ik vond het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef John.R.Cash het volgende:
Ehm, ik weet niet wat iedereen zit te bitchen over Velvet Revolver maar ik vond het helemaal niet slecht. Ik vond het zelfs vet. Blijkbaar een verschil in smaak.
Dat sloeg dan ook echt als een tang op een varken. Wat dat betreft alle respect voor Coldplay en Dido, die wisten tenminste gasten mee te nemen die interessanter waren dan zijzelf (niet dat dat moeilijk was, maar toch...)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef John.R.Cash het volgende:
Wat ik trouwens wel een dieptepunt vond was het optreden van dat arme jongetje dat bij Ome Elton mocht meezingen.
Ik snap zowizo niet waarom die Pete Doherty zoveel lof krijgt. Hij heeft nog niets gepresteerd behalve wat matige albums met zijn Libertines. Blijkbaar is imago toch wel belangrijk in het circuit waar het alleen om "muziek" draait.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook echt als een tang op een varken. Wat dat betreft alle respect voor Coldplay en Dido, die wisten tenminste gasten mee te nemen die interessanter waren dan zijzelf (niet dat dat moeilijk was, maar toch...)
Ah, heette die zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef John.R.Cash het volgende:
[..]
Ik snap zowizo niet waarom die Pete Doherty zoveel lof krijgt. Hij heeft nog niets gepresteerd behalve wat matige albums met zijn Libertines. Blijkbaar is imago toch wel belangrijk in het circuit waar het alleen om "muziek" draait.
Ik vond het geluid op Fields weer beter.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Enne iemand die op zowel Fields of Rock en hier geweest is meldde dat Velvet Revolver wat hem betreft idd geen optimaal geluid had, maar dat het wel beter was dan op de Fields.
Duidelijkquote:Laten we het er dus maar op houden dat de meningen zeer verdeeld zijn...
Laten we het niet overdrijven. Ok, Queen was legendarisch en er stonden veel grote namen,quote:20 jaar geleden was het memorabel. QUEEN! Toen stonden er geen uitgezakte Britten hun noten niet te halen (daag Simon LeBon, en ik heb je nog slechter gehoord) of hoerige om rietjes zeikende "diva's". Toen stonden er artiesten.
Dat is waar. Maar ik vond de spoeling wel erg dun dit keer....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef MrJones het volgende:
[..]
Laten we het niet overdrijven. Ok, Queen was legendarisch en er stonden veel grote namen,
maar er stond ook een enorme zooi namen waarvan je nu denkt 'Eeeh? Wie?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |