Ja, die kies ligt bij de tandarts in de prullenbak.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:14 schreef broer het volgende:
Je hebt geen kiezen meer en toch pijn?
Mooi gebit!
Jaja, en spoelen met een speciale oplossing, etc.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:16 schreef broer het volgende:
Hmmm... Zo erg fantoom is die pijn dus ook weer niet.
Wel goed poetsen voor je straks naar bed gaat. Anders moet de rest van de kiezen er ook uit.
Ja maar... daar is een ander forum voor toch???quote:Op zondag 3 juli 2005 03:19 schreef broer het volgende:
Ow, en een aanvulling op de OP, als dat mag, I.R.
Maak er een mooi topic van. Geen: 'net gepist', 'ik ga slapen', 'ik bikkel', 'ik ben nog wakker'. Wel: mooie gedichten van Drs. P., Slauerhoff, schilderijen van Munch en Kiefer. En verder graag veel zinloze slowchat.
Ow, in dat geval zou het goed zijn als mensen alleen nog maar zouden posten dat ze net gepist hebben, gaan slapen, bikkelen, of nog wakker zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:40 schreef DaphneB het volgende:
ff gecheckt... nee broer...dit is een uitgesproken ONZ topic...
Ik heb eik niet eens op de gezichten van de andere mensen gelet. Maar goed, die waren vast ook niet meer goed zichtbaar door de sigarenrook. Maar goed, je moet gewoon logisch nadenken en alleen op de juiste momenten meegaan. Enige nadeel was dat de winnaar ook iedere keer een rondje moest geven, dus netto heb ik niet echt veel gewonnen. Maar ja, wel gratis drank. En dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:20 schreef Tijn het volgende:
Relaxed dat je weer zwart bent, IR.
En een terechte winnaar ook, je hebt best een pokerface.
Ik had het echt nog niet eens door. Maar bedankt, Tijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:20 schreef Tijn het volgende:
Relaxed dat je weer zwart bent, IR.
Poker is niet zo moeilijk hoor, Tijn. Maar ik wil je best eens wat geld aftroggelen regels uitleggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:30 schreef Tijn het volgende:
Bespaar me de details, ik ben een ramp met kaartspelletjes. Een ideale pokeravond wat mij betreft is sigaren roken en drinken zonder een kaart aan te raken.
Het is wel leuk om er met een bommetje midden tusen te springen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:34 schreef broer het volgende:
Dan ga je toch een paar uur later? Of ging het specifiek om die bejaarden?
Precies!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef sig000 het volgende:
Het is wel leuk om er met een bommetje midden tusen te springen..
Geen andere zwembaden in de buurt? Of desnoods een dagje niet sportief doen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:43 schreef thaleia het volgende:
Nou broer, in mijn folder staat 8:30-9:30 en dan pas weer om 12:00. Da's niet zo handig voor mij, dus als het niet om 8:30 gebeurt dan gebeurt het gewoon niet.
Dat ken ik inderdaad. Wat download je?quote:En nu download ik dus allemaal leuke nieuwe muziek en voor je het weet is het weer half drie en, nouja, u kent het wel.
Hallo, Tijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:43 schreef thaleia het volgende:
en voor je het weet is het weer half drie
Nou niet de magie verbreken met die onnodige realiteit!quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:44 schreef Vork het volgende:
..kansloze nerds met een slaapstoornis te begeven.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net Ed Wood gekeken, Lamon. Ik ben helemaal enthousiast en wil nu ook wel een echte film van 'em zien. Het lijkt me hilarisch.
Hij heeft sowieso een of andere titel voor "Worst Director Of All Time" gekregen, 2 jaar na z'n dood in '78 en dat trekt natuurlijk gelijk fansquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nooit gezien.![]()
Werd hij niet bestempelt als een soort 'So bad it's good'-regisseur?
Oh ik wil binnenkort nog wel een keer naar de bioscoop, bedankt voor de tipquote:Als je trouwens een ultiem goede film wilt zien, 'the Machinist' draait nu in de bioscoop.
Dat klinkt idd als goed van slechtheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
Hij heeft sowieso een of andere titel voor "Worst Director Of All Time" gekregen, 2 jaar na z'n dood in '78 en dat trekt natuurlijk gelijk fans
Maar ik vond het ook geweldig te zien hoe hij een film maakte. Alle scenes in 1 take, hij vond het meteen goed. En dat een acteur het decor omstoot maakt het allemaal alleen maar mooier, dat laat 'ie er gewoon in zitten. Tot slot wat documentaire-beelden van enge beesten ertussen gemonteerd voor extra spanning en voila, klaar voor de bioscoop
En nu krijg ik ineens last van activiteiten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:45 schreef Tijn het volgende:
Ik moet nog van alles doen, maar ik stel het allemaal uit. Story of my life
Dat klinkt schunniger dan het bedoelt was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:16 schreef sig000 het volgende:
En nu krijg ik ineens last van activiteiten..
Dat klinkt echt goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:19 schreef Tijn het volgende:
Z'n eerste film is ook al gelijk een goeie binnenkomer: Glen Or Glenda, een film waarin hij zelf de hoofdrol speelt als een man die graag vrouwenkleren draagt. Best een zwaar onderwerp in de '50ies, maar wel geheel autobiografisch correct, hij heeft gevochten in de 2e wereldoorlog met een BH onder z'n uniform en regisseerde later ook vaak in een jurk
Ik krijg nu ook zin om 't orgineel een schop te geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat klinkt schunniger dan het bedoelt was.
Toch waren ze misschien nog wel toleranter in die tijd. Een bh dragen in het leger zou nu vragen zijn om een regelrechte ram richting ziekenhuis.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:19 schreef Tijn het volgende:
Z'n eerste film is ook al gelijk een goeie binnenkomer: Glen Or Glenda, een film waarin hij zelf de hoofdrol speelt als een man die graag vrouwenkleren draagt. Best een zwaar onderwerp in de '50ies, maar wel geheel autobiografisch correct, hij heeft gevochten in de 2e wereldoorlog met een BH onder z'n uniform en regisseerde later ook vaak in een jurk
Ik heb geen idee, dat komt niet echt naar voren. Hij zegt het zelf en dat is eigenlijk de enige bron. Maar hij is er verder wel vrij open over, hij vertelt het ook aan meisjes op een eerste afspraakje enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch waren ze misschien nog wel toleranter in die tijd. Een bh dragen in het leger zou nu vragen zijn om een regelrechte ram richting ziekenhuis.
Of heeft hij het volledig verborgen kunnen houden?
Ik denk dat je in die tijd wat meer verborgen kon houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch waren ze misschien nog wel toleranter in die tijd. Een bh dragen in het leger zou nu vragen zijn om een regelrechte ram richting ziekenhuis.
Of heeft hij het volledig verborgen kunnen houden?
Goede binnenkomer dan. ``Ehm, er iets wel iets wat je misschien van me moet weten voor we verdergaan...``quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat komt niet echt naar voren. Hij zegt het zelf en dat is eigenlijk de enige bron. Maar hij is er verder wel vrij open over, hij vertelt het ook aan meisjes op een eerste afspraakje enzo
Dat klinkt echt te slecht om waar te zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:54 schreef Tijn het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik een echte Edward Wood-film heb gezien. Ik heb m'n zinnen gezet op de film waarmee hij daadwerkelijk z'n "titel" kreeg: Plan 9 From Outer Space. Oorspronkelijk was de titel voor deze film Grave Robbers From Outer Space, maar omdat 'ie de kerk had overgehaald zijn film te sponsoren, moest hij helaas de titel wijzigen in iets Christelijkers.
De ster van de film is Bela Lugosi, een uitgerangeerde acteur die vroeger populair was vanwege zijn vertolking van Dracula. Er is echter maar een enkele scene gefilmd met Bela, daarna overleed hij. Deze scene kon gelukkig wel een paar keer gebruikt worden in de film, maar toch, er was meer materiaal nodig met de hoofdrolspeler. In alle andere scenes is daarom maar een look-a-like gebruikt. Om te verbergen dat het niet Bela zelf is, heeft hij in elke scene iets voor zijn gezicht.
In deze sci-fi film komen natuurlijk ook de nodige vliegende schotels aan bod. Wood had hiervoor een mooi bouwpakket gevonden bij een lokale hobbywinkel. Helaas bleek na de eerste scene dat ze er meer nodig hadden en het product was uitverkocht. Ze zijn toen maar overgestapt op velgen van een autowiel.
Behalve de sets die werkelijk nergens op slaan (het interieur van de vliegende schotels bestaat uit normale houten meubelen en een cockpit van een vliegtuig wordt voorgesteld door een lege kamer met een gordijn), gaat de film ook op willekeurige momenten over van dag op nacht en andersom. Er was geen tijd om dat allemaal goed te krijgen, want er moesten meer dan 30 scenes per dag worden geschoten.
[afbeelding]
Ik hoop dat ik de film op DVD kan vinden, want er staat een aardige documentaire over "Plan 9" op. Deze documentaire duurt een half uur langer dan de daadwerkelijke film
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef thaleia het volgende:
ik denk dat God wilde zeggen: "je had nu lekker tussen de bejaarden kunnen liggen".
Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk. Tot dan nog 2 dagen werken, en morgenavond mijn jaarlijkse bedrijfsfeest. Dus ik moet eik wel fit zijn morgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:46 schreef MissHobje het volgende:
Ahh moet kunnen toch ??? heb je vakantie plannen bye the way >>? (kun je je slaap inhalen)
Niets. Maar hey, dit is gratis koffie!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:46 schreef Tijn het volgende:
Dat werken van je vind ik maar belachelijk, IR. Wat is er mis met lenen?
Wel wat vroeg om druiven te plukken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk.
Daarvoor ga ik wel langs de supermarkt. Hoef ik ten minste niet zo kankervroeg m'n bed voor uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niets. Maar hey, dit is gratis koffie!
Oe lekker dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk. Tot dan nog 2 dagen werken, en morgenavond mijn jaarlijkse bedrijfsfeest. Dus ik moet eik wel fit zijn morgen.
Welke privacyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Weg is alle privacy. Voortaan vroeg naar bed...
Vroeg is pas veel laterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan.. Het kan nog net.
.
Wel zonde.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Tijn het volgende:
Je bent blijkbaar gewoon geen semi-bikkel, Christine.
Ah ha fijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
Oh jawel hoor tijn, maar meestal semi-bikkel ik niet achter de pc
Op elke andere plek dan achter de pc is het maar matig semi-bikkelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
Oh jawel hoor tijn, maar meestal semi-bikkel ik niet achter de pc
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bedquote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef broer het volgende:
In bed slaap je. Dat is het tegenovergestelde van semi-bikkelen.
Gezellig he?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een semigebikkel, de laatste tijd.
Filosoferen over het leven?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bed
Het mag zelfs geen klein wonder heten dat er mensen zijn die jou associeren met neuken, begrijp ik inmiddels...quote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bed
Goedzoquote:Op zondag 10 juli 2005 03:18 schreef broer het volgende:
Vreemd. Ik heb bij Christine nou helemaal niet de associatie met neuken.
Nee hoor, het is nachtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu sta ik weer in een kwaad daglicht, zeker...
Die zag ik van verre aankomen,quote:
Heb ik dan een bavianenhoofd of een verlopenstudenthoofd?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen...
Ik zal mijn best doen een droom over jullie te dromen....
Euh... wat wou je anders over ons dromen... een koe??quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen...
Ik zal mijn best doen een droom over jullie te dromen....
Beidenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb ik dan een bavianenhoofd of een verlopenstudenthoofd?
Ik ook niet, aan al die Oscarnominaties te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:55 schreef Tijn het volgende:
Ik vond 'em eigenlijk wel aardig, Lamon. Maar over smaak weet ik niets.
Goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:04 schreef Christine het volgende:
Lamon > wat vond je van War of the Worlds?
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef thaleia het volgende:
Hallo! Lieve semi-bikkelaars!
Ik heb me vannacht uitstekend vermaakt in het Nijmeegse uitgaansleven. Prachtig, geweldig, ik vraag me alleen wel af hoelang het nog gaat duren dat iedereen me 7 jaar jonger schat en ik dus steeds schattige jongemannen van 7 jaar jonger achter me aan krijg. Maar lollig was het wel, dus je hoort mij niet klagen. Ik ben echter wel eerder dan alle anderen naar huis gegaan, dat krijg je op mijn leeftijd, dan ben je geen bikkel meer, maar slechts een semi-bikkel. Welterusten!
dacht hetzelfde ...quote:Op zondag 10 juli 2005 04:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..
Dat is het ook, dat moet jij wetenquote:Op zondag 10 juli 2005 04:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..
quote:Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef thaleia het volgende:
je hoort mij niet klagen.
Trouw aan de oorsprong van Wells, heb ik me laten vertellen. Als je toch retro gaat, doe het dan goed, was het motto waarschijnlijk..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:13 schreef Christine het volgende:
Het eind was een beetje raar he?
Op weekenddagen pas zo rond een uur of 6, 7. En dan maakt het niet uit of je nog wakker bent of al wakker, want ook als je al wakker bent op zo'n tijdstip in een weekend ben je een bikkelquote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer verdwijnt het semi gedeelte?
Hee lekker ding, jij hier?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Er waren duizenden tripods.... en ze hebben er vier neergehaald ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond hem wel redelijk, maar echt niet bijzonder. Die tripods waren wel leuk, maar ik had nog wel wat meer opgeblazen willen zien.
ik werd vroegtijdig een taxi in gesleurdquote:Op zondag 10 juli 2005 04:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom helaas?
Waarom wel?
Nog geneukt?
Ich habe es nicht gewust.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik snap er niks van dat het "plotselinge" einde van War of the Worlds nog als een verrassing komt voor sommige mensen. Na een boek, een hoorspel, een musical en een film zou je toch wel verwachten dat het verhaal algemeen bekend is bij jong en oud?
het blijft een erg lame einde, net als "day of the triffids" waarin het zelfde concept word gebruikt.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik snap er niks van dat het "plotselinge" einde van War of the Worlds nog als een verrassing komt voor sommige mensen. Na een boek, een hoorspel, een musical en een film zou je toch wel verwachten dat het verhaal algemeen bekend is bij jong en oud?
om te neuken of om te semi-bikkelen?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik werd vroegtijdig een taxi in gesleurd.
ach, morgen weer een kans!
Goed plan! Had je ze in huis of is er een tent in de buurt die ze nog maakt op dit tijdstip?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:32 schreef thaleia het volgende:
Ik vind dat van die nachtelijke taco van gisteren eigenlijk wel voor herhaling vatbaar
ehm, ik hoop op optie 1, eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:33 schreef Christine het volgende:
[..]
om te neuken of om te semi-bikkelen?
Zeker, zeker. Ik heb vanavond (en gisteren ookquote:Op zondag 10 juli 2005 04:33 schreef Tijn het volgende:
Goed plan! Had je ze in huis of is er een tent in de buurt die ze nog maakt op dit tijdstip?
Midnightsnacks zijn sowieso okay
Wat moet jij een ultiem gelukkig mens zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik heb vanavond (en gisteren ook) taco's gegeten en nog wat restanten daarvan over, en die liggen nu in de braadpan en de oven verwarmt ook al voor. Prachtig. Ik herhaal het nog maar een keer: het leven is mooi. Vooral ook als je bij het uitgaan wordt gevraagd: "wat studeer je"
![]()
Heb je die andere studie van je ooit nog afgemaakt dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik heb vanavond (en gisteren ook) taco's gegeten en nog wat restanten daarvan over, en die liggen nu in de braadpan en de oven verwarmt ook al voor. Prachtig. Ik herhaal het nog maar een keer: het leven is mooi. Vooral ook als je bij het uitgaan wordt gevraagd: "wat studeer je"
![]()
Ja, hier zijn ze ook al druk bezig. Bikkels hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 04:36 schreef thaleia het volgende:
De vogeltjes fluiten hier trouwens al. Maar misschien zijn het uitzonderlijke vroege vogeltjes, dat kan
Wel schijnen de liefhebbers altijd al een probleem gehad te hebben met het einde.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef Tijn het volgende:
dan moeten we eik naar Lamon's bikkeltijd... weekend rond 4 denk ik..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
yup! hier ook al...quote:Op zondag 10 juli 2005 04:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze ook al druk bezig. Bikkels hoor
Jajaja, ik ben bezig een date te regelen, Lamon. Ik ga niet in m'n eentje namelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
(ga trouwens snel the Machinist kijken, Tijn! Hij draait maar in een paar steden en voor je het weet is het te laat.)
semi-bikkels hequote:Op zondag 10 juli 2005 04:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze ook al druk bezig. Bikkels hoor
Het is dan ook wel de ultieme date-movie.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:39 schreef Tijn het volgende:
Jajaja, ik ben bezig een date te regelen, Lamon. Ik ga niet in m'n eentje namelijk.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik gewoon niet alleen naar een bioscoop wil.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is dan ook wel de ultieme date-movie.
"Oeh, ''a lot like love'' draait!"
"Nee, schat, vanavond gaan we naar the machinist."
Succes verzekerd.
Toch is dat de meest doeltreffende manier om the Machinist te zien. Helemaal alleen en zonder enige afleiding.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:47 schreef Tijn het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik gewoon niet alleen naar een bioscoop wil.
Zo'n filmfanaat ben ik nu ook weer niet, Lamon. Ik wil het voornamelijk naar m'n zin hebben en dat vind ik moeilijk als ik alleen in een bioscoop ben. Ik kan weinig dingen verzinnen die ik deprimerender vindquote:Op zondag 10 juli 2005 04:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch is dat de meest doeltreffende manier om the Machinist te zien. Helemaal alleen en zonder enige afleiding.
Maak je niet druk. De bioscoop lukt (waarom zou het mislukken?) en als het een goeie film is, wie ben ik dan om dat niet te vinden?quote:Mocht de bioscoop niet lukken, kun je de film trouwens ook prima waarderen als ie op dvd uitkomt. Het is niet per definitie een film voor het grote doek.
Ik ben de film trouwens weer veel te veel aan het ophemelen, dat is vragen om teleurstellingen.
Och, je kwam volgens mij ooit met de woorden "Ik heb helemaal niets met films" of iets wat daarop lijkt. Dus de stap naar echte filmfanaat is ook nog binnen bereik.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:58 schreef Tijn het volgende:
Zo'n filmfanaat ben ik nu ook weer niet, Lamon
Ja, ik ben de laatste tijd inderdaad m'n oneindige achterstand wat filmkennis betreft wel een beetje aan het wegwerkenquote:Op zondag 10 juli 2005 05:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, je kwam volgens mij ooit met de woorden "Ik heb helemaal niets met films" of iets wat daarop lijkt. Dus de stap naar echte filmfanaat is ook nog binnen bereik.
Dit is niet het bikkel-topic, stom wijf.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu bikkel ik wel een beetje, toch?
Wat is het dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 05:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dit is niet het bikkel-topic, stom wijf.
meebikkeltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:58 schreef broer het volgende:
O ja: *bikkelt
Ze heeft een vol glas absint voor zich staan. Hoe vrolijk zou jij kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Wat zit ze er sip bij, broer. Vindt ze de kroeg niet leuk?
Maar Tijn, wat is dan JOUW eh...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:03 schreef Tijn het volgende:
Hey thaleia, wat goed dat je hier even bent. Zou je me een mailtje kunnen sturen? Ik wil je wat vragen, maar kan je mailadres nergens vinden
Zo'n sippe blik als die van haar heb ik nooit op m'n gezicht hoor. Zeker niet met drank voor m'n neus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ze heeft een vol glas absint voor zich staan. Hoe vrolijk zou jij kijken?
Eens! Op beide punten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:06 schreef De-oneven-2 het volgende:Degas
Tevens een mooi moment om te gaan slapen...
Ze heeft het gewoon even een beetje moeilijk, denk ik. Sommige vrouwen hebben dat wel eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Zo'n sippe blik als die van haar heb ik nooit op m'n gezicht hoor. Zeker niet met drank voor m'n neus.
Oh jee, is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon even een beetje moeilijk, denk ik. Sommige vrouwen hebben dat wel eens.
Speelde je muziek, of speelde je?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
Dat is best cool. We hebben er op school een, daar heb ik wel eens wat op gespeeld.
quote:Electronic instrument developed by Leon Theremin (1896-1993). The Theremin is performed without touching it. As the hand nears the antenna, the pitch rises. A second antenna, if available, affects volume.
Als je een instrument bespeelt, komt er altijd muziek uit.quote:
Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
En laten een teringzooi achter.
Vooral in hun eigen hoofd. Ik geloof wel dat ik de helderste was van het stel vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?
Dat klinkt als een soort afscheidsbedankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
Vork mag ik je bedanken voor het legendarische icoontje, zonder wie Tong nooit Tong was geworden ?
Dat is dan ook wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:05 schreef thaleia het volgende:
Vooral in hun eigen hoofd.
Is dat zo ? Ik ben slecht in zelfmoordbriefjes. Kwam het wel over ? Dat als ik er niet meer ben dat ze dan denken dat zijn mooie laatste woorden ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort afscheidsbedankje.
Het zal mijn interpretatie wel zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:10 schreef tong80 het volgende:
Is dat zo ?
"Vork, mag ik je bedanken?"quote:Dat als ik er niet meer ben dat ze dan denken dat zijn mooie laatste woorden ?
Ik word graag bedenkt. Ik ben helemaal vereerd als Vork me bedenkt. Mag ik je daar weer voor bedenken ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:09 schreef Vork het volgende:
Tong, dat mag. Maar dan wil ik jou ook bedenken, want dankzij Tong is in iedergeval een van mijn icoontjes nog een grandioos succes geworden.
Dat is het pas als I.R. meldt dat hij Leffes heeft gedronken en als Lamon maatschappelijke kritieken post.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef tong80 het volgende:
Dit is een topavond
Ik weet het niet. Het heeft me heel lang niet zo geboeid. Ik heb zelfs Pulp Fiction (die ik toen nog nooit gezien had) afgezet terwijl hij op TV was.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Jij bent opeens helemaal filmfan, of niet, Tijn?
Hoe is dat zo gekomen?
Duhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Pulp Fiction afzetten? Je verdient een kogel. Heb je Reservoir Dogs al gezien?
Inderdaad. En dit is een goeie verandering.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:22 schreef Tijn het volgende:
maar ja, niets is veranderlijker dan de mens.
quote:
Het zijn net mensen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
Hallo!
Ik had het kunnen weten, want ik kreeg filosofen te eten, en die blijven altijd lang hangen en drinken veel. En laten een teringzooi achter. Ik hou van ze
Koreaanse films zijn heftig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:03 schreef broer het volgende:
Paella om tien voor drie 's nachts? Dat wordt eng dromen...
Eng dromen is fijn,dan maak je nogeens wat mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:19 schreef thaleia het volgende:
Ik draai nu "Ian Curtis wishlist" om kwart over drie 's nachts. Dat wordt pas eng dromen.
kun je er een topic over openen in R&P of TRUquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eng dromen is fijn,dan maak je nogeens wat mee..
Ik heb ´t gevoel dat zo´n topic tot niets gaat leiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je er een topic over openen in R&P of TRU
Dat gevoel heb ik dus ook deze nachtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ´t gevoel dat zo´n topic tot niets gaat leiden..
Daarom is deze ideaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook deze nacht![]()
Het is nog steeds niet licht aan 't worden dus ik post ff dat 't idd weer mooie afsluiter is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:09 schreef MissHobje het volgende:
Alleen......deze nacht is helaas al bijna afgelopen..
mooie afsluiter of nie ?
meebikkeltquote:Op zondag 17 juli 2005 02:48 schreef thaleia het volgende:
Als je al voor drieeen terugbent van de zomerfeesten ben je best wel een semi-bikkel
soort van verjaardagquote:Op zondag 17 juli 2005 02:51 schreef thaleia het volgende:
En jij bent al voor drieeen terug waarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |