Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk. Tot dan nog 2 dagen werken, en morgenavond mijn jaarlijkse bedrijfsfeest. Dus ik moet eik wel fit zijn morgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:46 schreef MissHobje het volgende:
Ahh moet kunnen toch ??? heb je vakantie plannen bye the way >>? (kun je je slaap inhalen)
Niets. Maar hey, dit is gratis koffie!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:46 schreef Tijn het volgende:
Dat werken van je vind ik maar belachelijk, IR. Wat is er mis met lenen?
Wel wat vroeg om druiven te plukken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk.
Daarvoor ga ik wel langs de supermarkt. Hoef ik ten minste niet zo kankervroeg m'n bed voor uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niets. Maar hey, dit is gratis koffie!
Oe lekker dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ben ik weg, 2 weken zuid-frankrijk. Tot dan nog 2 dagen werken, en morgenavond mijn jaarlijkse bedrijfsfeest. Dus ik moet eik wel fit zijn morgen.
Welke privacyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Weg is alle privacy. Voortaan vroeg naar bed...
Vroeg is pas veel laterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan.. Het kan nog net.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |