abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:38:44 #201
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28524759
quote:
Dan ga je met een zootje ongeregeld (dat heet een BAND) het podium op en trap je herrie en laat je een indruk achter.
Mjah, zoals Velvet Revolver bijvoorbeeld? Vond dat pas echt een zielige vertoning...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2005 @ 20:47:51 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_28525131
Maat van me was op Werchter ik hoorde van hem dat Velvet Revolver daar het dieptepunt was. Ik heb het op Live8 niet gezien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:49:25 #203
71048 Tokay
makes your day!
pi_28525182
Dieptepunten...

Waar was David Bowie?
En waar waren The Rolling Stones?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_28526298
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Mjah, zoals Velvet Revolver bijvoorbeeld? Vond dat pas echt een zielige vertoning...
Uhhhh...laat ik die nou net niet gezien hebben. Maar zelfs fans vonden het slecht heb ik gehoord.
En met rotzooi trappen bedoelde ik dus niet dat je maar wat moest doen. Die crackhead bij Elton John was ook een aanfluiting bijvoorbeeld he. Dat we elkaar begrijpen
Ik bedoelde meer te zeggen dat hierover niet lang nagepraat gaat worden. Er waren weinig gedenkwaardige momenten. Ik miste vuur en vond het een beetje....volgevreten zeg maar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:25:20 #205
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28526475
Heb Velvet Revolver ook niet gezien, wat was er zo slecht aan?
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28526629
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:49 schreef Tokay het volgende:
Dieptepunten...

Waar was David Bowie?
En waar waren The Rolling Stones?
Rolling Stones! Had ik idd ook wel verwacht!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28526740
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:25 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Heb Velvet Revolver ook niet gezien, wat was er zo slecht aan?
Geen idee, ik vond het wel meevallen. In ieder geval beter dan 2 weken terug op Fields of Rock, daar waren ze namelijk echt slecht. Misschien dat dat de reden was dat ik het nu wel vond meevallen.

Wat veel mensen niet aanstaat is de hele jaren tachtig gedoe van hun (foute leren pakjes en dergelijke). En Scott Weiland natuurlijk, omdat dat gewoon een kut zanger is

Mijn dieptepunten waren Bjork, Green Day Black Eyed Peas en Henk Jan Smits :[

Ik heb hier geen BBC, dus ik heb naar de VARA moeten kijken. Ik heb me niet zo geërgerd aan Claudia en Co, maar heb ondertussen wel begrepen dat de BBC beter was
pi_28527248
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Mwanatabu het volgende:

20 jaar geleden was het memorabel. QUEEN! Toen stonden er geen uitgezakte Britten hun noten niet te halen (daag Simon LeBon, en ik heb je nog slechter gehoord) of hoerige om rietjes zeikende "diva's". Toen stonden er artiesten.
Nou, ik weet niet, maar als toen Queen er ook niet bij was dan was het toen aardig hetzelfde geweest.....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_28527671
How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?
pi_28527780
Alhoewel 'de hele zooi'...

Ik weet zeker dat ik ook Zucchero voorbij heb zien flitsen zaterdag ergens, en dat kan ik nergens vinden?
pi_28527975
Nog een dieptepunt was het geweest wanneer P. Diddy was gekomen. Hij zou komen, maar die sukkel was gewoon niet op komen dagen. Hij zat liever bij de Starbucks
Hij had van te voren wel laten weten dat 'ie tijdens het Live8 optreden zijn 'bling' thuis zou laten.. Met de waarde van zijn 'bling' kan heel Afrika voorzien worden van medicijnen en voedsel...
pi_28528118
Vijftig cent zou ook komen, maar die heeft afgezegd omdat hij ergens wat moest filmen... een video ofzo.
pi_28528183
OMG... en wát voor een...
pi_28528484
Puff Daddy en 50 cent staan hier blijkbaar niet achter
pi_28528589
Ach ja, prioriteiten hè..

Maar ik vind hem met z'n bitches, ho's, gangstahomies, bling bling etc. ook totaal niet bij een evenment als live 8 passen, dus of het nou erg is dat 'ie niet geweest is..
pi_28528714
Mwah.. ik vind dat elke artiest die een beetje internationale naamsbekendheid heeft, hieraan mee mag doen als 'ie wordt uitgekozen..
pi_28528822
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef ma_jojo het volgende:
Mwah.. ik vind dat elke artiest die een beetje internationale naamsbekendheid heeft, hieraan mee mag doen als 'ie wordt uitgekozen..
En je slaat de vraag of ze het concept steunen voor het gemak maar even over?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28528993
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En je slaat de vraag of ze het concept steunen voor het gemak maar even over?
Gezellig, je bent er weer

Het gaat erom dat de G8, maar ook de rest van de wereld zich ervan bewust wordt wat er allemaal gaande is in Afrika. Als er door een stel losers, like 50 Cent, meer mensen kijken naar dat hele event, dan vind ik het dat waard. Misschien pikken ze er een beetje bewustzijn door op...
pi_28529142
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef Beathoven het volgende:
Puff Daddy en 50 cent staan hier blijkbaar niet achter
Dat hadden ze dan ook wel kunnen bedenken voordat ze gingen toezeggen om te komen..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:32:20 #220
97348 Matness
Matt about you
pi_28529323
Verschil met Live Aid en Live 8 is dat Live Aid puur geld inzamelen was voor voedsel en dat Live 8 een politieke actie was.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:43:08 #221
109849 John.R.Cash
Solitary Man
pi_28529813
Ehm, ik weet niet wat iedereen zit te bitchen over Velvet Revolver maar ik vond het helemaal niet slecht. Ik vond het zelfs vet. Blijkbaar een verschil in smaak.
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:44:02 #222
97348 Matness
Matt about you
pi_28529861
Er waren iig veel bands waar ik nog nooit van gehoord had.
pi_28529924
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef John.R.Cash het volgende:
Ehm, ik weet niet wat iedereen zit te bitchen over Velvet Revolver maar ik vond het helemaal niet slecht. Ik vond het zelfs vet. Blijkbaar een verschil in smaak.
Het geluid was in ieder geval op het veld ronduit bagger. Dan kan je nog zo'n geweldige performance neerzetten maar als er niets beters dan een modderige brij uitkomt kan je net zo goed grunge gaan luisteren.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_28530033
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:

[..]

Dat hadden ze dan ook wel kunnen bedenken voordat ze gingen toezeggen om te komen..
Misschien kwamen ze er net op tijd achter dat ze geen bijdrage hadden die in de 'geest' van het festival past. Het is wat lastig om over geld, mooie wagens en lekkere wijven te rappen als je het over Afrika hebt.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:49:15 #225
109849 John.R.Cash
Solitary Man
pi_28530117
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het geluid was in ieder geval op het veld ronduit bagger. Dan kan je nog zo'n geweldige performance neerzetten maar als er niets beters dan een modderige brij uitkomt kan je net zo goed grunge gaan luisteren.
Ja, misschien is dat het. Ik blijf het zelf een vet optreden vinden maar ik kan me wel voorstellen dat de gemiddelde top-40/U2=Coldplay=Keane fan er niets mee kan.

Wat ik trouwens wel een dieptepunt vond was het optreden van dat arme jongetje dat bij Ome Elton mocht meezingen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juli 2005 @ 22:51:15 #226
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_28530210
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef John.R.Cash het volgende:
ik vond het wel vermakelijk
pi_28530377
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef John.R.Cash het volgende:
Wat ik trouwens wel een dieptepunt vond was het optreden van dat arme jongetje dat bij Ome Elton mocht meezingen.
Dat sloeg dan ook echt als een tang op een varken. Wat dat betreft alle respect voor Coldplay en Dido, die wisten tenminste gasten mee te nemen die interessanter waren dan zijzelf (niet dat dat moeilijk was, maar toch...)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:56:50 #228
109849 John.R.Cash
Solitary Man
pi_28530485
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat sloeg dan ook echt als een tang op een varken. Wat dat betreft alle respect voor Coldplay en Dido, die wisten tenminste gasten mee te nemen die interessanter waren dan zijzelf (niet dat dat moeilijk was, maar toch...)
Ik snap zowizo niet waarom die Pete Doherty zoveel lof krijgt. Hij heeft nog niets gepresteerd behalve wat matige albums met zijn Libertines. Blijkbaar is imago toch wel belangrijk in het circuit waar het alleen om "muziek" draait.
pi_28538860
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef John.R.Cash het volgende:

[..]

Ik snap zowizo niet waarom die Pete Doherty zoveel lof krijgt. Hij heeft nog niets gepresteerd behalve wat matige albums met zijn Libertines. Blijkbaar is imago toch wel belangrijk in het circuit waar het alleen om "muziek" draait.
Ah, heette die zo
Vetkwabje Henkjan meldde dat hij er vooral stond omdat hij getrouwd is met collega-vogelverschrikker Kate Moss geleuf ik.

Enne iemand die op zowel Fields of Rock en hier geweest is meldde dat Velvet Revolver wat hem betreft idd geen optimaal geluid had, maar dat het wel beter was dan op de Fields. Andere fans vonden het weer niks en anderen zakten in katzwijm in adoratie. Laten we het er dus maar op houden dat de meningen zeer verdeeld zijn...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:15:53 #230
97348 Matness
Matt about you
pi_28570494
Ook wel een dieptepunt

Live 8 Is Dead Bait for ABC

Analysts are puzzling over the pitiful ratings for ABC's primetime special of the Live 8 concerts on Saturday, which drew an average of just 2.9 million viewers between 8:00 p.m. and 10:00 p.m., making it the least-watched original program on ABC in the time slot since the Latino Alma Awards on June 1, 2002. In an interview with the Philadelphia Inquirer, Robert Thompson, director of Syracuse University's Center for the Study of Popular Television, concluded that "there's not a broad-enough appeal" in rock concerts. "A good portion of the broadcast audience doesn't know who or what Coldplay is," he remarked. Nevertheless, he said, ABC will be able to promote the telecast as a goodwill gesture. "They'll be able to bring it up when they need to apologize for other things," he said.
pi_28571760
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Enne iemand die op zowel Fields of Rock en hier geweest is meldde dat Velvet Revolver wat hem betreft idd geen optimaal geluid had, maar dat het wel beter was dan op de Fields.
Ik vond het geluid op Fields weer beter.
quote:
Laten we het er dus maar op houden dat de meningen zeer verdeeld zijn...
Duidelijk .
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:46:16 #232
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_28572018
quote:
20 jaar geleden was het memorabel. QUEEN! Toen stonden er geen uitgezakte Britten hun noten niet te halen (daag Simon LeBon, en ik heb je nog slechter gehoord) of hoerige om rietjes zeikende "diva's". Toen stonden er artiesten.
Laten we het niet overdrijven. Ok, Queen was legendarisch en er stonden veel grote namen,
maar er stond ook een enorme zooi namen waarvan je nu denkt 'Eeeh? Wie?'
pi_28579484
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef MrJones het volgende:

[..]

Laten we het niet overdrijven. Ok, Queen was legendarisch en er stonden veel grote namen,
maar er stond ook een enorme zooi namen waarvan je nu denkt 'Eeeh? Wie?'
Dat is waar. Maar ik vond de spoeling wel erg dun dit keer....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')