abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juli 2005 @ 22:51:15 #226
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_28530210
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef John.R.Cash het volgende:
Ehm, ik weet niet wat iedereen zit te bitchen over Velvet Revolver maar ik vond het helemaal niet slecht. Ik vond het zelfs vet. Blijkbaar een verschil in smaak.
ik vond het wel vermakelijk
pi_28530377
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef John.R.Cash het volgende:
Wat ik trouwens wel een dieptepunt vond was het optreden van dat arme jongetje dat bij Ome Elton mocht meezingen.
Dat sloeg dan ook echt als een tang op een varken. Wat dat betreft alle respect voor Coldplay en Dido, die wisten tenminste gasten mee te nemen die interessanter waren dan zijzelf (niet dat dat moeilijk was, maar toch...)
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:56:50 #228
109849 John.R.Cash
Solitary Man
pi_28530485
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat sloeg dan ook echt als een tang op een varken. Wat dat betreft alle respect voor Coldplay en Dido, die wisten tenminste gasten mee te nemen die interessanter waren dan zijzelf (niet dat dat moeilijk was, maar toch...)
Ik snap zowizo niet waarom die Pete Doherty zoveel lof krijgt. Hij heeft nog niets gepresteerd behalve wat matige albums met zijn Libertines. Blijkbaar is imago toch wel belangrijk in het circuit waar het alleen om "muziek" draait.
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_28538860
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef John.R.Cash het volgende:

[..]

Ik snap zowizo niet waarom die Pete Doherty zoveel lof krijgt. Hij heeft nog niets gepresteerd behalve wat matige albums met zijn Libertines. Blijkbaar is imago toch wel belangrijk in het circuit waar het alleen om "muziek" draait.
Ah, heette die zo
Vetkwabje Henkjan meldde dat hij er vooral stond omdat hij getrouwd is met collega-vogelverschrikker Kate Moss geleuf ik.

Enne iemand die op zowel Fields of Rock en hier geweest is meldde dat Velvet Revolver wat hem betreft idd geen optimaal geluid had, maar dat het wel beter was dan op de Fields. Andere fans vonden het weer niks en anderen zakten in katzwijm in adoratie. Laten we het er dus maar op houden dat de meningen zeer verdeeld zijn...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:15:53 #230
97348 Matness
Matt about you
pi_28570494
Ook wel een dieptepunt

Live 8 Is Dead Bait for ABC

Analysts are puzzling over the pitiful ratings for ABC's primetime special of the Live 8 concerts on Saturday, which drew an average of just 2.9 million viewers between 8:00 p.m. and 10:00 p.m., making it the least-watched original program on ABC in the time slot since the Latino Alma Awards on June 1, 2002. In an interview with the Philadelphia Inquirer, Robert Thompson, director of Syracuse University's Center for the Study of Popular Television, concluded that "there's not a broad-enough appeal" in rock concerts. "A good portion of the broadcast audience doesn't know who or what Coldplay is," he remarked. Nevertheless, he said, ABC will be able to promote the telecast as a goodwill gesture. "They'll be able to bring it up when they need to apologize for other things," he said.
pi_28571760
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Enne iemand die op zowel Fields of Rock en hier geweest is meldde dat Velvet Revolver wat hem betreft idd geen optimaal geluid had, maar dat het wel beter was dan op de Fields.
Ik vond het geluid op Fields weer beter.
quote:
Laten we het er dus maar op houden dat de meningen zeer verdeeld zijn...
Duidelijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:46:16 #232
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_28572018
quote:
20 jaar geleden was het memorabel. QUEEN! Toen stonden er geen uitgezakte Britten hun noten niet te halen (daag Simon LeBon, en ik heb je nog slechter gehoord) of hoerige om rietjes zeikende "diva's". Toen stonden er artiesten.
Laten we het niet overdrijven. Ok, Queen was legendarisch en er stonden veel grote namen,
maar er stond ook een enorme zooi namen waarvan je nu denkt 'Eeeh? Wie?'
pi_28579484
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef MrJones het volgende:

[..]

Laten we het niet overdrijven. Ok, Queen was legendarisch en er stonden veel grote namen,
maar er stond ook een enorme zooi namen waarvan je nu denkt 'Eeeh? Wie?'
Dat is waar. Maar ik vond de spoeling wel erg dun dit keer....
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')