Ja, die kies ligt bij de tandarts in de prullenbak.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:14 schreef broer het volgende:
Je hebt geen kiezen meer en toch pijn?
Mooi gebit!
Jaja, en spoelen met een speciale oplossing, etc.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:16 schreef broer het volgende:
Hmmm... Zo erg fantoom is die pijn dus ook weer niet.
Wel goed poetsen voor je straks naar bed gaat. Anders moet de rest van de kiezen er ook uit.
Ja maar... daar is een ander forum voor toch???quote:Op zondag 3 juli 2005 03:19 schreef broer het volgende:
Ow, en een aanvulling op de OP, als dat mag, I.R.
Maak er een mooi topic van. Geen: 'net gepist', 'ik ga slapen', 'ik bikkel', 'ik ben nog wakker'. Wel: mooie gedichten van Drs. P., Slauerhoff, schilderijen van Munch en Kiefer. En verder graag veel zinloze slowchat.
Ow, in dat geval zou het goed zijn als mensen alleen nog maar zouden posten dat ze net gepist hebben, gaan slapen, bikkelen, of nog wakker zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:40 schreef DaphneB het volgende:
ff gecheckt... nee broer...dit is een uitgesproken ONZ topic...
Ik heb eik niet eens op de gezichten van de andere mensen gelet. Maar goed, die waren vast ook niet meer goed zichtbaar door de sigarenrook. Maar goed, je moet gewoon logisch nadenken en alleen op de juiste momenten meegaan. Enige nadeel was dat de winnaar ook iedere keer een rondje moest geven, dus netto heb ik niet echt veel gewonnen. Maar ja, wel gratis drank. En dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:20 schreef Tijn het volgende:
Relaxed dat je weer zwart bent, IR.
En een terechte winnaar ook, je hebt best een pokerface.
Ik had het echt nog niet eens door. Maar bedankt, Tijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:20 schreef Tijn het volgende:
Relaxed dat je weer zwart bent, IR.
Poker is niet zo moeilijk hoor, Tijn. Maar ik wil je best eens wat geld aftroggelen regels uitleggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:30 schreef Tijn het volgende:
Bespaar me de details, ik ben een ramp met kaartspelletjes. Een ideale pokeravond wat mij betreft is sigaren roken en drinken zonder een kaart aan te raken.
Het is wel leuk om er met een bommetje midden tusen te springen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:34 schreef broer het volgende:
Dan ga je toch een paar uur later? Of ging het specifiek om die bejaarden?
Precies!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:37 schreef sig000 het volgende:
Het is wel leuk om er met een bommetje midden tusen te springen..
Geen andere zwembaden in de buurt? Of desnoods een dagje niet sportief doen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:43 schreef thaleia het volgende:
Nou broer, in mijn folder staat 8:30-9:30 en dan pas weer om 12:00. Da's niet zo handig voor mij, dus als het niet om 8:30 gebeurt dan gebeurt het gewoon niet.
Dat ken ik inderdaad. Wat download je?quote:En nu download ik dus allemaal leuke nieuwe muziek en voor je het weet is het weer half drie en, nouja, u kent het wel.
Hallo, Tijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:43 schreef thaleia het volgende:
en voor je het weet is het weer half drie
Nou niet de magie verbreken met die onnodige realiteit!quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:44 schreef Vork het volgende:
..kansloze nerds met een slaapstoornis te begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |