Ze heeft een vol glas absint voor zich staan. Hoe vrolijk zou jij kijken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Wat zit ze er sip bij, broer. Vindt ze de kroeg niet leuk?
Maar Tijn, wat is dan JOUW eh...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:03 schreef Tijn het volgende:
Hey thaleia, wat goed dat je hier even bent. Zou je me een mailtje kunnen sturen? Ik wil je wat vragen, maar kan je mailadres nergens vinden
Zo'n sippe blik als die van haar heb ik nooit op m'n gezicht hoor. Zeker niet met drank voor m'n neus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ze heeft een vol glas absint voor zich staan. Hoe vrolijk zou jij kijken?
Eens! Op beide punten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:06 schreef De-oneven-2 het volgende:Degas
Tevens een mooi moment om te gaan slapen...
Ze heeft het gewoon even een beetje moeilijk, denk ik. Sommige vrouwen hebben dat wel eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Zo'n sippe blik als die van haar heb ik nooit op m'n gezicht hoor. Zeker niet met drank voor m'n neus.
Oh jee, is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon even een beetje moeilijk, denk ik. Sommige vrouwen hebben dat wel eens.
Speelde je muziek, of speelde je?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
Dat is best cool. We hebben er op school een, daar heb ik wel eens wat op gespeeld.
quote:Electronic instrument developed by Leon Theremin (1896-1993). The Theremin is performed without touching it. As the hand nears the antenna, the pitch rises. A second antenna, if available, affects volume.
Als je een instrument bespeelt, komt er altijd muziek uit.quote:
Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
En laten een teringzooi achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |