent, en ik moet zo werken
Ergens heengaan zonder muziek = helquote:Op maandag 4 juli 2005 10:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is idd veel erger dan dat beetje regen
Pas maar op: Tiener doodgestoken om iPodquote:Op maandag 4 juli 2005 12:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ergens heengaan zonder muziek = hel.
Nee maar serieus, mijn Ipod is echt belangrijk voor me, muziek is teh everything!
Owja en het is hier idd ook hardstikke warm![]()
ik dacht dat breezers de breezergadget van 2005 wasquote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
en dat terwijl ipod toch wel de breezergadget van het jaar 2004 is (of 2005 word) de mini
Neej de Breezersletjes hebben daar geen geld voor, want dat gaat allemaal naar hun merk kleding, ze lopen rond met goedkope MP3 spelers om hun nekquote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef mordradead het volgende:
en dat terwijl ipod toch wel de breezergadget van het jaar 2004 is (of 2005 word) de mini
die heb ik al omgeroepen tot breezergadget van het jaar 2004..... tegenwoordig zie je dat tuig steeds vaker met een (veelal roze) mini lopen.... de prijs is gezakt en dat tuig bespaart geld met het illegale downloaden van cd's, het drinken van nepbreezers en het kopen van nep"merk"kledingquote:Op maandag 4 juli 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neej de Breezersletjes hebben daar geen geld voor, want dat gaat allemaal naar hun merk kleding, ze lopen rond met goedkope MP3 spelers om hun nek![]()
Ze kopen gewoon alleen het bescherm hoesjequote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
die heb ik al omgeroepen tot breezergadget van het jaar 2004..... tegenwoordig zie je dat tuig steeds vaker met een (veelal roze) mini lopen.... de prijs is gezakt en dat tuig bespaart geld met het illegale downloaden van cd's, het drinken van nepbreezers en het kopen van nep"merk"kleding
Dan is het net of je oordopjes staan aangesloten aan je'' Ipod''quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef mordradead het volgende:
maar dan nog, waarom zou je oordopjes aan een beschermhoesje vastplakken
dat is toch wel erg triestquote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef mordradead het volgende:
of ze kopen van die radiootjes van 2 euro die op zo'n nekhangmp3speler lijkenen dan hangen ze die om hun nek
ik heb een problemen met bier? welk probleem bedoel jequote:Op maandag 4 juli 2005 13:32 schreef capibar het volgende:
ik heb een briljante oplossing gevonden voor het bierprobleem: je moet gewoon altijd een laagje van plusminus 1 cm laten staan (naar gelang het merk bier enz. enz. enz. )
het probleem dat het laatste slokje uit een flesje altijd zwaar matig smaakt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb een problemen met bier? welk probleem bedoel je
want dat is het oudste hequote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef capibar het volgende:
[..]
het probleem dat het laatste slokje uit een flesje altijd zwaar matig smaakt.
je kunt ook gewoon een breezer gaan drinkenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef capibar het volgende:
maargoed, je kan eerst ook gewoon een fleske wiksey drinken, dan merk je ook niet meer dat het laatste laagje vies smaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |